  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Rozrząd | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 09:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               chodzi o to, ze jak zdejmiesz pasek, to mozesz zalozyc go na 2 sposoby - silnik zawsze (pomijam patologie) kreci sie w ta sama strone a pasek moze tak jak wczesniej lub odwrotnie - wtedy latwiej moze peknac
 
 
dlatego zawsze zakladajac pasek kolejny raz, zaznaczam kierunek krecenia (bialym flamastrem) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 09:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Chodzi o to, żeby tak samo założyć pasek jak był założony, można przecież go odwrócić i wtedy będzie się kręcił w drugą stronę. Zmniejsza to żywotność paska jak mniemam... | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mobilmarek [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 09:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               OK, rozumiem już, zakładając ten sam pasek, co już był założony.
 
 
Dzięki za cierpliwość. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 09:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie tyle ten sam pasek żeby założyć, tylko tą samą stroną.
 
Tak jak Krzyżak napisał, że zaznacza sobie w którą stronę pasek się kręci, potem zdejmuje pasek, robi co trzeba i zakłada tak, żeby strzałka którą narysował była w tym samym kierunku jak wtedy gdy zdejmował    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mobilmarek [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 09:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No tak właśnie zrozumiałem.    
 
 
[ Dodano: 04-09-2007, 10:58 ]
 
Przy okazji, nie wiem, czy jest tu jakaś strona powitalna. 
 
 
Przedstawię się po krutce, jestem fotografem, co widać w opisie. Od niedawna prowadzę swoją firmę, zajumujemy się ghłównie fotografią i grafiką komputerową. 
 
 
Mogę pomóc w dziedzinach takich jak fotografia, podstawowe tłumaczenia z norweskiego - np oferty pracy. Grafika komputerowa itp.
 
 
Później wyjdą pewnie też inne rzeczy.
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
 
 
Z chęcią się odwdzięczę. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Wook@sH  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 11:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pompa wody | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Wook@sH  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 11:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Takie są zalecenia , ze powinno sie ją najlepiej za każdym razem wymiany rozrządu również wymienić pompę wody, bo ona ma taką swoją żywotność przewidzianą , można zaryzykować robić to co druga wymianę rozrządu. Podobnie jest z uszczelniaczami, też nie pracują z rozrządem bezpośrednio ale zaleca sie ich wymianę - z tym ze podobnie jak i pompę można spróbować wymieniać co drugi raz.
 
Waldi ... to i tak juz wszystko było omawiane na forum, resztę info o cenach itp dostaniesz na google.pl    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Wook@sH 04-09-2007, 11:58, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 cy_cek [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2007, 12:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Wook@sH napisał/a: | 	 		  | Takie są zalecenia , ze powinno sie ją najlepiej za każdym razem wymiany rozrządu również wymienić pompę wody, bo ona ma taką swoją żywotność przewidzianą , można zaryzykować robić to co druga wymianę rozrządu. | 	  
 
 
Standard to jedna pompa wody na 2 paski rozrządu    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |