 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G] Sworznie przedniego zawieszenia.... |
Autor |
Wiadomość |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2007, 08:04 [2G] Sworznie przedniego zawieszenia....
|
|
|
Witam, zastanawiałem się ostatnio czy sworznie w przednich dolnych wahaczach da się wymieniać bez wymiany całego wahacza, bo trochę bez sensu byłoby robić gumowe taile eksploatacyjne niewymienialne. Pamiętam, ze przy poprzedniej wizycie u mechanika musiałem wymienić całe przednie wahacze dolne proste z racji sworzni głównie, bo tuleje da się dostać. Teraz mam do wymiany sworznie i tuleje na drugim (wygiętym) wahaczu czy jak to się tam zwie w tym przypadku (Compression arm - w wersji ang.) i zastanawiam się nad opcjami...
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 06-07-2007, 12:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2007, 10:44
|
|
|
wachacze, i w JC i IC są np. tylko wachacze. ew. możesz sobie ściągnąć elementy poliurethanowe które jako jedyny występują bez wachaczy
ew. brodzić w g..... prubując pójść tańszą drogą.... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-07-2007, 12:42
|
|
|
Z tego co się oriętuje w 2G tylko całe wachacz, w 1G można wymienić same simerbloki i sworznie. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2007, 20:15
|
|
|
Tak też przypuszczałem. Na szczęście Japaneze ma zamienniki w rozsądnej cenie (chociaż właściciele Eclipsów nie należą do rozsądnych finansowo ), bo w innym wypadku przy trzech wahaczach na koło jedna strona (koło) to wydatek 800zł. Trochę MM wtopiło przy projektowaniu tej części auta w/g mnie - oczywiście patrząc od strony klienta nie producenta części |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2007, 03:58
|
|
|
to nie wina mitsu a polskich drog...
wymienia sie niestety cale wachacze co nie znaczy ze nie mozna wymienic swozni... ale to juz tylko i wylacznie na wlasne ryzyko... uwazaj na niektore podroby! lepiej wydac wiecej niz za miesiac znow wymieniac ten sam wachacz |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 18:35
|
|
|
Zakładam, że Japaneze nie wciska kitu bo jeszcze z nim nie miałem problemów jeśli chodzi o jakość części oferowanych. |
|
|
|
 |
micheal23 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2007, 22:08 sworzen w wachaczu dolnym przod prosty
|
|
|
Witam
mi poszła guma od wachacza dolnego prostego i chcem sciagnac go i dac do regeneracji..wie moze jakie kroki musze poczynic by odpowiednio sciagnac GO.??
PROSZE O RADE?? |
|
|
|
 |
|
|