Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PAJERO 95 2.5 TD - problem z silnikiem
Autor Wiadomość
PAJERO2
[Usunięty]

  Wysłany: 04-07-2007, 15:03   PAJERO 95 2.5 TD - problem z silnikiem

Wczoraj zakończyłem remont silnika w wyżej wymienionym modelu Pajero.Pomimo wymiany tuleji i pierścieni nadal w silniku wystepują bardzo duże ,,przedmuchy''o dużym ciśnieniu. Kolejnym problemem jest wyciek oleju z wyjścia turbiny turbosprężarki na interculer oraz wytwarzanie sie dużego podciśnienia, które dostaje się do pokrywy zaworów. Nadmienia jednocześnie, że silnik wyjmowany i rozkładany był już dwa razy i wykluczam problemy związane z pierścieniami i tłokami. Mechanicy rozkładają ręce.
Wdzięczny będę za każdą informację odnośnie przyczyn powstania opisanych problemów.
Z góry dziekuje i pozdrawiam.
 
 
linda_l
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2007, 16:34   

a na głowiy między cylindami nie było żadnych "rys" bo u mnie tylko że w patrolu objawy były takie same i właśnie miałem te "rysy" między cylindrami u mnie juz planowanie nic nie dało bo były za głębokie.
 
 
PAJERO2
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2007, 18:10   

Bardzo dziękuje za informację wezme to pod uwagę przy jutrzejszej wizycie u kolejnego mechanika.
 
 
linda_l
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2007, 23:47   

mam nadzieje że pomogłem :wink:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-07-2007, 07:19   

Turbina najwyraźniej jest padnięta.
Zaduże ciśnienie może być spowodowane padniętym regulatorem ciśnienia turbiny.
Sprawdź ten grzybek na kolektorze ssącym czy przy obrotach 1500, wysuwa się pręcik z tego grzybka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
PAJERO2
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2007, 08:46   

dziekuje.jakie bedzie prawidlowe zachowanie tego 'grzybka'?turbina byla tez wymieniona z uwagi na przedostawanie sie oleju z turbiny do kolektora wydechowego-bardzo kopcil na wolnych obrotach. po wymianie nie kopci. mozliwe ze ta tez jest uszkodzona?ZAZNACZAM ze ta turbina jest tez uzywana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.