 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nowe l200 vs nowy hilux 3.0 d4d |
Autor |
Wiadomość |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2007, 08:15 nowe l200 vs nowy hilux 3.0 d4d
|
|
|
Witam,
od jakiegos czasu z zainteresowaniem sledze posty dotyczace nowych 'pikapów', w szczegolnosci nowego l200. ostatnio zaciekawil mnie tez nowy hilux (ale tylko z tym mocniejszym silnikiem 3.0 d4d z landcruisera). co prawda mitsu zdecydowanie bardziej mi sie podoba, za to silnik chyba zdecydowanie na plus dla toyoty. nie wiem natomiast jak wypada konfrontacja tych aut jezeli chodzi o zawieche i napedy - ma ktos jakies info albo jakies doswiadczenia?
pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2007, 10:41
|
|
|
Prawie wszystko jest tak samo. Hil ma bardziej konserwatywne wnetrze. Elka tansza ma blokade tylnego mostu a drozsza ma układ aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC). |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2007, 16:42
|
|
|
Jeszcze dwa slowa w ramach ciekawostki - otrzymalem wlasnie info od jednego z dealerów toyoty, że według ich oficjalnego komunikatu sa problemy z silnikiem 3.0 d4d w hiluxie jeżeli chodzi o uruchamianie go w niskich temperaturach. Ok. + 5 stopni powoduje że nie można samochodu uruchomic. W związku z tym defektem Toyota Motor Poland oraz kraje o umiarkowanym klimacie nie sprzedają w/w silnika. Niestety ci co oferują w/w hiluxa utajniają ta informację przed klientami, lub sami nie są tego świadomi.
A na rynku polskim w/w silnik prawdopodobnie pojawi się w połowie 2008 po wprowadzeniu modyfikacji.
Tyle ich teorii. Ciekawe czy to prawda. Jeżeli tak, to w takm razie jeszcze przez jakis czas l200 rules |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2007, 18:05
|
|
|
Gorzkim napisał/a: | Jeżeli tak, to w takm razie jeszcze przez jakis czas l200 rules |
A moze MMC wreszcie zdecyduje sie na wsadzenie do L200 silnika 3,2 DID z Pajero |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-07-2007, 13:30
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | A moze MMC wreszcie zdecyduje sie na wsadzenie do L200 silnika 3,2 DID z Pajero |
Nie jest to wcale takie wykluczone. Może jak poczują oddech konkurencji na plecach to tak zrobią. Przypominam, że cały układ napędowy w L200 (od Intense SE w górę) jest tożsamy z Pajerakiem, czyli IMO nie powinno być większych przeszkód technicznych, innym tematem będzie wtedy cena tego auta, ale patrząc na wartości sprzedaży L200 w Polsce jakoś się nie boję, że NIE BĘDZIE sprzedawać
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-07-2007, 19:49
|
|
|
Gorzkim napisał/a: | Jeszcze dwa slowa w ramach ciekawostki - otrzymalem wlasnie info od jednego z dealerów toyoty, że według ich oficjalnego komunikatu sa problemy z silnikiem 3.0 d4d w hiluxie jeżeli chodzi o uruchamianie go w niskich temperaturach. Ok. + 5 stopni powoduje że nie można samochodu uruchomic. |
To nie jest dokładnie tak. Po prostu Hilux 3.0 D4d nie jest oferowany z pakietem "cold area" w związku z tym nie posiada między innym elektrycznego dogrzewania elemntem PTC (w L200 nowym i Pajero jest grzałka 700W! która działa 2-stopniowo do temp silnika 75 stC), nie ma podgrzewania odmy z silnika i np dwóch akumulatorów, podgrzewacza paliwa w filtrze. Decyzja o nie sprzedawaniu hila 3.0 D4D jest tylko decyzją konserwatywnego zarządu toyoty a nie problem z zapalaniem poniżej 5 st C.
Jeszcze nie widziałem silnika D4D który nie paliłby na dotyk przy -15.
Jackie napisał/a: | Hubeeert napisał/a:
A moze MMC wreszcie zdecyduje sie na wsadzenie do L200 silnika 3,2 DID z Pajero
Nie jest to wcale takie wykluczone. Może jak poczują oddech konkurencji na plecach to tak zrobią. |
L200 jest oferowane z silnikiem 3.2 DID CR tyle że nie na Europę tylko na general export. Problemem są podatki i inne takie pierdy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|