Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:37
[E88A 2.5 4WD] Przejściówka na stożek do Gala 2.5 V6
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 19-07-2007, 10:35   

Dzięki wielkie za pamięć, ale po dyskusji na forum odnośnie stożka i wkładek, zdecydowałem się spróbować z wkładką. Jeżeli nie będzie mnie to satysfakcjonować odezwe się do Ciebie... Wkładka ma przyjść jutro, więc jeżeli wytrzymałbyś do przyszłego tygodnia będe wdzięczny. Dam znać co lepsze ;)
 
 
laser28
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2007, 11:37   

Czego się nie robi dla kolegów z forum :) Nie ma sprawy. Czekam na info od ciebie. Pozdrawiam.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 26-07-2007, 09:38   

Kolego laser28, dziękuje za cierpliwość i chęć pomocy, ale po tym jak forumowicze doradzili mi włożenie wkładki (co niezwłocznie uczyniłem) zostane przy tym rozwiązaniu. Nie ma może jakiejś super zauważalnej różnicy, ale zauważyłem, że spalanie zmalało (w zależności od jazy od 0,5l do 1,5l) Jeszcze raz wileki dzięki!
Pozdrawiam!

[ Dodano: 26-07-2007, 22:18 ]
Ponieważ obiecałem się pochwalić jak pójdzie na zapowiadanym rajdzie, więc tak tez uczynie. A chwalić się szczerze muwiąc nie ma czym..., bo jak to ktoś ują galanta można objechać dobrym koltem i tak też się działo... Mało nie przegrałem z maluchem :P Ale co tam, to była tylko zabawa i jeżeli o to chodziło doskonale się bawiłem. 17 miejsce na 24 załogi to też całkiem niezły wynik do tego dodać 3 miejsce w swojej klasie i powrót z pucharami = wynik satysfakcjonujący :D Musze jeszcze sporo popracować nad technika jazdy i lepie wyczuć galusia. Nie obeszło się też bez strat (wyjechałem z 3 kompletami kół: asfalt - alusy 17", szuter - blaszaki 15" oraz standardowy komplet alusów 15" na którym wróciłem do domciu) wszytko było dobrze, do pewnego momentu na odcinku w Ornecie (lotnisko pod Olsztynem) złapałem kapcia jadąc na 17", następnie we Frączkach (również pod olsztynam) na odcinku pseudo szutrowym (tu musze powiedzieć, że organizatorzy dali ciała, bo trasa w książce drogowej nie zgadzała się z rzeczywistością co skutkowało wysokimi lotami w pole) a więc łagodny zakręt okazał się mocno zacieśniający pod koniec co przyczyniło się do zderzenia z ok. pół metrową skarpą i lotem na pole. Skutki były takie: opona zdjęta z felgi (dojechałem na niej do końca - felga do wyrzucenia) pękniety zderzak (w sumie dokładka i to od spodu - juz połatałem), dośc mocno porysowany zderzak (się spoleruje) i to wszytko. Samochód okazał się niezniszczalny. Bałem się że zqwieszenie zgubiłem jednak po zmianie kół wszytsko wróciło do normy! Nik mi nie powie, że Mitsubishi to nie idiotoodporny samochód! :D
Pozdrawiam!

[ Dodano: 31-07-2007, 15:05 ]
http://www.mitsubishi-gra...hp?user_id=6791
pod tym linkiem możne azobaczyć fotki gala i jednocześnie fotki z rajdu... ;)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11149
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-02-2009, 21:18   

Michał,jaki filtr kupiłeś,i ile kosztował?
Niebawem czeka mnie wymiana,więc miło by było kupić
jakiś sensowny.

:)
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 10-02-2009, 09:33   

Na początku zdecydowałem się na wkładke K&N i musze powiedzieć, że faktycznie dużo daje... teraz siedzi stożek simota chyba, czy cościk w tym rodzaju (razem z przejściówką oczywiście) pamiętam, że brałem z internetu, zestawik razem z metalową rurką, przejściówką, gumkami łączącymi itd. tylko nie pamiętam gdzie to było...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 10-02-2009, 12:13   

i jak wypadł dedykowany k&n w stosunku do stożka na zewnątrz???
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 10-02-2009, 12:49   

stożka jeszcze nie testowałem, bo przód jeszcze nie zrobiony, ale fajnie drze pape z pod maski :mrgreen:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11149
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-02-2009, 17:15   

Stożek daje fajny efekt,ale jednak się skłaniam w kierunku zwykłego filtra.
Szukałem na alledrogo,i kosztują ok.120 zeta.
Sporo jak na mnie,ale zobaczymy :roll:
_________________

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-02-2009, 17:39   

A nie jest ze stożkami tak samo jak w EC5xx?? Czyli jak nie obudujesz żaroodporną zasłoną i nie puścisz powietrza przez maskę to d***a blada?

