Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek z przekładni kierowniczej
Autor Wiadomość
verdi70
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 16:04   Wyciek z przekładni kierowniczej

Witajcie
Dziś robiłem badanie techniczne mojego Gala, diagnosta stwierdził wyciek płynu z przekładni kierowniczej. Będę wdzięczny za rady co z tym robić - regeneracja, wymiana, uszczelnianie... jakie to koszty?
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 23:18   

Jezeli cieknie z samej maglownicy to widze tutaj duzy problem bo raczej czeka Cie wymiany przekladni a jezeli cieknie gdzies z rurki jakiejs to pol biedy bo mozna wtedy pokombinowac
 
 
verdi70
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 13:50   

Niestety leci z przekładni, wszystki rurki są suche. Czyli wymiana... Oj chyba zaboli.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-11-2008, 17:27   

Czy ktoś podjał sie wymiany usczelniaczy w przekładni? Dziś zmieniałem koła na zimowe o zauwazyłem ze z prawej strony lekko zaczyna cieknąć i jest lekko uszkodzona guma ochronna na drążku kierowniczym?
Czy "seal kit" pokazany w manualu można gdzieś dostać..?


Bo skoro ktoś regeneruje to znaczy ze sa częsci, a nie uśmiecha mi sie wywalić tyle kasy lub kupowac uzywke. Dodam ze nic mi w niej nie stuka.

Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 15-11-2008, 17:30   

Niestety seal kit wystarcza na krótko...... te przekładnie puki nie złapią luzu poprzecznego, są szczelne do końca świata albo i dłużej....puszczenie się oleju oznacza poprzeczny luz na maglu (zakładam, że osłony są całe)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-11-2008, 11:05   

No wałsnie zauwazułem ze osłona na końcu jest lekko pęknieta ok 1cm, a to pewnie oznacza ze dostał się syf... i zniszczuło uszceelniacz.

Bartku jak sprwdzić ten luz? Trzeba wyciągnać przekadnie..?

[ Dodano: 17-11-2008, 14:57 ]
Zestaw naprawczy w serwisie kosztuje 860zł...... u Japaneze 610zł.... dotyczy to całej kompletnei maglownicy

czy ktos zna moze nr cześci jakie sa potrzebne aby sobie to pojedynczy zamówić lub dobrać...? Ma ktoś moze rozebrana zeby zobaczyć?
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.