Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Dziwne odglosy z silnika pomocy!!
Autor Wiadomość
gitarr
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2007, 22:43   [CA4A 1.6] Dziwne odglosy z silnika pomocy!!

Witam,
przy dodawaniu gazu tak pomiedzy 3,5 a 4 tys obr slychac dziwny metaliczny dzwiek. Co to moze byc? Czy ktos mial takie objawy kiedys? To nie jest blacha z kolektora wydechowego bo sprawdzalem.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
snow3232
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2007, 23:16   Sprawdz

Tylko podczas takich obrotow?Mialem taki metaliczny dzwiek,ale tez przy nizszych obrotach.Uswiadomil mnie o nich mechanior.To bylo lozysko w alternatorze.Wsluchaj sie czy tez na nizszych obrotach jest ten dzwiek.Ja tez slyszalem tylko przy wysokich obrotach.Sprawdzic mozna
Pozdrawiam
P.S.
Mozesz zapytac Browara albo Hermika,to goscie ktorzy znaja dobrze te furki:-)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-06-2007, 13:17   

snow3232, może mieć rację, ale jeśli dźwięk wydobywa się z silnika to pierwsze co trzeba zrobić to regulacja luzów zaworowych. Sprawdzone są?
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 14:44   

Hugo napisał/a:
snow3232, może mieć rację, ale jeśli dźwięk wydobywa się z silnika to pierwsze co trzeba zrobić to regulacja luzów zaworowych. Sprawdzone są?


Ale luzy zaworowe było by głownie słychać chyba na wolnych obrotach
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-06-2007, 14:52   

pawcio777 napisał/a:
Ale luzy zaworowe było by głownie słychać chyba na wolnych obrotach
Klepanie tak, ale jest jeszcze taka sytuacja (w tej chwili nie pamiętam w którą stronę to jest, czyli czy za luźne czy za ciasne), że podczas przyśpieszania z silnika wydobywa się dźięk typowo metalicznego tarcia. Bardzo podobny (o ile nie taki sam) dźwięk powstaje gdy przyśpieszamy autem ze zbyt niskich obrotów na wysokim biegu. Wtedy silnik dostaje niesamowite baty...
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 28-06-2007, 08:07   

Hugo - piszesz o tzw SPALANIU STUKOWYM...

Co do tych dźwieków... koledzy mają rację..

Potencjalne źródła to: (składają c do "kupy")
- wydech
- osprzęt napędzany paskami PK
- rozrząd (ale raczej nie w tym przypadku i nie przy tym silniku)
- góra silnika - tzw KLAWIATURA - ustawienia zaworków itd...
- źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu

Zacznij od pooglądania tych najbardziej trywialnych spraw...czasami lubią narobić zamieszania

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
gitarr
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2007, 22:55   

Alternator to to nie jest bo dzwiek ten jest tylko slyszalny powyzez 3,5 tys obr i ustaje powyzej 4tys. Moze mi ktos powiedziec jakie powinny byc luzu na zaworach ile mm?
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 29-06-2007, 07:00   

Zaworki ustawia sie na gorącym silniku...

Wydechy 0,30mm

Ssące 0,20mm


....

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 29-06-2007, 12:01   

Ja tak miałem po wycięciu katalizatora. Jak wstawiłem zwykły tłumik w to miejce to się skończyło. Nie dłubałeś coś ostatnio przy wydechu ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
gitarr
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 22:41   

nie patrzylem jeszcze na zawory, ale zauwazylem ze zlaczka elestyczna wydechu mi sie oberwala. Tzn. oberwala mi si siatka z tej zlaczki. Czy to moze byc przyczyna?
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 22:56   

Spalanie stukowe występuje tylko przy rozgrzanym i -lub przegrzewającym się silniku i wskazuje na złe paliwo, albo złą mieszankę-komputer,pozdr.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 02-07-2007, 11:53   

gitarr napisał/a:
nie patrzylem jeszcze na zawory, ale zauwazylem ze zlaczka elestyczna wydechu mi sie oberwala. Tzn. oberwala mi si siatka z tej zlaczki. Czy to moze byc przyczyna?
Według mnie to całkiem możliwe tak jak pisałem powyżej.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.