 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:44 |
[MSS DID] [SILNIK] Brak mocy i zapalający się CE |
Autor |
Wiadomość |
tomfran [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 00:53 [MSS DID] [SILNIK] Brak mocy i zapalający się CE
|
|
|
Witajcie.
Mam problem z mocą w MSS 116 tyś,bardzo powoli wkręca się na obroty i nie ma przyspieszenia ani mocy,czytałem że może to czujnik EGR, zawalony kolektor ssący,nie wiem od czego zacząć, a i co to jest za walcowa puszka z prawej strony kolektora ssącego .
Dzięki za jakiekolwiek informacje. |
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-03-2009, 09:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
igi
Mitsumaniak
Auto: Lancer Kombi 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2005 Posty: 3765 Skąd: innąd
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:22
|
|
|
tomfran, hej. Dałeś nie w tym miejscu co trzeba.
Jak można zauważyć przy opisie podforum Ogłoszenia i problemy jest opis o treści "To jest miejsce gdzie się dowiecie co nowego na Forum i gdzie można zgłaszać problemy i wszelkie uwagi co do jego działania."
Przenosze w miejsce gdzie powinno być i mam nadzieje że ludziska Ci szybko pomogą |
|
|
|
 |
gregor7 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 22:09
|
|
|
Jeśli zapala się check to dobrze, bo to znaczy, że sygnalizuje jakiś błąd.
Myślę, że warto byłoby go zczytać i wtedy być może samo auto podpowie, co go boli.
Gorzej, jeśli nie pokazuje błędu, a dzieje sie coś niepokojącego.
Wtedy jest większy problem i zastanawianie się, czy to EGR, filtry, czy kiepskie paliwo.
Podjedź na diagnostyke.
Ja bym tak zrobił.
Niestety poza ASO będzie ciężko.
Ja jak miałem problem i podjechałem do jakiegoś warsztatu (bo taniej), którego obługa twierdziła, że da się sprawdzić błędy i okazywało się, że błędów brak.
Jak podjechałem do ASO, to się okazało, że moje auto sygnalizuje 5 błędów.
Wybór należy do Ciebie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
stanley [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 18:59 Pytanie: Brak mocy
|
|
|
Witam!
Mam kolejny problem z moim miśkiem. Podczas jazdy samochód działa tak jakby brakowało mu mocy. Niskie obroty, zero przyśpieszenia, ledwo się kula. Zapaliła się też kontrolka silnika. Na I i II biegu max 40 km/h. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 19:14
|
|
|
turbo do sprawdzenia |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
kudłaty [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2008, 17:35 Spadek mocy w DI-D, pomocy!
|
|
|
Witam ponownie
Dzis zauwazylem, dziwne zachowanie.
Tak do 2-3,5 tys obr, autko w miare normalnie przyspiesza, do 3 tys w zasadzie ciezko mu dojsc, a jak odejmuje pedla gazu mam wrazenie ze lapie znow oddech. Taka sytuacja jest tylko przy obcizeniu, czyli podczas przyspieszania. Na luzie wkreca sie pod koiniec skali na obrotomierzu. Nie wiem czy jest sens jechac na kompa, bo nie zapala sie zadna kontrolka. Turbinka slychac ze dziala.
pozdrowionka dla Was |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 06-05-2008, 19:02
|
|
|
Czy to się stało nagle, czy powoli robił się coraz słabszy ?
Obstawiałbym przewody turbo. Może któryś pękł lub się obluzował.
Dalszy etap to katalizator.
I przy okazji: Dawno wymieniałeś filtr powietrza i paliwa ? |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
kudłaty [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2008, 21:51
|
|
|
Na poczatku pomyslalem ze moze przepływka, ale to sie nie psuje odrazu, tylko robi sie coraz słabszy. Tu nastapilo to na zasadzie ze jezdzilem, gdzies na miescie stanolem, odjechalem znow i juz bylo cos nie tak. Auto ma 30.000 przebiegu, filtr powietrza zmienialem, paliwa nie
[ Dodano: 06-05-2008, 21:53 ]
A czy w dieslu katalizator ma podobne objawy co w benzynie , czyli niemiłosiernie smierdzi jajami jak go podeptac?
[ Dodano: 07-05-2008, 15:31 ]
Kurcze w sumie to dobrze, ale samo sie naprawilo-moze jakies zanieczyszczenie w paliwie. |
|
|
|
 |
jawlo
Forumowicz
Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 09 Sty 2006 Posty: 1196 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: 13-08-2008, 09:11
|
|
|
Wczoraj wracając z wkacji też miałem "dziwną" przygodę.
W trakcie jazdy samochód nagle stracił moc.
Silnik bardzo opornie wkręcał się na obroty i w okolicy 1500obrotów zaczynał drgać.
Niestety miałem do pokonania kilka górek i robiłem to na jedynce z prędkością 10km/h.
Dzisiaj mechanik zdiagnozowł zsunięcie się gumowego węża dolotowego powietrza pod chłodnicą.
Po jego założeniu autko ożyło . |
|
|
|
 |
kaiii
Nowy Forumowicz
Auto: Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 04-11-2009, 12:37 MSS gubi moc ..
|
|
|
Witam.
3 miesiące temu zakupiłem MSS 1.9 DID 2004 r - sprowadzony z Belgii. Przez pierwszy miesiąc śmigał jak rakieta, czułem się niczym w bolidzie Kubicy
Jednak po jakimś czasie pojawiły się ogromne problemy, zaczął gubić moc. Wrzucając 3 nie czułem przyspieszenia. Mogłem wcisnąć gaz do podłogi a samochód nie reagował. Powoli, powoli wchodził na wyższe obroty i bardzo wolno się rozpędzał. Tak samo na wyższych biegach. Mechanicy sugerowali że to coś z turbinką, odpowiedzialną za dawkowanie paliwa, jednak nikt nie umiał się podczepić do komputera (mieszkam w małej miejscowości).
Pojechałem do serwisu Mitsubishi w Gdyni, a tam stwierdzono iż samochód jest "podkręcony". Przywrócono ustawienia fabryczne oraz coś zrobiono z tą tajemniczą "turbinką".
Owszem dało to jakieś efekty, ale z czasem zaczęło dziać się to samo jednak innymi objawami i rzadziej.
Jadąc, nagle zapala mi się czerwona kontrolka silnika. Wówczas auto nie ma siły nawet na 2 biegu. Receptą jest to iż muszę się zatrzymać, wyłączyć silnik, włączyć .. wrzucić luz na skrzyni biegów i przygazować do 3 tys obrotów. Wówczas kontrolka gaśnie a samochód powraca do normalności.
Denerwuje mnie taka sytuacja i martwi podczas manewrów wyprzedzania, gdzie boję się by czasem nie zapaliła się czerwona kontrolka akurat w tym momencie.
Może ja źle jeżdżę tym autem ? Wcześniej jeździłem dieslami - VW, Opel nigdy nie miałem takiego problemu. A tu silnik DID (gdzie nie wiem co to właściwie znaczy) i takie problemy. Auto nie jeździ już jak rakieta jak na początku, stało się słabsze.
Każdego dnia staram się 2 minuty dać mu na rozgrzanie, a biegi zmieniam przy około 3 tys obrotów.
Czy w waszych MSS występuje taka sytuacja ? Co mam zrobić ? |
|
|
|
 |
bogdan54
Mitsumaniak bogdan54
Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 100 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-11-2009, 21:44
|
|
|
Mogę zaproponować wymianę filtra paliwa ,czasem proste czynności dają zdumiewające efekty .Pozdrawiam . |
|
|
|
 |
|
|