Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ssanie i wolne obroty
Autor Wiadomość
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 12:57   

WITAM !!!
Man probel ze saniem przy zimnym silniku w carismie 96 1.6 16v jak jest ciepły to ok!!
wynieniłem już silniczek krokowy i czujnik tempetatury 2 pinowy i nic !!! :cry: COS PORADZICIE ???? :(
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 11-07-2007, 14:46   

Przepustnica czysta? TPS/IPS wyregulowane?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 16:02   

Cysta !!!!silniczek chodzi 33 - 34 !!! podpiołem pod compa czuniki ok !! :cry:
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 11-07-2007, 19:10   

ciepek13 napisał/a:
podpiołem pod compa czuniki ok !!

No jak widać nie do końca ok. Możesz w ogóle dokładniej sprecyzować, co się dzieje z tym ssaniem? W ogóle go nie ma? Czy pojawia się po jakimś czasie? Ile masz obrotów zaraz po odpaleniu, zarówno na ciepłym, jak i na zimnym silniku?

[ Dodano: 11-07-2007, 19:10 ]
ciepek13 napisał/a:
silniczek chodzi 33 - 34

Co to znaczy?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 20:34   

Ssania wogóle nie ma ! jak nie nacisne gazu to nie pracuje !! nie ma jak jest zimny wolnych obrotów i ssania !!!jak sie troche nagrzeje to zaczyna pracować !!! 33-34 praca silniczka krokowego - kroki , tak pokazałk computer na diagnozie ,
może nie wszysto ok !!! tylko co ???
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 12-07-2007, 11:36   

1. Ile obrotów po odpaleniu na ciepłym silniku?
2. Jakie są odczyty z TPS-u i IPS-u? Co pokazywał komputer na diagnozie?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2007, 18:20   

Napoczątku 900 a po jedzie 1100 !!
jak powiedział elektryk to jest ok !!!
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 12-07-2007, 19:41   

ciepek13 napisał/a:
Napoczątku 900 a po jedzie 1100 !!

No to cały czas potwierdza się to, o co Cię pytam.
ciepek13 napisał/a:
jak powiedział elektryk to jest ok !!!

Guzik prawda ;) . Na gorącym silniku zaraz po odpaleniu powinieneś mieć ok. 2000 RPM, a po chwili powinny spaść do ok. 800-900 i tak się utrzymywać. Jeżeli tak się nie dzieje, to:
a) zepsuty czujnik temperatury (na pewno wymieniłeś ten właściwy?)
b) brudna przepustnica oraz źle ustawiony TPS bądź IPS (albo jedno i drugie, nie wiem, jak to jest w Carismach...).

Masz miernik? Pomierz, jakie wartości w róznych temperaturach ma czujnik temperatury. Pomierz też ten TPS i IPS. A jak, to wcześniej napisał Krzyzak:
Krzyzak napisał/a:
w tym silniku sa pewnie 4 kable przy TPS i jeden z nich odpowiada za IPS, wiec zupelnie inaczej sie to wszystko ustawia (na zwarcie/rozwarcie - procedura identyczna jak dla 4G92)

Na Forum jest gdzieś ta procedura. Szukajcie, a znajdziecie ;)
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

  Wysłany: 13-07-2007, 10:16   

Podpaleniu jest około 2000 , a następnie około 900 .Jak zrobie 10 - 20 km to są 1000 -1100 . Miernik nie ale zaraz załatwoe . Czujnik firmy EPS , wentylator chodzi .
Sory za pytanie ale co to IPS ?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 13-07-2007, 16:08   

ciepek13 napisał/a:
Podpaleniu jest około 2000 , a następnie około 900

Zatem czujnik temperatury sprawny.
ciepek13 napisał/a:
Sory za pytanie ale co to IPS ?

Ponownie zacytuję tu Krzyzaka (któremu zresztą powinno się nadać imię Chodzącej Encyklopedii Mitsu ;) . Facet wie dosłownie wszystko :D )
Krzyzak napisał/a:
przy przepustnicy masz taki maly psztyczek na 1 kabelek - to jest IPS
zdejmij z niego wtyczke i podlacz omomierz na najmniejszym zakresie - jak po puszczeniu gazu bedzie wskazywa 0 (drugi kabelek do masy), a po nacisnieciu na gaz bedzie rozwarcie, to jest OK

ew. problemy z nim to najczesciej zla masa lub styki - on sie raczej nie psuje

To o Eclipsie, ale u Ciebie jest zapewne tak samo :)
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2007, 17:47   

OBAWIAM SIE ŻE TAKIEGO CZEGOŚC NIE MA . SĄ TYLKO 2 TYCZKI I 3 PODCIŚNIENIA I CHŁODZENIE .. ALE ZARAZ SPRAWDZE ..
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 16-07-2007, 16:23   

Nooo, coś długo to sprawdzasz ;)
To ile w końcu masz tam tych kabelków i wtyczek?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2007, 17:51   

TPS ma 4 kable a silniczek- 6 są 3 podciśnienia a 2 przewody od cłodzenia , to wszystko .
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-07-2007, 21:47   

Na pewno nie masz tego IPS-u? Krzyzak (znowu :D ) mówi co innego:
Cytat:
w tym silniku sa pewnie 4 kable przy TPS i jeden z nich odpowiada za IPS

A powiedz jeszcze, jak włączasz jakieś odbiorniki (np, ogrzewanie tylnej szyby), to czy obroty Ci spadają?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ciepek13
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 12:28   

Tak spadają !!!

[ Dodano: 28-07-2007, 10:00 ]
Padł mi computer ,a dokładnie moduł sterujący silniczkoem krokowym ... Dzieki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.