Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Geometria Zawieszenia Tył w CA0
Autor Wiadomość
polls 
Forumowicz


Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-06-2007, 20:26   [CA1A 1.3] Geometria Zawieszenia Tył w CA0

Witam moj colcik samoczynie skrecal w prawo, wiec pojechałem na stacje diagnostyczna i okazalo sie ze w colciku pochylenie kola tylnego odbiega od normy, Wiec mechanik wzial sie do roboty, stwierdzajac po chwili ze sruby regulacyjne sa kompletnie zapieczone i bez obciecia ich i wymiany na nowe nici z regulacji. Dowiedzialem sie ze a w aso sruby(MB809335) sa po 30 zl za szt trzeba 4 ale mieli 2 wiec lipa , Pozostało jak było !!!
W związku z tym mam pytanko czy jest jakaś metoda na uruchomienie tej ze regulacji bez kombinowania z nowymi srubami i czy w waszym przypadku regulacja geometrii tez skonczyla sie na cieciu starych srub ???
_________________
Colt CA0
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 11:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-06-2007, 21:02   

JA JAK MIAŁEM WYBITE TULEJE METALOWO GUMOWE TO TEŻ MIAŁEM POCHYLONE KOŁO.CHODZI MI TU O TE NA TYM GÓRNYM WACHACZU.WYMIENIŁEM I WSZYSTKO JEST JAK NALEŻY.
 
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2007, 22:41   

W twoim przypadku nie obędzie się bez wymiany tuleji na wachaczu od zbieżności (wg. servisówki control link).Możesz spróbować psiknąć penetratorem odczekać znowu psiknąć i spróbować kręcić ( tylko nie podgrzewaj tych śrub palnikiem), jednak uważam że trzeba ciąć śruby i wymienić tuleje plus śruby.Jeśli masz tylne koło rozbieżne to napewno ściąga ci tył i będzie ci cieło opony więc nie zwlekaj tylko wymieniaj, są koszty ale chodzi o bezpieczeństwo twoje i nie tylko.Znam kilka przypadków zapieczonych śrub i raczej w tym przypadku skutkuje tylko cięcie.
 
 
polls 
Forumowicz


Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2007, 14:54   

Narazie w temacie zastuj nie zrobilem nic do dzis brak czasu :( opon narazie nie tnie wiec jezdze tak jak jest, w sumie to az tak bardzo nie sciaga.
_________________
Colt CA0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.