Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Pare Pytan dotyczace Colta
Autor Wiadomość
Yoji
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 10:22   [ALL] Pare Pytan dotyczace Colta

Witam juz niedłougo fundusze pozwola na mały tuning. mam pare pytan wiec tak:

jak wyglada sprawa z takim zderzakami - http://www.coltmania.de/i...ryid=15&ID=2155
czy jakos sie je szpachluje czy mozna je dostac gdzies w Niemczech ?
jak wyglada sprawa z obnizeniem samochodu sa problemy z czesciami ?
jakos nie znalałem ale czy sa lampy tylnie typu Lexus lub białe ?


dzieki za odp.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 24-10-2007, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-06-2007, 11:10   

Yoji napisał/a:
jakos nie znalałem ale czy sa lampy tylnie typu Lexus lub białe ?
Po co Ci takie lampy. Koniecznie chcesz go oszpecić? Co on Ci zrobił?
 
 
motolukas
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 11:15   

Oszpecic? Kwestia gustu, nie każdemu moze sie to podobać ale ja chetnie bym kupił białe lampy na tył i na przód zespolone lub z soczewkami. Czy zna ktoś jakieś sklepy co oferują tuningowe akcesoria do colta?
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 21-06-2007, 11:23   

Rozumiem jak ktoś "poprawia" zawieszeni wstawia jakiegoś "kita" rozpórki itd...
Rozumiem jak ktoś zakłada "BIGBREAKI"
Rozumiem jak ktoś grzebie w silniku...
Rozumiem jak ktoś grzebie w układzie przeniesienia napędu...

Ale nie rozumie jak ktoś zaczyna PSEUDO tuning od zderzaków i lamp typu dresswagen...

Przepraszam za szczerość...

Ale gusta guściki...

Lamp nie widziałem, zderzaki owszem jakie sobie zażyczysz z tak zwanej skorupy... zrobia nawet na zamówienie... (link który podałeś nie działa)...

Co do obniżenia - polecam KONI + EIBACH...(również Bilstein B8 i wgórę) ale od razu mówię że budy różnie to znoszą... ale jak ustawiony jest na LIGHT a sprężynki -35mm to jest w miarę OK...ale mimo wszystko Żony w ciąży tym nie powozisz...


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
Ostatnio zmieniony przez josie 21-06-2007, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Yoji
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 11:32   

białę lampy top czarnego wozu czemu maja zle wygladac ? pytam nie chce odrazu zakladac kupowac zderzaki bardzo mi sie podobaja. dzieki za rady . a i dla mnie oszpecenie to załozenie pokrowców bo komus sie fotel pobrudzi... a wyglada to jak by szmaty załozył ...ryflowane dywaniki i smieszne "mieszki " drazek.. jesli ktos chce zrobic autko z gustem to czemu nie ? .
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 21-06-2007, 12:43   

Tylko tak jak pisałem że są gusta i guściki...a o tym sie nie dyskutuje...

I to co dla Ciebie jest ze smakiem dla innym może być bez smaku... i na odwrót oczywiście... więc jak coś komuś sie nie podoba (np: Twój pomysł) to nie dlatego że są "dziwni", czy tez złośliwi, po prostu mają inny gust i nie boja sie o tym napisać...

Czekamy na relację z przeróbek Twego Miśka...


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-06-2007, 13:08   

ROMEL napisał/a:
Co do obniżenia - polecam KONI + EIBACH...(również Bilstein B8 i wgórę) ale od razu mówię że budy różnie to znoszą... ale jak ustawiony jest na LIGHT a sprężynki -35mm to jest w miarę OK...ale mimo wszystko Żony w ciąży tym nie powozisz...
Nie wiem jak się jeździ na takim zawiasie, ale ja mam zielone sprężyny Postert K&N -25 mm i jest ogólnie bardzo nieciekawie. Strasznie sprężysty jest (typowe zachowanie dla małych jeepów). Zrobiłem 6 000 km po naszych "drogach" i zaczyna coś pukać w tylnym lewym kole. Prowadzenie na prostej i w zakrętach wspaniałe, ale absolutnie zero komfortu. I tapicerka w środku zaczyna "grać". Koniecznie muszę założyć rozpórki. Przynajmniej na tył.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 21-06-2007, 13:37   

Racja HUGO... niestety to jest cena dobrego prowadzenia w przypadku obniżania, utwardzania itd...

Co do Twojego "sprężynowania) tzw pingpong.... to jest bezpośrednio związane z amorkami... tzn z ich słabością... za słabe do sprężyn...

Pomyśl nad tym tematem, może jakąś KYB twardą załóż...będzie zdecydowanie lepiej...


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-06-2007, 17:20   

ROMEL napisał/a:
Co do Twojego "sprężynowania) tzw pingpong.... to jest bezpośrednio związane z amorkami... tzn z ich słabością... za słabe do sprężyn...

Pomyśl nad tym tematem, może jakąś KYB twardą załóż...będzie zdecydowanie lepiej...
Wielkie dzięki za tą podpowiedź. Tak daleko ja się już nie znam na zawieszeniu. Pewnie to co mówisz jest prawdą, bo mam te sprężyny na fabrycznych amortyzatorach :? One trzymają jak najbardziej, więc nie rozumiem jak to jest, że mówisz aby założyć twarde KYB (w dodatku napewno masz na myśli gazowe) i ma być lepszy komfort i nie będzie "pingponga?
 
 
Yoji
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 19:36   

Prace ciekawe jak sie beda toczyc ;) narazie aluski sa spoilerek i czekam na radyjko+głosniki ;) pozdrawiam
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 22-06-2007, 06:58   

Co do komfortu... to hm... pojęcie względne...

Autko będzie bardzo twarde...możliwe że twardsze niż jest teraz... ale nie będzie bujać sie góra-dół na nierównościach, tylko wyłapywać nierówności - tłumić znaczy się...

A co do amorów fabrycznych... amorki sa przeliczonej do danej masy jaką maja wytłumić, i od danej twardości a nawet długości pracy sprężyny... A Ty masz nie dość że krótsze sprężyny (choć to nie przeszkadza w pewnym zakresie) to masz je dużo twardsze... wiec po wpadnięciu w dziurę auto ugnie sie a sprężyna z większą siłą niż fabryczna chce sie odbić po tej dziurze... czego amorek fabryczny nie daje rady stłumić...i dlatego jest ping-pong
Tak to mniej więcej jest...

A co do KYB - tak miałem na myśli gazowe - ale te z drugiej półki czyli KYB AGX...

POZDRO
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-06-2007, 16:35   

Dzięki ROMEL.
ROMEL napisał/a:
A Ty masz nie dość że krótsze sprężyny (choć to nie przeszkadza w pewnym zakresie) to masz je dużo twardsze... wiec po wpadnięciu w dziurę auto ugnie sie a sprężyna z większą siłą niż fabryczna chce sie odbić po tej dziurze... czego amorek fabryczny nie daje rady stłumić...i dlatego jest ping-pong
Wnioskuję, że podczas takiej charakterystyki pracy zawieszenia, jego elementy gumowe i gumowo-metalowe ulegają dużo szybszemu zużyciu. Zawieszenie pracuje "nerwowo".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.