Galant 96 rok 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 12:11 Galant 96 rok 2.0
|
|
|
Samochód kolegi, mam zamiar go odkupić
wszystko super ale...nie ma ABS
brak elektryki, ma tylko wspomę no i na całe szczęście jest klimatyzacja
Czy to normalne że nie ma ABS ?
przegladałem allegro i wszystkie mają
Na seryjnych kołach piszczy jeszcze przy zmianie z 2 na 3
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 01-09-2007, 20:01
|
|
|
ten rocznik powinien mieć w standardzie abs |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 01-09-2007, 22:53
|
|
|
tez mam z 96r i nie mam abs ale nie narzekam. Mam wersje usa moze dlatego, choc dziwne jest klima jest wspomaganie a abs nie ma |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 23:03
|
|
|
widze, ze masz lpg
sekwencje ?
jakiej firmy instalcja?
masz jakieś problemy z jazdą na lpg ?
brak ABS nie jest dla mnie tragedia, zapytalem tylko z ciekawosci czy byly wersje bez ABS, widac byly. |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 02-09-2007, 11:10
|
|
|
z lpg nie mam zadnych kłopotów i przy tej mocy silnika nie odczuwam zadnego osłabienia. Mam zwykła instalacje. Gazu bierze mi okolo 12l na 100 ale przy aktualnych cenach to nie narzekam, aha lekkiej nogi tez nie mam wiec ma prawo tak palic ale bez przesady jezdzac ekonomincznie na maksa nie zejdziesz ponizej 10l na 100
Pozdrawiam
PS Zauwaz ze mam automata, czyli teoretycznie tez troche wiecej pali od manualnych |
_________________
 |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2007, 13:01
|
|
|
Amerykanie mieli z reguły takie dziwne konfiguracje. Klima i elek. regulacja foteli a szyby na korbki. Pozatym czesto zauważyłem ze amerykańskie wersje takze Galanta maja klime manualną, a nie klimatronik. Z tym ABS też tak może być. |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2007, 17:27
|
|
|
klima tez jest manual
ale to chyba nie jest wersja amerykanska ? |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 03-09-2007, 20:29
|
|
|
Ogolnie niby wersja amerykanska ale do samochodow USA to jeszcze daleko.
Miałem Buick park avenou- to byl amerykanski samochod-
Elektryka: lusterka, szyby,fotele, klima, radio fabrycznie wmontowane, podswietlane lusterka nad głowa.
hromu sporo, łacznie z kołpakami.
duze przestrzenne auto
Dopowiem najwazniejsze, auto było z 1983 roku !!!!!! kosztowało mnie dwa lata temu w usa 500$ wszystko sprawne przejezdziłem pół roku i zero usterek.
To jest amerykanska fura a taki Galant "amerykanska wersja" to niewiadomo co to jest. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 09:16
|
|
|
witam plocczanina.
Ja kupilem niedawno gala 1,8 z 95 roku i mam dosc bogate wyposazenie.
ale za to mialem albo jeszcze mam maly problem z gazem na sekwencji.
Bierze za duzo i ganiam z regulacja.
Jak Ci sie samochodzik sprawuje kolego? |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 22:58
|
|
|
SIEMA
wpadnij czasem na jakis spot i zaprtaszam na plockie forum www.streetwarriors.pl
ja mam Ibize niebieską (taką pierdzącą) i Galanta ale z 89roku 1.8 gaźnik który mnie zadziwia, teraz cyba nie ma samochodów które będą sprawne przez następnych 18lat |
|
|
|
 |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2007, 17:00
|
|
|
Ja teraz walcze ze swoim bo gaz mam chyba zle wyregulowany
spala mi 15-16 w miescie.:( |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2007, 18:09
|
|
|
jak te silniki znoszą strzał z nitro ?
myślę o dyszy 50
oczywiście mokry system
Czy ktoś z Was modyfikował ten silnik na średnie N/A ? Ile można wycisnąć bez większych kłopotów?
mam na myśli obróbkę głowicy,wałki GT, wolektor wydechowy 4-2-1 + reszta układu wydechowego do tego zimny dolot i na końcu jakiś ECUMASTER
na ze swojego 1.4 60KM mam prawie 100KM
czyli ze 120 powinno lekko wyjść 150 z ładnym przebiegiem mocy i momentu |
|
|
|
 |
|