Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce Carisma 95 1.8-16v
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 03-08-2007, 15:58   

mam w jednym tarcze z tylu, w drugim bebny, hamulce w tym z tarczami sa nieporownywalnie lepsze
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2007, 16:42   

phixius napisał/a:
Odświeżę troche temat bo sam się ostatnio zacząłem zastanawiać czy mając z tyłu tarcze zamaiast bębnów lepsze hamowanie by było? Czy ktos może zamieniał u siebie bębny na tarcze i jakie przeróbki i koszt takiej zabawy ewentualnie?


Jeżeli już wymieniać to i przód i tył
na przodzie skupia się większy % siły hamowania,

W Cari ogólnie są hamulce do du....
mam na myśli modele z tarczami z przodu 236mm, 256mm.

Natomiast montowane w II generacji nie pamietam
od którego roku 281mm są znośne.

Z tego co mi wiadomo nie wolno tak po prostu zamienic bębnów na tarcze,
po takim zabiegu aby układ prawidłowo pracował niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-08-2007, 10:09   

leser napisał/a:
niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.


jak masz abs - to on reguluje wszystkim
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 04-08-2007, 12:52   

Matejko napisał/a:
leser napisał/a:
niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.


jak masz abs - to on reguluje wszystkim


A poza tym (nie wiem w jakich modelach ) jest EBD - korektor siły hamowania między osiami .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.