 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hamulce Carisma 95 1.8-16v |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 03-08-2007, 15:58
|
|
|
mam w jednym tarcze z tylu, w drugim bebny, hamulce w tym z tarczami sa nieporownywalnie lepsze |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2007, 16:42
|
|
|
phixius napisał/a: | Odświeżę troche temat bo sam się ostatnio zacząłem zastanawiać czy mając z tyłu tarcze zamaiast bębnów lepsze hamowanie by było? Czy ktos może zamieniał u siebie bębny na tarcze i jakie przeróbki i koszt takiej zabawy ewentualnie? |
Jeżeli już wymieniać to i przód i tył
na przodzie skupia się większy % siły hamowania,
W Cari ogólnie są hamulce do du....
mam na myśli modele z tarczami z przodu 236mm, 256mm.
Natomiast montowane w II generacji nie pamietam
od którego roku 281mm są znośne.
Z tego co mi wiadomo nie wolno tak po prostu zamienic bębnów na tarcze,
po takim zabiegu aby układ prawidłowo pracował niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-08-2007, 10:09
|
|
|
leser napisał/a: | niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej. |
jak masz abs - to on reguluje wszystkim |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 04-08-2007, 12:52
|
|
|
Matejko napisał/a: | leser napisał/a: | niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej. |
jak masz abs - to on reguluje wszystkim |
A poza tym (nie wiem w jakich modelach ) jest EBD - korektor siły hamowania między osiami . |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
|
|