 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G] Załączenie świateł mijania, bez podnoszenia lampek !! |
Autor |
Wiadomość |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-06-2007, 00:10 [1G] Załączenie świateł mijania, bez podnoszenia lampek !!
|
|
|
Jak w temacie, obiło mi się o uszy że jest taka opcja. Mam lampy z przod od wersji USA i teraz chciałbym je normalnie załączyć i w dzien jeżdzić na opuszczonych bo będą świecić przez klosz jako lampy dzienne (spełniają wymogi). Natomiast w nocy bym sobie je otwierał przyciskiem do otwierania Jak to zrobić bez rozkopania całego auta ?? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-07-2007, 23:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tanaka
Forumowicz
Auto: eclipse 2.0 G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2007 Posty: 39 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 30-06-2007, 22:17
|
|
|
mozesz podeslac zdjecie takich lampek ? bo fajna opcja z tymi zamkietymi lampami |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-06-2007, 23:32
|
|
|
tanaka, na zdjęciu nie bardzo widać różnice, zewnętrznie wyglądają idento. Jak rozkminie jak to zrobić, to napisze i udokumentuje fotograficznie. Trzeba to zaświecić, żeby było efekt widać. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-07-2007, 14:18
|
|
|
HouseM napisał/a: | Są dwa sposoby. Albo rozwalić kostkę pod kierownica i wypiąć kabelek z przełącznika świateł który odpala przekaźnik silniczka.
Albo co bardziej mi się uśmiecha do zrobienia i co będzie bardziej odwracalne. w miejsce bezpiecznika od silniczków wpiąć oddzielny układ bezpiecznik 30A plus przełącznik o dużej obciążalności, kablami pociągnąć do auta i gotowe. |
Jest jeszcze coś takiego jak "sleeping eyes", znalazłem filmik instruktarzowy do ściągnięcia i chyba sobie tak zrobie, tylko narazie nie mam czasu. Podaje link do ściągnięcia i oglądnięcia http://www.turbokillers.c...c,select/id,12/ |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 01-07-2007, 18:53
|
|
|
czwarty sposób to to co dałem w linku a piąty to przeciąć jeden z przewodów od timera silniczków(za plastikiem przy nogach kierowcy ,duza popielata żecz z 5 kabelkami i dać tam przełącznik ON/OFF |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-07-2007, 23:34
|
|
|
HouseM napisał/a: | czwarty sposób to to co dałem w linku a piąty to przeciąć jeden z przewodów od timera silniczków(za plastikiem przy nogach kierowcy ,duza popielata żecz z 5 kabelkami i dać tam przełącznik ON/OFF |
Po próbach ostatni sposób najlepszy, we wtorek montuje i zrobie foty |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2007, 10:10
|
|
|
Kurde, a ja tak usilnie chciałem się dowiedzieć rozwijając temat na Mistubishi Eclipse Klub Polska a tu proszę !! I co ciekawe udzielają sie te same osoby.
Adaho we wtorek trzymam za Ciebie kciuki. Napisz po modyfikacjach swoje przeżycia
----
Aha, z tego co się doczytałem to "przeróbka" polega na odłączeniu konektora co powoduje deaktywację automatu podnoszenia klap przy włączaniu świateł. Aby po np zmroku jeżdzić na światłach mijania wystarczy "ręcznie" podnieść klapy przyciskiem popup.
Adaho, dobrze zrozumiałem tę przeróbkę?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-07-2007, 00:34
|
|
|
No to jak obiecałem to pisze:
Pierwszym moim krokiem był zakup lampek od wersji USA:
Żeby uzyskać efekt światła, przy zaświeconych, ale opuszczonych lampach konieczne są lampy od v. USA, dokładnie w takiej konfigracji lampek jak u góry. Nie mogłem dojść jak "zasterować" lampami, żeby świeciły a jednocześnie pozostały zamknięte. I tu z pomocą przyszedł kolega HOUSEM, który wynalazł czarny kabelek.
Ten kabelek znajduje się przy czarnej skrzynce, pod plastikową obudową (tapicerką) obok nóg kierowcy, po lewej stronie samochodu, na dole
W/w kabelek dokładnie jest w kostce od czarnej skrzynki , pierwszy od lewej strony i tyłu samochodu, trzeba go rozciąć i wlutować wyłącznik, miejsce na wyłącznik ja wybrałem w plastikowej obudowie, ale to już kwestia gdzie komu pasi.
I teraz wyłącznik w pozycji OFF, światła mijania świecą, ale się nie podnoszą. W pozycji ON, wszystko działa tak jak przed montarzem.
Ciekawą alternatywą jest usyskanie tzw. efektu "slleping eyes", czyli nie dokońca otwartych lamp. Żeby to zrobić dajemy wyłącznik w pozycjie OFF zaświecamy światła mijania lub naciskamy przycisk otwierania lamp i któtkimi pstryknięciami wyłącznika ON/OFF, ustawiamy podniesienie jak nam pasuje. Oto efekt:
 |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 08:53
|
|
|
Brawo, Brawo Adaho!! Za super dokumentację wykonawczą i za prezentację efektów ciężkiej pracy. Z jakiego źródła korzystałeś przy wyborze lamp ver. USA? Na aukcjach czy tez innego?
Pozrawiam |
|
|
|
 |
kaleos
Mitsumaniak Nordschleife rulez

Auto: Eclipse 1G GSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 243 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-07-2007, 09:33
|
|
|
a to wszytko przez ten jeden magiczny, czarny kabelek
wrescie nie bede musial recznie robic "slleping eyes"
dzieks Adaho za instrukcje |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-07-2007, 09:57
|
|
|
conti64 napisał/a: | Z jakiego źródła korzystałeś przy wyborze lamp ver. USA? Na aukcjach czy tez innego? |
Ja akurat zamieniłem lampy, z auta USA które kolega miał w komisie. Ale są dostępne na allegro po 80zł/szt. NÓWKI !!! |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
zycho [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 11:39
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | W/w kabelek dokładnie jest w kostce od czarnej skrzynki , pierwszy od lewej strony i tyłu samochodu |
hej! dziekuje za poruszenie tematu swiatel w laserze z 1990 r. w tej kostce jest piec kabelkow. tylko jeden jest caly czarny - srodkowy. reszta jest "czarno - kolorowa". jakie kolory mial przewod ktory rozciales? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-07-2007, 12:36
|
|
|
zycho napisał/a: | reszta jest "czarno - kolorowa". jakie kolory mial przewod ktory rozciales? |
... kolor czarny, jutro jeszcze dokładnie sprawdze czy miał jakieś barwienie dodatkowe, dziś nie bardzo mam jak
Adaho_krak napisał/a: | pierwszy od lewej strony i tyłu samochodu, |
... spróbuj jeszcze w/g pozycji kabla w kostce z w/w opisu, wyciąg go z kostki i odpal światła, zobacz czy się otwierają ... |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
zycho [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 13:33
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | ... kolor czarny, jutro jeszcze dokładnie sprawdze czy miał jakieś barwienie dodatkowe |
u mnie, w/g Twojego opisu, ten kabelek jest czarno-niebieski z czerwona kropka (nie mylic z niebiesko-czarnym z czerwona kropka ktory jest z drugiej strony kostki )
Adaho_krak napisał/a: | ... spróbuj jeszcze w/g pozycji kabla w kostce z w/w opisu, wyciąg go z kostki |
niestety nie potrafie wyciagnac - nie wiem ktora zapadke w kostce podwazyc zeby wyszedl |
|
|
|
 |
|
|