Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:16 |
6A12TT |
Autor |
Wiadomość |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 20-08-2007, 02:38 6A12TT
|
|
|
Ostatnio kilku z forumowiczów wspominało coś o możliwości ściągniecia silników prosto z japoni. Interesuje mnie koszt ściągnięcia silnika 6A12TT najlepiej ze skrzynią i całym osprzętem (bo z samym silnikiem raczej dużo nie zdziałam) i kto mógłby się tego podjąć? Nie musi być koniecznie z japoni, ale ogólnie... Aby był cały zdrowy i na chodzie |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
taisho [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2007, 19:46
|
|
|
koszt samego sprowadzenia zakladam ze statkiem bo poczta lotnicza bedzie duzo drozej to okolo 1000 dolarów zważywszy na ciężar i wielkośc(1 europaleta) nie lepiej kupic silnik od 3000 twin turbo???? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-08-2007, 11:59
|
|
|
No może lepiej i łatwiej, tyle, że przy silniku 6A12tt obeszłoby się bez wiekszych przeróbek, bo to silnik z tej budy, a z tym 3000 twin turbo mogłoby być już nie ciekawie... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2007, 11:30
|
|
|
na słowacji jest do kupienia galant VR4, mysle ze lepiej kupić cały i kombinować z przekładką, bo zawieszenie tez jest inne, hamulce itp itd. |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-08-2007, 11:41
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | na słowacji jest do kupienia galant VR4, mysle ze lepiej kupić cały i kombinować z przekładką, bo zawieszenie tez jest inne, hamulce itp itd. |
Jak możesz to podaj linka |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-08-2007, 14:15
|
|
|
mitsu_pl,
Bardzo się mylisz.... 6g73 zastąpić 6g72tt będzie 1000000000x łatwiej niż 6a13tt |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 30-08-2007, 01:05
|
|
|
Ja nawet nie myśle o0 włożeniu 6A13tt, bo to masa kłopotu i roboty, chodź nie mówie, że nie możliwe. Wolałbym jednak orginał z tej budy... Najłatwiej i najprościej
Dostałem oferte całego 6A13tt wraz z całym napędem... to zmienia postać żeczy... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-08-2007, 09:27
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: |
Dostałem oferte całego 6A13tt wraz z całym napędem... to zmienia postać żeczy... |
Jaka to oferta??jeśli można wiedieć...
od autoR-a?? |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-08-2007, 12:16
|
|
|
A czy na rynek Japoński był robiony może większy silnik niż 2,5v6 163KM z napędem na 1 oś? Bo jeśli tak to ja bym z chęcią wymienił serducho w moim SE |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-08-2007, 12:20
|
|
|
Były 3litrowe galanty,ale i też na europę...
Jakbyś był rzeczywiście chętny na swap to gadaj z autoR-em
On będzie sprowadzał we wrześniu z japonii cosik...
Ja tam sie pisze na 2.5TT i To jest najlepsze i najtańsze wyjście... |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 13:16
|
|
|
Na rynek amerykanski byl robiony 3.5L V6 na przednia os. Byl to silnik montowany w Diamante. Kilku sie znalazlo co zminilo swoje 3.0 V6 w 3G Eclipsach (6G72) na ten 3.5L V6 (6g74) bez wiekszych przerobek.
Konieczne tylko bylo przeprogramowanie ECU na "lepsze" osiagi i szacunki goscia byly na jakies 250 KM na kolach czyli silnik mial szanse wychodzic nawet do 280-290 KM.
To byl bardzo prosty swap. Nie musial zmieniac skrzyni ani ECU. Tak na marginesie to te silniki sa sprzedawane za bezcenw USA. Wiem ze robili cos podobnego albo takiego samego na rynek japonski. |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-08-2007, 13:27
|
|
|
Krzys napisał/a: | a tam sie pisze na 2.5TT i To jest najlepsze i najtańsze wyjście... |
Możesz coś więcej powiedzieć? Co to jest za silnik i jakie osiągi? No i jakiego rzędu to są kwoty na taką operację? Czy coś poza tym trzeba jeszcze zmieniać? Sprzęgło, skrzynia, hamulce etc.?? |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
|
|
|
 |
|