[4G63] Przepustnica Pytań kilka !!!!!???? |
Autor |
Wiadomość |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2007, 19:00 [4G63] Przepustnica Pytań kilka !!!!!????
|
|
|
kolejne pytanie mam ))
Przy przepustnicy dochodza patrzac z gory 3 przewody (rureczki) gumowe Miejsca w ktore sa włączone sa podpisane literkami a kazdy wezyk ma cienki pasek z kolorem :
Podpisane sa następująco :
A1 przewod kolor pomarańczowy
E przewod kolor zielony
P przewod kolor zółty
I teraz moje pytanko gdzie one powinny byc podłączone bo u mnie nie sa nigdzie podłączone !!!!!! I czym moze skutkowac niepodłączenie tych przewodów!!!!! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 12-09-2007, 20:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2007, 21:23
|
|
|
dzikuje bardzo A ja szukalem i szukalem i nie moglem tego znajsc ;(((
Dziwna sprawa u mnie to nie jest podlaczone i niby auto dziala bez zarzutow Ciekawe co bedzie jak to podłącze ?!?!!?!? |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 29-08-2007, 21:35
|
|
|
To moze nie podlaczaj bo sie cos zepsuje |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 08:43
|
|
|
Dziwne ze nie odczules tych wyciekow powietrza. Normalnie to by dzialal bardzo nie miarowo wiec mozesz oczekiwac jakis zmian. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 17:42
|
|
|
Mam jeszcze pyanie do czyszczenia przepustnicy
Dzisiaj zdjelem ta rure gumowa zeby luknac czy tam jest czysto i o dziwo bylo całkiem czysto ale za to za przepustnico jest czarno i teraz moje pytanie czy jak czyscimy przepustnice to za przepustnica tez sie czysci tzn za ta łopatka w przepustnicy
A przepustnice trzeba odkrecic od kolektora ssącego??? czy nie trzeba jej wykrecac??? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 31-08-2007, 18:04
|
|
|
CZYSTO jest zawsze przed NAGAR jest zawsze za przepustnicą więc po jej zdemontowaniu elegancko czyścisz poprzez mycie benzyną ekstrakcyjną aż będzie lśnić po czym montujesz ponownie (zawczasu zaopatrz się w nową uszczelkę na kolektor pod przepustnicę) |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 18:47
|
|
|
+1. Tak to juz jest ze nalot widzisz tylko za "lopatka". Wiec zeby to zrobic naprawde dobrze - zdemontuj i jak kolega saphire mowi...
Oczujesz roznice jesli jest tak czarny jak mowisz. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 31-08-2007, 18:57
|
|
|
Ta ,,łopatka'' vel ,,płytka na obrotowej ośce'' vel ,,blaszka'' to właśnie jest przepustnica - cały element wraz z czujnikiem TPS obudową itp gratami uogólniając nazywamy potocznie przepustnicą ale de facto to właśnie ta przymykająca przepływ powietrza blaszka na ośce to przepustnica. jak nam zrobią w końcu dynamiczne niezależne elektromagnetyczne sterowanie przez ECU każdym zaworem ssącym i wydechowym silnika z osobna to wywalą zbędną już wtedy przepustnicę i przejdzie do historii motoryzacji |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 20:23
|
|
|
a to ci numer !!!! a ja sie juz cieszylem ze mam czysta przepustnice hehe
Jak odchylilem ta przepustnice to po drugiej stonie bylo dobry 0.5 mm nagaru az taki rancik byl hihih
Narazie sie obawiam tego czyscic bo sie peniam troszke ze mi obroty zaczna szalec ;( A podobno jest roszke klopotu z ustawieniem obrotow
Przy regulacji obrotow nie musze regulowac IPS????? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 31-08-2007, 23:03
|
|
|
A jakie masz auto? Bo w każdym jest/może być inaczej... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 00:23
|
|
|
eclips 1g z silnikiem 2.0 |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 10:18
|
|
|
aurii napisał/a: | Przy regulacji obrotow nie musze regulowac IPS????? |
tego się nie rusza. Bo fabryka ustawia to prawidłowo i nie ma potrzeby tego kręcić. No chyba że ktoś tam wsadzał łapki to trzeba ustawić to.
Regulacja obortów na palmie tego silnika (oczywiście jak jest zdrowy) to bułka z masłem ... |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 10:27
|
|
|
Nic nie musisz ustawiac, powinienes tylko odczuc lepsze rezultaty jak silnik chodzi. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 14:29
|
|
|
NOoooo i dobralem sie do przepustnicy byla ostro zasmolona !!! ładnie ja wyczyscilem do polysku poskladalem i obroty mi wskoczyly na 1500obr\min Wiec odrazu chyc do kompa zrobilem stronke krzyzaka odwiedzilem i wolne obrotki ładnie ustawilem )) Wszystko zajelo mi jakies 2 godzinki !!! Moze ktos powie ze to długo ale ja do niedawna honda smigalem a tam jest wszytko na odwrot heheheh
Po tych zabiegach faktycznie autko zrobilo sie bardziej czule na gaz i moze zacznie miej palic bo w trasie 9-10 mi wrombalo (no chyba ze one tak maja)!!! |
|
|
|
 |
|