 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E3x 88-92] Różnica w silniku 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
Seba_Dominika [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2007, 16:31 [E3x 88-92] Różnica w silniku 4G63
|
|
|
Czym sie różni SOHC od DOHC jeśli chodzi o blok.Czy jest to samo???? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-05-2007, 21:19
|
|
|
Blok jest identyczny - ALE..... wszystko inne jest inne - pompa oleju, wody, front-case, korby, tłoki.... co do wału nie mam pewności.....
[ Dodano: 10-05-2007, 21:21 ]
oczywiście myślę o 6-bolt na 6-bolt i 7-bolt na 7-bolt...... i jeszcze w SOHC nie masz natrysku oliwy na denka tłoków...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Seba_Dominika [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2007, 23:05
|
|
|
A niewiesz może czy moge przenieść wał z korbami z SOHC do DOHC?? |
|
|
|
 |
kscman [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2007, 18:17
|
|
|
tak pewnie tak?
ale moze to ktos potwierdzic:)
[ Dodano: 14-05-2007, 19:47 ]
no moglby ktos potwierdzic ? bo nie chce kolegi w błąd wprowadzic |
|
|
|
 |
qrzyh [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2007, 09:46
|
|
|
Ja takze podepne sie pod pytanko, co jesli by do SOHC wrzucic glowice 16zaworowa, czy bez innych wymian (typu pompy wody i oleju, czy nawet tloki) sie obejdzie?? |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2007, 11:58
|
|
|
Inaczej jest napinany pasek rozrządu, dwiema rolkami a nie jedną. Bez zmian z przodu silnika trzeba by to rzeźbić. Nie wiem jak z szerokością paska, czy czasem w DOHC nie jest szerszy? Inaczej jest sterowany silnik, trzeba elektronikę, czujniki i okablowanie przeszczepić. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-06-2007, 13:26
|
|
|
Tłoki też są inne |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Robi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2007, 11:28
|
|
|
Bartek napisał/a: | Blok jest identyczny - ALE..... wszystko inne jest inne - pompa oleju, wody, front-case, korby, tłoki.... co do wału nie mam pewności.....
[ Dodano: 10-05-2007, 21:21 ]
oczywiście myślę o 6-bolt na 6-bolt i 7-bolt na 7-bolt...... i jeszcze w SOHC nie masz natrysku oliwy na denka tłoków...... |
witam co do SOHC natrasków niestety są ja takie posiadam w nowym moim silniku 4G63 osobiście widziałem bo miałem swapa. No chyba że go ktoś wcześniej w szwecji przerobił to przyznam racje. pozdro
[ Dodano: 28-06-2007, 11:30 ]
Seba_Dominika napisał/a: | A niewiesz może czy moge przenieść wał z korbami z SOHC do DOHC?? |
Witam na sto procent nie ze wzgledu ze na bank tam w DOHC są z inne tłoki mocniejsze jak i reszta ewentualnie jeśli nie masz zamiaru katowc silniczka to jak pasuja prosze bardzo. |
|
|
|
 |
|
|