Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
płyn hamulcowy
Autor Wiadomość
mario-borek
[Usunięty]

  Wysłany: 04-11-2006, 13:43   płyn hamulcowy

Dostałem dzisiaj paczkę od Japaneze z tarczami i klockami hamulcowymi, zastanawiam się czy przy okazji nie wymienić płynu hamulcowego :?:
Jaki powinienem wlać :?:
ile :?:
i co ile km. powinna się go wymieniać ? (u mnie ostatnia wymiana była 40 ooo km temu) :?:
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 14:03   

plyn co dwa lata o ile jest potrzeba tzn. kazdy zaklad ma miernik ktory powie ile wody jest w plynie i czy nalezy wymienic.
zreszta koszt plynu jest niewelki :)
jaki plyn, masz na korku
.
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 14:18   

arturro napisał/a:
jaki plyn, masz na korku

:?: :?: :?: o ile mnie pamięć nie myli nic tam nie pisze - chyba
od ostatniej wymiany mineło napewno 2 lata
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 14:34   

to ja Ci przypomne choc dawno nie zaglądałem tam
Only DOT-4
pozdro
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 17:56   

Czyli:
- DOT 4
- co 2 lata
- ile :?:
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 05-11-2006, 01:44   

ile kosztuje, a to juz mozna poszukac, lacznie z moim dokladnym opisem co i jak zrobic - jest bodajze w dziale galant :mrgreen:

jestem dobry kolega :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2006, 10:07   

Dzięki Dobry Kolego , dość to pracochłonne.
Pytając się ile? mieałem na myśli ilość :)
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 05-11-2006, 10:19   

no to tam takze masz napisane, butelka styknie, chyba ze jeszcze w sprzegle zmienisz, to wtedy dwie, mozesz tez kupic DOT 5.1 ma wyzsza temperature wrzenia niz dot 4
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mario-borek
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2006, 13:59   

Wielkie dzięki, w tym tygodniu się za to wezmę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2006, 11:36   

Lałem DOT 5.1 Orlenu - 15 zł kosztuje 0.5 litra, na hamulce + sprzęgło wystarcza 1 litr.
 
 
michal_g84 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 76
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-11-2006, 19:23   

Ja w swoim wlewałem Castrola DOT4, wylałem stary zalałem nowy, miałem kupiony 1 litr i wyszło mi że zostało jeszcze jakies 2/3 opakowania.
_________________
Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY!
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 27-06-2007, 18:33   

Podłączę sie do tego tematu bo czeka mnie wymiana płynów: hamulcowego i sprzęgła.
Otóż mechanik mój kolega (długoletni staż w dziedzinie mechaniki) twierdzi, że nie koniecznie trzeba odpalać silnika przy wymianie płynu hamulcowego z ABS-em.
Jest to sprzeczne z tym co pisze Mateusz w tym poście:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=5477
Nie wiem czy ma to związek z tym, że nie opróżnia on całkowicie układu tylko odciąga strzykawką ze zbiornika stary, dolewa świeżego i pompujemy aż ten stary spłynie odpowietrznikiem i pokaże sie czysty ten nowo zalany.
Czy powinienem zmienić mechanika :?:
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 27-06-2007, 22:49   

2 tygodnie temu wymienialem...pompowaniem na zgaszonym...jest ok..czuje lepsza siłe hamowania... może do końca nie wypompowało ale chyba to trzaba pod duzym ciśnieniem wypompować...kiedy sam wymienialem tarcze i klocki to pompowalem najpierw na zgaszonym pozniej na zapalonym..zadne powietrze juz nie wyszlo...pozdrawiam...dla sceptyków nadal jeżdze i żyje :D
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-06-2007, 23:22   

turek61 napisał/a:
dolewa świeżego i pompujemy aż ten stary spłynie odpowietrznikiem i pokaże sie czysty ten nowo zalany.


dlatego na odpalonym bo na zgaszonym omijasz pompe abs,


mam do wymiany plyn w htb - a mam ukrecony jeden odpowietrznik, jakie sa szanse ze odpowietrze uklad 3 kolami, a hamowac beda 4 ??(ukrecony mam lewy przod - najblizej pompy)

czy jest jakis sposob na odkrecenie ukreconego odpowietrznika ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 27-06-2007, 23:55   

Matejko napisał/a:
ukrecony mam lewy przod - najblizej pompy
chyba prawy...szczerze wspolczuje odkrecania...ja wymontowalemm caly zacisk i jakoś wzruszylem zawór...jak niczym nie idzie to można czym malym rozwiercic z tym że powstanie problem z usuwaniem opiłków z ukladu... ale jest mozliwe ich cale usuniecie... a moze da sie cos w stylu imbusa wsdzić i poruszyć..pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.