 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Geometria Zawieszenia Tył w CA0 |
Autor |
Wiadomość |
polls
Forumowicz

Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2006 Posty: 43 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-06-2007, 20:26 [CA1A 1.3] Geometria Zawieszenia Tył w CA0
|
|
|
Witam moj colcik samoczynie skrecal w prawo, wiec pojechałem na stacje diagnostyczna i okazalo sie ze w colciku pochylenie kola tylnego odbiega od normy, Wiec mechanik wzial sie do roboty, stwierdzajac po chwili ze sruby regulacyjne sa kompletnie zapieczone i bez obciecia ich i wymiany na nowe nici z regulacji. Dowiedzialem sie ze a w aso sruby(MB809335) sa po 30 zl za szt trzeba 4 ale mieli 2 wiec lipa , Pozostało jak było !!!
W związku z tym mam pytanko czy jest jakaś metoda na uruchomienie tej ze regulacji bez kombinowania z nowymi srubami i czy w waszym przypadku regulacja geometrii tez skonczyla sie na cieciu starych srub ??? |
_________________ Colt CA0 |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 11:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 05-06-2007, 21:02
|
|
|
JA JAK MIAŁEM WYBITE TULEJE METALOWO GUMOWE TO TEŻ MIAŁEM POCHYLONE KOŁO.CHODZI MI TU O TE NA TYM GÓRNYM WACHACZU.WYMIENIŁEM I WSZYSTKO JEST JAK NALEŻY. |
|
|
|
 |
Kuczan [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2007, 22:41
|
|
|
W twoim przypadku nie obędzie się bez wymiany tuleji na wachaczu od zbieżności (wg. servisówki control link).Możesz spróbować psiknąć penetratorem odczekać znowu psiknąć i spróbować kręcić ( tylko nie podgrzewaj tych śrub palnikiem), jednak uważam że trzeba ciąć śruby i wymienić tuleje plus śruby.Jeśli masz tylne koło rozbieżne to napewno ściąga ci tył i będzie ci cieło opony więc nie zwlekaj tylko wymieniaj, są koszty ale chodzi o bezpieczeństwo twoje i nie tylko.Znam kilka przypadków zapieczonych śrub i raczej w tym przypadku skutkuje tylko cięcie. |
|
|
|
 |
polls
Forumowicz

Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2006 Posty: 43 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2007, 14:54
|
|
|
Narazie w temacie zastuj nie zrobilem nic do dzis brak czasu opon narazie nie tnie wiec jezdze tak jak jest, w sumie to az tak bardzo nie sciaga. |
_________________ Colt CA0 |
|
|
|
 |
|
|