Przesunięty przez: Hubeeert 11-02-2007, 01:11 |
co sprawdzic przed zakupem SS |
Autor |
Wiadomość |
minimus [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2006, 20:22
|
|
|
Gratuluje Hubi. Moja była wymieniona po 90k, bo puszczała olej (czyli przyczyna trochę inna). Wtedy mi powiedzieli w ASO że na ogół starczają na ok 100k lub trochę więcej. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-10-2006, 20:37
|
|
|
minimus napisał/a: | bo puszczała olej | zuzyte uszczelniacze.
jak myslisz dlaczego? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
minimus [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2006, 21:24
|
|
|
Nie wiem, ale miałem wystarczająco dużo problemów z francuskimi elementami w Misiu, żeby wiedzieć że nigdy nie kupię francuskiego samochodu. |
|
|
|
 |
krakusek [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 16:33
|
|
|
jade za chwil kilka ogladac 2001 1.6 w wersji bez halogenow z dwiema poduszkami na gazie... 10 tys/km jakies szybkie porady ?
[ Dodano: 13-10-2006, 22:49 ]
po ogledzinach 2001 1.6 gaz 100 tys. wersja comfort, powiedzcie mi czy to sie zgadza:
link
kupiony w kraju
listwy boczne z cienka chromowana wstawka
2 poduchy
nie bylo reflektorow (brak instalacji)
uchwyt drzwi kierowca brak cieniutkiej gumki
uchwyt drzwi pasazer zluszczjaca sie gumka
fotel kierowcy wygniecenie boku siedziska (jakby od czestego wysiadania) zfilcowana krawedz oparcia
przednie lampy logo hella
przednie migacze logo tst lub tsg jakies 3 literowe
na chlodnicy i reszczie z czola ladne naklejki sruby jakby nie ruszane niby dobrze
daszek zegarow i kompa flokowany na czarno
srebrne tlo zegarow i ramka klimatyzacji
lewarek i kierownica nie wyswiecona
byl walony w przod tylko nie wiem jako mocno i nie podobaja mi sie te lampy, pozatym ktos byl bardzo zdolny albo nie bylo mocnej szkody bo wszystko jest spasowane idealnie, klocki do zmiany cos stuka w lewej kolumnie persona... tyle faktow w przyszlym tygodniu jedzie do aso czy podpiece do kompa wykazuje jakies interesujace rzeczy ?
najblizszy duzy przeglad dla tej benzyny tj 140 tys ?
dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
zefir [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2006, 18:51
|
|
|
Witam szanownych forumowiczów. Jestem nowym użytkownikiem tego forum w trakcie poszukiwania auta, mój wybór padł na MSS gyż zawsze podobał mi sie ten model...i obecnie mam na oku to oto auto:
http://moto.allegro.pl/it...enzyna_lpg.html
przeczytałem ten wątek i chciałem prosić o ewentualne dodatkowe rady dotyczące tego auta, z tego co zdążyłem się dowiedzieć inst. gazowa założona została w 2004 r. podobno w fordzie i kosztowała 2400,zł i jest na niej przejechane ok 20000 km , w aucie wymieniona była tylnia klapa, a tak to auto podobno jest bezwypadkowe (drugi właściciel), czy cena 19 000 Pln z oponami zimowymi gdyby auto rzeczywiście było ok. jest właściwa? czy sprawdzić auto gdzieś na diagnostyce w autoryzowanym serwisie?..Jak ogólnie sprawują się te silniki (1.3) z inst. LPG i jak drogie są podzespoły, części...rozrząd,części silnika zawieszenia...ich dostępność na rynku, zamienniki...wiem że auto już nie jest produkowane.
Pozdrawiam i z góry dziękuje. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 06-11-2006, 21:48
|
|
|
Z ta bezwypadkowoscia to tak do konca bym nie wierzyl , nawet z daleka widac, z eprzednia maska ma roznej grubosci szczelinki
Poza tym, nie sadzicie ze ta "kiera" jest troche za bardzo wyslizgana jak na ~72 000??
Ale poza tymi "szczegolami , to calkiem calkiem...
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
minimus [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2006, 20:38
|
|
|
Ja mam przebieg 130k i kierownica jest mniej wytarta. Ale może mniej kurczowo ją trzymałem
A dlaczego klapa wymieniona jeśli nie było wypadku??
Ja bym był bardzo ostrożny z tym egzemplażem. |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2007, 21:47
|
|
|
Ja osobiście też bym uważał na auto z założoną instalacją gazową - takie silniki potrafią być kapryśne.... |
|
|
|
 |
zielas36 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:27
|
|
|
[quote="Hubeeert"] minimus napisał/a: | Turbina starcza normalnie na ok 100 tys. |
Raczej na 300000km pod warunkiem dbania o nią. To że jest to diesel i ma niższą temperaturę spalin nie oznacza że nie należy jej ostudzić przed wyłączeniem silnika i dawac w palnik na zimno.
mam pytanie, a kiedy turbina przestaje dzialac i jesto do wymiany?
w moim aucie zalacza sie przy 2500 obrtach, a powinna podobno przy 1700. To znaczy, ze pora ja wymienic? a jaki jest koszt nowej?
z kompa odczytali mi blad zaworu EGRu i zaworu turbiny...
Z gory dzieki za odpowiedz |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-08-2007, 23:33
|
|
|
No to należało by najpierw oczyścić i udrożnić te zawory, wykasować błędy z kompa i sprawdzić ponownie czy po jakims przejechanym odcinku wszystko jest ok czy też nadal wychodzą błędy. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|