 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brak ładowania w moim colcie |
Autor |
Wiadomość |
izacich [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 07:57 brak ładowania w moim colcie
|
|
|
mam pewien problem z moim samochodem nei laduje sie hcyba akumulator. ostatnio wracalam do domu i powoli wszystko zaczelo sie wylaczac swiatla swiecily coraz slabiej a anstepngo dnia juz eni zapalil. podladowalam troche akumulator i wszystko dziala ok. ostatnio byl wymieniany kolektor i przepinana sonda lambda i od tego czasu tak sie dzieje. podobno przepalila mi sie jakas dioda w alternatorze albo jest jakies zwarcie bo sie jakis bezpiecznik pali.mial ktos podobny przypadek?ile to moze kosztowac. moj brat jezdzil kiedys galantem i tez mu sie tak stalo ze samochod mu nawet w czasie jazdy sie zatrzymal i wylaczyl ale u niego wysiadl jakis komputer i troche to kosztowalo ale chyba w moim staruszku nie ma jeszcze komputera?? |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 18-07-2007, 08:08
|
|
|
musisz sprawdzic jakie jest napiecie na odpalonym silniku jezeli bedzie w okolicach 12v to cos jest z alternatorek ale na poczatku dobrze jest sprawdzic wszystkie podlaczenia mozliwe ze cos sie poluzowalo i gdzies ginie prad.np.brak dobrej masy.
a co do komputera to pewnie masz ale koszt naprawy lub zakupu to nie jest taki duzy jak to wszyscy mowia.
pozdrawiam |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 08:13
|
|
|
Może być to kwestia ładowania lub słabego akumulatora. O sprawdzaniu akumulatora nie piszę. Miernik w dłoń i do roboty.
Co do alternatora. Przed demontażem i rozbiórką alternatora (mostek diodowy i szczotki są wewnątrz), proponuję najpierw posprawdzać połączenia masowe na alternatorze. Najlepiej zaczynać od rzeczy najprostszych. Odkręcić obie nakrętki, ściągnąć przewody i porządnie oczyścić miejsca styków. Jeśli to nie pomoże, trzeba będzie wyjmować alternator. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 20-07-2007, 07:00
|
|
|
A ja myślę że przy wymianie kolektora wydechowego zostały uszkodzone kabelki przy alternatorze...
A przynajmniej jeden główny - na śrubce M6...
Posprawdzaj dokładnie co z tymi kablami przy alternatorze...
A jak będzie wszystko OK - to możliwe jest w pierwszej kolejności że szczotki sie skończyły, lub regulator napięcia... (zintegrowane)
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
|
|