 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 23-04-2007, 01:33 |
[C50]4G15-4G67 swap. Ale co i jak? |
Autor |
Wiadomość |
robertoz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2005, 18:42 [C50]4G15-4G67 swap. Ale co i jak?
|
|
|
Czy ktoś z kolegów przekładał do swojego colcika inny silniczek.1.5 przestał mi wystarczać.....1.8 gti to mrzonka,nigdzie nie idzie kupić... |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 01:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2005, 18:57
|
|
|
4G63 z eclipse'a lub 4G63T z turbinka ale pamietaj , wsadzenie silniczka to nie wszystko zawias i hamulce tez zmienic trzeba zeby bezpiecznie sie przemieszczac |
|
|
|
 |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2005, 18:58
|
|
|
Niejaki Michal robil swap 4g15->4g61 http://www.mitsubishi-gra...&highlight=swap
Do colta c5x mozna wsadzic 2litrowy 4g63 dohc, wiadomo ze turbo tez (ich wymairy sa podobne jak 4g67) tzn. podobno pasuje nie trzeba nic ciac itd.. Oczywiscie trzeba miec calosc np. z galanta, eclipse
[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 6:00 pm ]
No zawias i hamulce to z gti, tez trudno kupic, chyba ze calego na czesci
[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 6:02 pm ]
Aha 4G67 byl w Hyundaju Lantrze tylko pod innym oznaczeniem i prawdopodobnie innej mocy, 4g61 chyba tez |
|
|
|
 |
robertoz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2005, 19:31
|
|
|
Miałem LANTRĘ 1.6 16 V 114 PS-WSPANIAŁY SILNICZEK TJ OSIĄGI, NIESTETY GÓWNIANE WYKONANIE-PRZY PRZEBIEGU 180 TYS. PRAWIE NIE MIAŁ PIRŚCIONKÓW,ALE TAKI 1.6 16 V Z NOWSZEGO COLTA CHYBA BY WYSTARCZYŁ.tYLKO KTO BY TO DOBRZE ZROBIŁ-SWAP SILNIKA PRZERASTA MOJĄ WIEDZĘ I MOŻLIWOŚĆI TECHN.? |
|
|
|
 |
|
|