 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PAJERO 95 2.5 TD - problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
PAJERO2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 15:03 PAJERO 95 2.5 TD - problem z silnikiem
|
|
|
Wczoraj zakończyłem remont silnika w wyżej wymienionym modelu Pajero.Pomimo wymiany tuleji i pierścieni nadal w silniku wystepują bardzo duże ,,przedmuchy''o dużym ciśnieniu. Kolejnym problemem jest wyciek oleju z wyjścia turbiny turbosprężarki na interculer oraz wytwarzanie sie dużego podciśnienia, które dostaje się do pokrywy zaworów. Nadmienia jednocześnie, że silnik wyjmowany i rozkładany był już dwa razy i wykluczam problemy związane z pierścieniami i tłokami. Mechanicy rozkładają ręce.
Wdzięczny będę za każdą informację odnośnie przyczyn powstania opisanych problemów.
Z góry dziekuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
linda_l [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 16:34
|
|
|
a na głowiy między cylindami nie było żadnych "rys" bo u mnie tylko że w patrolu objawy były takie same i właśnie miałem te "rysy" między cylindrami u mnie juz planowanie nic nie dało bo były za głębokie. |
|
|
|
 |
PAJERO2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 18:10
|
|
|
Bardzo dziękuje za informację wezme to pod uwagę przy jutrzejszej wizycie u kolejnego mechanika. |
|
|
|
 |
linda_l [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 23:47
|
|
|
mam nadzieje że pomogłem |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-07-2007, 07:19
|
|
|
Turbina najwyraźniej jest padnięta.
Zaduże ciśnienie może być spowodowane padniętym regulatorem ciśnienia turbiny.
Sprawdź ten grzybek na kolektorze ssącym czy przy obrotach 1500, wysuwa się pręcik z tego grzybka. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
PAJERO2 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-07-2007, 08:46
|
|
|
dziekuje.jakie bedzie prawidlowe zachowanie tego 'grzybka'?turbina byla tez wymieniona z uwagi na przedostawanie sie oleju z turbiny do kolektora wydechowego-bardzo kopcil na wolnych obrotach. po wymianie nie kopci. mozliwe ze ta tez jest uszkodzona?ZAZNACZAM ze ta turbina jest tez uzywana. |
|
|
|
 |
|
|