Kieran i Nutter_John robili eksperymenty na hamowni z filtrami w 6A13TT.
No więc, stożek który zasysa powietrze z komory obniża performance silnika. W przypadku EC5xx niestety jest za gorąco pod maską. Wydaje mi się, że tak samo jest w E88x.

Póki co najlepsze noty miały filtry-wkładki wielowarstwowe HKS i K&N (HKS trochę lepszy), albo filtry "grzybkowe" HKS lub Apexi (jednak z izolowanym dolotem zimnego powietrza - went w masce)
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11149
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-02-2009, 18:11   

O ile wiem,powietrze ma być zasysane z zewnątrz.
Jak jest w końcowej fazie,niech Michał się wypowie :)
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 10-02-2009, 19:40   

swinks_UK napisał/a:
A nie jest ze stożkami tak samo jak w EC5xx?? Czyli jak nie obudujesz żaroodporną zasłoną i nie puścisz powietrza przez maskę to d***a blada?

Kieran i Nutter_John robili eksperymenty na hamowni z filtrami w 6A13TT.
No więc, stożek który zasysa powietrze z komory obniża performance silnika. W przypadku EC5xx niestety jest za gorąco pod maską. Wydaje mi się, że tak samo jest w E88x.

Póki co najlepsze noty miały filtry-wkładki wielowarstwowe HKS i K&N (HKS trochę lepszy), albo filtry "grzybkowe" HKS lub Apexi (jednak z izolowanym dolotem zimnego powietrza - went w masce)


dokładnie tak, dlatego miałem wkładkę u siebie, ale... Jak się okazywało, po każdym rajdzie trzebabyło ją prać! Syf niesamowity, cały ten kurz i inne brudy dostawały się do silnika, dlatego teraz sprubuję ze stożkiem, wlotem na masce i dostarczeniem wystrczającej ilości zimnego powietrza do układu.

jacek11 napisał/a:
O ile wiem,powietrze ma być zasysane z zewnątrz.
Jak jest w końcowej fazie,niech Michał się wypowie


dokładnie tak, z zewnątrz czyli: im zimniejsze tym gęstsze i smaczniejsze dla silniczka, dlatego też w Turbo stosuje się Intercooler. :mrgreen:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2009, 11:06   

nie mam mitsubishi,
ale mam stożek:P Umieszczony pod maską , w miare zdala od silnika. W połączeniu z 2 przelotowymi tłumikami i mocno doprężoną głowicą daje bardzo dużo :P
Świetny efekt jak się stoi za rurą - mocno dmucha po spodniach a zderzak okopcony od ognia
Prolem w tym że nei ja go dobierałem. To zdaje się trzeba dobrze policzyć :(
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 19-02-2009, 19:51   

Mój też lubi czasem sobie walnąć płomyczka, ale jednak dobrze by było, gdybyś jednak oddzielił stożek od ciepłego silnika, zobaczysz, że napewno będzie dla niego to zdowsze. W E88A, praktycznie nie ma możliwości tego zrobić, juz kltóryś dzień z kolei kombinuje jak mu tu nadmuch powietrza skierowac na stożek i jak wykombinować grodź międezy silnikiem i stożkiem, tak, żeby możnabyło jeszcze coś zrobić przy tym aucie...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11149
Skąd: Radomsko
Wysłany: 20-02-2009, 17:07   

Michał,ja widzę tylko jedno wyjście.Wyciąć filtr powietrza u góry,gumę w koło niego,
co by szczelnie dolegała do maski(coś jak w polonezie) i wylot w tym miejscu.
Nie wydaje mi się,że jest lepsze wyjście.
Tylko stożek musi być zamocowany w filtrze,by nie łapał ciepłego powietrza z komory
silnika.
Problem w tym,że oryginalna obudowa filtra jest zbyt płytka,i stożek się nie zmieści.
Trzeba coś wyrzeźbić.
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 20-02-2009, 20:52   

Zobaczymy, nie pali się :wink: Narazie pierwszy rajdzik się szykuje w niedzielę w Łomży. Na śniegu :twisted: może jakieś pucharki :mrgreen: narazie 4 chętnych w naszej klasie jest :wink: ....
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.