Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:16
6A12TT
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
  Wysłany: 20-08-2007, 02:38   6A12TT

Ostatnio kilku z forumowiczów wspominało coś o możliwości ściągniecia silników prosto z japoni. Interesuje mnie koszt ściągnięcia silnika 6A12TT najlepiej ze skrzynią i całym osprzętem (bo z samym silnikiem raczej dużo nie zdziałam) i kto mógłby się tego podjąć? Nie musi być koniecznie z japoni, ale ogólnie... Aby był cały zdrowy i na chodzie ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
taisho
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2007, 19:46   

koszt samego sprowadzenia zakladam ze statkiem bo poczta lotnicza bedzie duzo drozej to okolo 1000 dolarów zważywszy na ciężar i wielkośc(1 europaleta) nie lepiej kupic silnik od 3000 twin turbo????
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-08-2007, 11:59   

No może lepiej i łatwiej, tyle, że przy silniku 6A12tt obeszłoby się bez wiekszych przeróbek, bo to silnik z tej budy, a z tym 3000 twin turbo mogłoby być już nie ciekawie...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2007, 11:30   

na słowacji jest do kupienia galant VR4, mysle ze lepiej kupić cały i kombinować z przekładką, bo zawieszenie tez jest inne, hamulce itp itd.
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-08-2007, 11:41   

Tomas79 napisał/a:
na słowacji jest do kupienia galant VR4, mysle ze lepiej kupić cały i kombinować z przekładką, bo zawieszenie tez jest inne, hamulce itp itd.

Jak możesz to podaj linka
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2007, 12:18   

http://www.mobile.de/SIDt...11111265505970&
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 28-08-2007, 13:58   

a to nie przypadkiem 6A13TT
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-08-2007, 14:15   

mitsu_pl,

Bardzo się mylisz.... 6g73 zastąpić 6g72tt będzie 1000000000x łatwiej niż 6a13tt
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 30-08-2007, 01:05   

Ja nawet nie myśle o0 włożeniu 6A13tt, bo to masa kłopotu i roboty, chodź nie mówie, że nie możliwe. Wolałbym jednak orginał z tej budy... ;) Najłatwiej i najprościej :)

Dostałem oferte całego 6A13tt wraz z całym napędem... to zmienia postać żeczy...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-08-2007, 09:27   

mitsu_pl napisał/a:


Dostałem oferte całego 6A13tt wraz z całym napędem... to zmienia postać żeczy...


Jaka to oferta??jeśli można wiedieć...
od autoR-a??
 
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-08-2007, 12:16   

A czy na rynek Japoński był robiony może większy silnik niż 2,5v6 163KM z napędem na 1 oś? Bo jeśli tak to ja bym z chęcią wymienił serducho w moim SE :)
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-08-2007, 12:20   

Były 3litrowe galanty,ale i też na europę...
Jakbyś był rzeczywiście chętny na swap to gadaj z autoR-em
On będzie sprowadzał we wrześniu z japonii cosik...
Ja tam sie pisze na 2.5TT i To jest najlepsze i najtańsze wyjście...
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 13:16   

Na rynek amerykanski byl robiony 3.5L V6 na przednia os. Byl to silnik montowany w Diamante. Kilku sie znalazlo co zminilo swoje 3.0 V6 w 3G Eclipsach (6G72) na ten 3.5L V6 (6g74) bez wiekszych przerobek.

Konieczne tylko bylo przeprogramowanie ECU na "lepsze" osiagi i szacunki goscia byly na jakies 250 KM na kolach czyli silnik mial szanse wychodzic nawet do 280-290 KM.

To byl bardzo prosty swap. Nie musial zmieniac skrzyni ani ECU. Tak na marginesie to te silniki sa sprzedawane za bezcenw USA. Wiem ze robili cos podobnego albo takiego samego na rynek japonski.
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-08-2007, 13:27   

Krzys napisał/a:
a tam sie pisze na 2.5TT i To jest najlepsze i najtańsze wyjście...

Możesz coś więcej powiedzieć? Co to jest za silnik i jakie osiągi? No i jakiego rzędu to są kwoty na taką operację? Czy coś poza tym trzeba jeszcze zmieniać? Sprzęgło, skrzynia, hamulce etc.??
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
SZOG 
Forumowicz


Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 53
Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
Wysłany: 30-08-2007, 13:41   

A może bu tu spytać ? http://www.yosino.ru/index3.html
_________________
Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.