Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] ja mu w gaz a on zgasl ? oO
Autor Wiadomość
qss 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 88
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-07-2007, 10:44   [E52A 1.8] ja mu w gaz a on zgasl ? oO

Witam
właśnie wróciłem z dłuższej podroży ... i po drodze miałem nieprzyjemna przygodę ... mianowicie jechałem sobie i w środku Czech nagle mój galancik sobie padł... zatrzymałem sie na poboczu i sprawa wygląda tak:
jak odpalę samochód to obrotu sie ustawiają normalnie na około 800obr/min. i jak mu mocno wcisnę gaz to samochód gaśnie :/ jak sie powoli dodaje gazu to normalnie obroty rosną i jedzie dalej ... na wyższych biegach jest niestety podobnie ... jak sie za szybko doda gazu to po prostu gaśnie :/ wygląda to tak jak by nie dostawał wystarczająco dużo powietrze :/ no i pytanie ... czy z tym brakiem dopływu powietrza mam racje ? (filtr powietrza zapchany?) czy to może być coś innego ?
Ostatnio zmieniony przez roch_27 14-08-2007, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-07-2007, 11:56   

filtr powietrza to latwo sprawdzisz samemu, ale powietrze nie jest wtlaczane (no moze nie do konca), ale ZASYSANE, wiec jego raczej nie zabraknie - predzej za malo jest paliwa lub cos z zaplonem/podcisnieniami
nie ma rady - podnosisz mache i ogladasz czy wszystko jest OK
ten model mial problem z cewkami - za slaba iskra = zalany silnik i gasniecie
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-07-2007, 12:08   

Mi wygląda na nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) - sprawdź szczelność rury filtr powietrza-przepustnica. I czy żadna rurka podciśnienia nie spadła.
 
 
qss 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 88
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-07-2007, 12:30   

hmmm ... w trasie obejrzalem tak na szybko ... i wszystko wygladalo w porzadku ... samochod jezdzi ... gdyby cos sie odczepilo to bylyby wieksze problemy ... to samo jesli chodzi o zaplon (takmi sie przynajmniej wydaje :/) generalnie jak sie dobrze operuje gazem to wszystko jest dobrze i nic sie nie dzieje ... tylko jak sie zatrzyma i bardzo szybko doda gazu to obroty spadaja i gasnie :/ obejrze jeszcze raz dokladnie wszystko i moze cos znajde :/ thx

a i widze ze nie napisalem ... na wyzszych biegach problem powtarza sie ale tylko przy niskich (ponizej 2k obr.)


sprawdzilem ... wszystko wyglada wporzadku ... pobawilem sie gazem i ... w 90% przypadkow jest dobrze ... tylko co jakis czas jak sie wcisnie mocno to sa takie objawy jak pisalem wczesniej ... to chyba nie wina powietrza tylko walsnie paliwa jak pisak Krzyzak ... tylko pytanie .... jak to sprawdzic ? i co moge zrobic ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-07-2007, 15:14   

cisnienie przed listwa wtryskowa sie sprawdza (sa specjalne trojniki do tego) - gdy za male, do sprawdzenia/wymiany regulator cisnienia (koniec listwy), waz podcisnienia do kolektora (czarny z niebieskim paskiem) lub pompa paliwa (w baku)

ew. coraz bardziej sklaniam sie do aparatu zaplonowego - podmiana na sprawny wiele by wyjasnila
 
 
qss 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 88
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-07-2007, 16:36   

no przed chwila sie przejechalem i zauwazylem ze teraz jest tak ze jak wciskam sprzeglo to obroty bardzo szybko spadaja do okolo 500 i nizej ... na granice gasniecia :/ wiec przeczyszcze przepustnice ... bo zapewne dawno nie byla czyszczona ... i moze pomoze :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.