Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tania gleba, obniżenie zawieszenia
Autor Wiadomość
woszu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 03:34   Tania gleba, obniżenie zawieszenia

hej Wam, obnizylem sobie przod mojego gala bo strasznie irytowala mnie roznica szpary miedzy kolem a nadkolem z tyly i z przodu. posluzylem sie na pierwszu rzut oka wysmianym przezemnie patentem a mianowicie "spinkami do sprezyn" made in norauto. spialem jeden zwoj sprezyn i tak juz jezdze pare dni i jestem mile zdziwiony, zawieszenie utrzymlo twardosc, nic nie dobija, nie podskakuje, nie stuka, zachowuje sie krotko mowiac ja seria z tym ze wyglada to ciekawie, obnizenie wynioslo jakies 2cm dzieki czemu grozne spojzenie gala nabralo jeszcze wiekszej grozy :twisted: . poszedlem w sumie na latwizne i tanioche ale co do sportowych sprezyn to juz jestem wyleczony po tym jak do poprzedniej Accordki zalozylem springi enzo -40 i w tydzien wytluklem cale zawieszenie na naszych pieknych drogach. Piszcie co o tym myslicie, a moze ktos juz praktykuje? pisac pisac pisac
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-04-2010, 09:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-07-2007, 08:21   

Oby tylko taka tania przeróbka chciala sie trzymac, a te spinki nie wystrzeliły podczas jazdy. Jak dla mnie wyglad ok, ale z tech pkt widzenia to trochę kaskaderskie rozwiązanie. Moze jakieś fotki??
Pozdra
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 10-07-2007, 09:23   

"ściągacze do sprężyn" widziałem bodajże w katalogu Jacky (obejma i dwie nakrętki - jakoś takie)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 14:48   

Gratuluje "swietnego" pomyslu.Jeszcze wstaw gumy w sprezyny i jazda.Obym tylko nie spotkal Ciebie na swej drodze, bo jazda z takimi wynalazkami to bomba z opoznionym zaplonem.Mialem u siebie gumy to wiem ze potrafia laac sprezyny. Sciagacze to tez lipa.podobne ustrojstwa uzywa sie w energetyce :) . Uwazam ze nie zrobiles dobrze.Pozdrawiam
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 10-07-2007, 23:43   

cimon102 napisał/a:
Mialem u siebie gumy to wiem ze potrafia laac sprezyny

No dobra, a teraz konkurs: co potrafią sprężyny? Bądź gumy?

może ogonków trochę?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
woszu
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 01:00   

dzieki za krytyke, mimo to pozostawiam spinki na razie na swoim miejscu, nic sie poki co z tym nie dzieje zlego ani resorowanie czy trzymanie drogi nie stracilo sprawnosci. a co gum do podkladania sprezyn to potwierdzam wasze opinie, lipa straszna a kazdej dziurze dobija. pozdro i dzienx.

[ Dodano: 11-07-2007, 01:07 ]
ps, do asistance sie zaciągne jak tylko dowiem sie co to jest nr klubowicza i gdzie go przeczytac.

[ Dodano: 11-07-2007, 01:09 ]
ps2 a fotki mojego rekina wstawie jak tylko bedzie pogoda :-X zeby go ladnie umyc i sesje zrobic.
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-07-2007, 09:39   

Ja kupilem gala juz obnizonego. Nie dosc ze wersja Sport Edition to jeszcze ktos cos przy nim robil. Prawdopodobnie cale zawieszenie jest zmienione na nizsze. Wyglad - rewelacja:) Do tego jeszcze czerwone szczeki hamulcowe przod i tyl:)
Jedyny problem to taki, ze musze przez nierownosci jechac 10km/h zeby spojlerow nie pourywac, a czasem na niektore gwałtowne podjazdy nie wjade, bo spojler wbija sie w asfalt :P ale wogole mi to nie przeszkadza :mrgreen:

Co do tych spinek na sprezyny to podzielam opinie ze to jest dosc ryzykowny wynalazek, ale skoro ktos chce, to nikt mu nie zabroni :) :) :)
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
Jeremy79 
Mitsumaniak

Auto: KIA Carnival 2.9 CRDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 100
Skąd: Sanok
Wysłany: 11-07-2007, 10:46   

Ja również miałem obniżonego SE, ale po pierwszej zimie wymieniłem sprężnki na standardowe bo nie dało się jeździć. (koleiny, krawężniki itp.) Muszę przyznać że wygląd miał zajefajny:)
_________________
Space Wagon 2,4 GDI 99'
Galant Kombi Sport Edition 2,4 GDI 99'
Carisma Elegance 1,8 GDI 99',
Carisma GLS 1,8 96'
 
 
korci2006
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2007, 20:17   

witam
mojego rekina obnizylem tez o 2cm. i bez spinek,wystarczy odkrecic jedna srube na dolnym mocowaniu amortyzatora i spilowac zabespieczenie amortyzator zejdzie nam w dol, dokrecic i gotowe ( tylko z przodu)

Pozdrawiam
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2007, 21:03   

ja zamierzam zainwestowac wiosna w progresywne regulowane zawieszenie sportowe :twisted: misiek jest zbyt miekki na zakretach ciezko go kontrolowac koszt spory ale wedle upodoban regulacje wyzej nizej pozwala dostosowac auto do upodoban a przedewszystkim bedzie latwiejszy do opanowania
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-10-2007, 18:44   

Powiem wam ze ja mam standardowe zawieszenie, ale stałem kiedyśna spocie koło Akbiego i moj był niższy.... czy to moze być ze zawieszenie mam jakby ugniecione? Tzn siadnęte spręzyny? Głownie chodzi mi o przód...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-10-2007, 19:35   

Marcino, ja też mam niższe zawieszenie niż Akbi....
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
korci2006
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 21:09   

novy napisał/a:
Marcino, ja też mam niższe zawieszenie niż Akbi....


w zasadzie kombi jest wyzszy od sedana a szczegulnie z przodu,kombi ma ciezszy tyl,a jak sie go zapakuje na full to wyglada jak terenowy
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-10-2007, 21:51   

korci2006 napisał/a:
novy napisał/a:
Marcino, ja też mam niższe zawieszenie niż Akbi....


w zasadzie kombi jest wyzszy od sedana a szczególnie z przodu,kombi ma ciezszy tyl,a jak sie go zapakuje na full to wyglada jak terenowy


Alle ja porównywałem dwa kombi.... tylko moje 97 i jego 99
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-10-2007, 00:31   

Że się tak podłączę, bo nigdy nie zajmowałem się tym tematem...
...czy w Galach wystarczy tylko sprężyny podmienić, czy jeszcze jakaś inna rzeźba czeka w celu obniżenia autka?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.