Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: witek.w-wa
07-12-2007, 01:48
Podłoga - różnice miedzy wersjami
Autor Wiadomość
GR44Z
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 09:33   Podłoga - różnice miedzy wersjami

Witam.

Jestem na Waszym forum świeży, ale być może część z Was kojarzy mnie z innego.
Zarejestrowałem się dopiero dziś, natomiast forum odwiedzam i czytam już od jakiegoś czasu.

Użyłem szukajki, niestety podobny temat na forum jeszcze nie zaistniał.
Mianowicie chciałem się dowiedzieć jakie różnice występują w płytach podłogowych pomiędzy modelami FWD i 4WD. Z tego co zdążyłem się zorientować, to podłoga z FWD jest identyczna z Mitsu Sigma tak? A jak sprawa wygląda z VR-4?

Interesują mnie wszystkie możliwe szczegóły, od stabilizatorów po piast kół.

Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2007, 19:03   

GR44Z napisał/a:
Z tego co zdążyłem się zorientować, to podłoga z FWD jest identyczna z Mitsu Sigma tak?

Nie - inny rozstaw osi z tego co pamietam


Zapraszam do dzialu Downloads - sciagnij sobie kompletny service manual do 3000GT i poczytaj.

PW do moderatora tego dzialu nie zaszkodzi - arrow wie conieco o tych samochodach.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
arrow
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 22:47   

Na pewno inny uklad hamulcowy , zawiecha przednie moze byc nawet taka sama roznica bedzie z tylem ,nie wiem jak jest ze sprezynami i amorkami przednimi co do tylu sa dluzsze no i mamy dyfer poniewaz jest to 4x4 . Podloga taka sama wiec mozna sie zabawic i z FWD zrobic 4x4 oczywiscie po zainstalowaniu silnika i napedu z vr ;]. Nie polecam podrobek jesli chodzi o ten samochod, na pewno dotyczy to koncowek drazkow !! W ogole polecam oryginalne czesci drogie ale warto cos o tym wiem ...
 
 
GR44Z
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 01:47   

Dziękuję.

W manual'u wyszukałem trochę różnic, jest tak jak myślałem i tak jak mówi Arrow.
Brakowało mi tylko info o podłodze, gdyż instrukcja nic o niej nie wspomina.

W necie ciężko jest cokolwiek znaleźć na ten temat, podobnie z fotami samej podłogi.
Jeśli jednak ktoś trafi na jakiś topic, lub zdjęcia z takiego projektu, to również proszę o jakiś link.

@Hubeeert
-racja, rozstaw Sigmy to 2720mm, a dla GTO 2470mm, także całkiem spora różnica.
--------------------
edit:

Znalazłem taką stronkę:
http://www.bobthegreat.co...ar/mods/FWDAWD/

Ogólnie sprawa jest do przejścia, ale w przypadku Dodge podłoga jednak się nieco różni, trzeba dorabiać dwa mocowania tylnego zawieszenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.