Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
" Chip tuning" stosował ktos w E33???
Autor Wiadomość
kscman
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2007, 21:33   " Chip tuning" stosował ktos w E33???

pytam z ciekawoscii , ile mozna by na starym dobrym 4G63 wyciagnac w jakims warsztatcie profesjonalnym..../?
czy wart jest dawac na to ponad 1200zł?





i 2 pytanie jaka jest max moc jaka po mega duzych przerobkach ten silnik moze wyciagnac? powiedzmy ponad 200 kucy i dobry moment jest w stanie zrobic/? (tak wiem ze koszty przekroczylyby z 4 razy auto:) ) ale tak chce sie poduczyc troche;)
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 19-06-2007, 22:52   

Proponuję Ci poszukać na forum tych informacji, bo juz było o tym mówione.
I tylko podpowiem ze najprościej jest wstawić silnik 4G63T - czyli z turbo.
_________________

 
 
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 17:12   

A mi w cheapowni jednej powiedzieli że w tym silniku nie ma co cheapować... ciekawe?
Moim zdaniem możesz wyciągnąć z niego co zechcesz (prawie) ale czy silnik wytrzyma to przy długim obciążeniu np w drodze na wakacje i czy pożyje tydzień czy rok to już brak pewności...
 
 
kscman
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 23:01   

hmm no wiec po poczytaniu troche tego wiem ze nieosiagne duzo na tym silniku,
i nie zamierzam duzej kasy wydawac w jakichs firmach tuningowych,
bo widze ze niezbyt to ma u mnie sens,



ale tak z ciekawosci czy montowal ktos taki SMT6 do Gala:)??dalo to cos?



jezeli wieksza moc to musi byc inne nowe autko a szkoda...
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 20-06-2007, 23:14   

SWAP
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
kscman
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 17:08   

no ale zewszystkim to przerasta koszt zmiany auta na lepsze wiec dziekuje, a szkoda dawac tysiaca dla 10 koni...
ewentulanie 600zł za polerke glowicy:) heh pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.