Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:44
[MSS DID] [SILNIK] Brak mocy i zapalający się CE
Autor Wiadomość
tomfran
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 00:53   [MSS DID] [SILNIK] Brak mocy i zapalający się CE

Witajcie.
Mam problem z mocą w MSS 116 tyś,bardzo powoli wkręca się na obroty i nie ma przyspieszenia ani mocy,czytałem że może to czujnik EGR, zawalony kolektor ssący,nie wiem od czego zacząć, a i co to jest za walcowa puszka z prawej strony kolektora ssącego .
Dzięki za jakiekolwiek informacje.
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-03-2009, 09:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
igi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Kombi 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Posty: 3765
Skąd: innąd
Wysłany: 06-08-2007, 14:22   

tomfran, hej. Dałeś nie w tym miejscu co trzeba.
Jak można zauważyć przy opisie podforum Ogłoszenia i problemy jest opis o treści "To jest miejsce gdzie się dowiecie co nowego na Forum i gdzie można zgłaszać problemy i wszelkie uwagi co do jego działania."

Przenosze w miejsce gdzie powinno być :) i mam nadzieje że ludziska Ci szybko pomogą :)
 
 
gregor7
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 22:09   

Jeśli zapala się check to dobrze, bo to znaczy, że sygnalizuje jakiś błąd.
Myślę, że warto byłoby go zczytać i wtedy być może samo auto podpowie, co go boli.
Gorzej, jeśli nie pokazuje błędu, a dzieje sie coś niepokojącego.
Wtedy jest większy problem i zastanawianie się, czy to EGR, filtry, czy kiepskie paliwo.
Podjedź na diagnostyke.
Ja bym tak zrobił.
Niestety poza ASO będzie ciężko.
Ja jak miałem problem i podjechałem do jakiegoś warsztatu (bo taniej), którego obługa twierdziła, że da się sprawdzić błędy i okazywało się, że błędów brak.
Jak podjechałem do ASO, to się okazało, że moje auto sygnalizuje 5 błędów.
Wybór należy do Ciebie.

Pozdrawiam
 
 
stanley
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 18:59   Pytanie: Brak mocy

Witam!
Mam kolejny problem z moim miśkiem. Podczas jazdy samochód działa tak jakby brakowało mu mocy. Niskie obroty, zero przyśpieszenia, ledwo się kula. Zapaliła się też kontrolka silnika. Na I i II biegu max 40 km/h.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 19:14   

turbo do sprawdzenia
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 21-04-2008, 08:06   

Turbina, przewody turbiny, olej.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
kudłaty
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 17:35   Spadek mocy w DI-D, pomocy!

Witam ponownie
Dzis zauwazylem, dziwne zachowanie.
Tak do 2-3,5 tys obr, autko w miare normalnie przyspiesza, do 3 tys w zasadzie ciezko mu dojsc, a jak odejmuje pedla gazu mam wrazenie ze lapie znow oddech. Taka sytuacja jest tylko przy obcizeniu, czyli podczas przyspieszania. Na luzie wkreca sie pod koiniec skali na obrotomierzu. Nie wiem czy jest sens jechac na kompa, bo nie zapala sie zadna kontrolka. Turbinka slychac ze dziala.
pozdrowionka dla Was
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 06-05-2008, 19:02   

Czy to się stało nagle, czy powoli robił się coraz słabszy ?
Obstawiałbym przewody turbo. Może któryś pękł lub się obluzował.
Dalszy etap to katalizator.
I przy okazji: Dawno wymieniałeś filtr powietrza i paliwa ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
kudłaty
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 21:51   

Na poczatku pomyslalem ze moze przepływka, ale to sie nie psuje odrazu, tylko robi sie coraz słabszy. Tu nastapilo to na zasadzie ze jezdzilem, gdzies na miescie stanolem, odjechalem znow i juz bylo cos nie tak. Auto ma 30.000 przebiegu, filtr powietrza zmienialem, paliwa nie

[ Dodano: 06-05-2008, 21:53 ]
A czy w dieslu katalizator ma podobne objawy co w benzynie , czyli niemiłosiernie smierdzi jajami jak go podeptac?

[ Dodano: 07-05-2008, 15:31 ]
Kurcze w sumie to dobrze, ale samo sie naprawilo-moze jakies zanieczyszczenie w paliwie.
 
 
jawlo 
Forumowicz

Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 1196
Skąd: Beskidy
Wysłany: 13-08-2008, 09:11   

Wczoraj wracając z wkacji też miałem "dziwną" przygodę.
W trakcie jazdy samochód nagle stracił moc. :shock:
Silnik bardzo opornie wkręcał się na obroty i w okolicy 1500obrotów zaczynał drgać.
Niestety miałem do pokonania kilka górek i robiłem to na jedynce z prędkością 10km/h.
Dzisiaj mechanik zdiagnozowł zsunięcie się gumowego węża dolotowego powietrza pod chłodnicą.
Po jego założeniu autko ożyło . :D
 
 
 
kaiii 
Nowy Forumowicz

Auto: Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: Pomorze
Wysłany: 04-11-2009, 12:37   MSS gubi moc ..

Witam.
3 miesiące temu zakupiłem MSS 1.9 DID 2004 r - sprowadzony z Belgii. Przez pierwszy miesiąc śmigał jak rakieta, czułem się niczym w bolidzie Kubicy ;)
Jednak po jakimś czasie pojawiły się ogromne problemy, zaczął gubić moc. Wrzucając 3 nie czułem przyspieszenia. Mogłem wcisnąć gaz do podłogi a samochód nie reagował. Powoli, powoli wchodził na wyższe obroty i bardzo wolno się rozpędzał. Tak samo na wyższych biegach. Mechanicy sugerowali że to coś z turbinką, odpowiedzialną za dawkowanie paliwa, jednak nikt nie umiał się podczepić do komputera (mieszkam w małej miejscowości).
Pojechałem do serwisu Mitsubishi w Gdyni, a tam stwierdzono iż samochód jest "podkręcony". Przywrócono ustawienia fabryczne oraz coś zrobiono z tą tajemniczą "turbinką".
Owszem dało to jakieś efekty, ale z czasem zaczęło dziać się to samo jednak innymi objawami i rzadziej.
Jadąc, nagle zapala mi się czerwona kontrolka silnika. Wówczas auto nie ma siły nawet na 2 biegu. Receptą jest to iż muszę się zatrzymać, wyłączyć silnik, włączyć .. wrzucić luz na skrzyni biegów i przygazować do 3 tys obrotów. Wówczas kontrolka gaśnie a samochód powraca do normalności.
Denerwuje mnie taka sytuacja i martwi podczas manewrów wyprzedzania, gdzie boję się by czasem nie zapaliła się czerwona kontrolka akurat w tym momencie.

Może ja źle jeżdżę tym autem ? Wcześniej jeździłem dieslami - VW, Opel nigdy nie miałem takiego problemu. A tu silnik DID (gdzie nie wiem co to właściwie znaczy) i takie problemy. Auto nie jeździ już jak rakieta jak na początku, stało się słabsze.

Każdego dnia staram się 2 minuty dać mu na rozgrzanie, a biegi zmieniam przy około 3 tys obrotów.

Czy w waszych MSS występuje taka sytuacja ? Co mam zrobić ?
 
 
bogdan54 
Mitsumaniak
bogdan54

Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-11-2009, 21:44   

Mogę zaproponować wymianę filtra paliwa ,czasem proste czynności dają zdumiewające efekty .Pozdrawiam .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.