Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] silniczek krokowy
Autor Wiadomość
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 08:31   [1G 90-94] silniczek krokowy

witam mam pytanko odnosnie silniczka krokowego.czy jak go roalacze przy cieplym silniku to powinna byc jakas roznica czy cos sie dzieje czy raczej nie.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-08-2007, 10:16   

Raczej nie, silniczek najlepiej sprawdzić na zimnym silniku (po chłodnej nocy). Przy odpalaniu auta powinny być widoczne podniesienie obrotów (w czasie lata do około 1500rpm). Drugim sposobem, jest włączenie ogrzewania tylnej szyby, przy pracującym silniku na wolnych obrotach, powinno być zauważalny spadek przy włączeniu ogrzewania o jakieś 100rpm i zaraz później powinny powrócić do stanu poprzedniego, wyłączenie ogrzewania spowoduje zjawisko odwrotne.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 17:40   

witam
jak myślicie opłaca się kupić ten krokowiec z allegro to jest numer aukcji 218978105 czy lepiej kupić nowy a wogóle jaka jest cena nowego do eclipsa gs 2.0 92'
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-08-2007, 17:59   

Myśle że skontaktuj się z Kiepuczim, kupisz taniej i pewny :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 23:43   

a jezeli jak ja rano odpalam silnik i obroty mi nie podskakuja do tych 1500 tys to silniczek krokowy moze byc padniety???

Jak wlaczam tylnia szybe to obroty spadaja ale po doslownie sekundzie wracaja na odpowiednia wielkosc:)

I teraz nie wiem czy krokowy jest padniety czy to moze inna przyczyna ze nie mam ssania ;(
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 09:56   

beben1982 napisał/a:
witam
jak myślicie opłaca się kupić ten krokowiec z allegro to jest numer aukcji 218978105 czy lepiej kupić nowy a wogóle jaka jest cena nowego do eclipsa gs 2.0 92'


Jeżeli masz stary silniczek krokowy możesz go sam sprawdzić. Między wszystkimi pinami (jest ich 6) powinno być ok. 30 om. Naprawić może ci ko kolega BARTEK z forum. Silniczek z tej aukcji to straszna drożyzna. Nie powinien więcej kosztować niż 150 zł. Taka jest standardowa cena. 250 zł to już przeginka.

aurii napisał/a:
I teraz nie wiem czy krokowy jest padniety czy to moze inna przyczyna ze nie mam ssania ;(


Aurii w weekend będę w Olsztynie to możemy to sprawdzić i ustawić auto na kompie. Mogło ci jedno uzwojenie paść i nie będzie np. ssania lub będzie falował. Obroty po odpaleniu u mnie na kilka sekund wskakują na 2200 i spadają od razu do 1000. Po zagrzaniu 850 i nic więcej. Tak jak nakazuje service manual. 850 oczywiście na kompie, bo obrotomierz obarczony jest błędem. Ale tyle samo pokazuje. Ssania możesz nie mieć jak komp nie widzi prawidłowej temperatury lub jak silniczek padł. Wszystko do zdiagnozowania w krótką chwilę. :)
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 15:57   

No i doszlem czemu ssania nie ma!!!! w silniczku krokowym nie ma oporu miedzy 3 i 4 oraz 5-6 zworkem !!!!!!!!!!!!!!

No i lipa!!!!!! Czytałem ze mozna sie pobawic w naprawe silniczka krokowego wie ktos co i jak ????
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-09-2007, 16:24   

Da się naprawić..... ale najpierw trzeba kilka popsuć.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 16:55   

no to ładne mi pocieszenie heheh

A mozesz napisac miej wiecej co i jak z ta naprawa???
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-09-2007, 16:59   

Reanimacja cewek polega na reanimacji ich podłączeń do styków. Problemem jest tylko taki mały szczegół, że wszystko jest ślicznie zatopione w żywicy :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 17:18   

czyli rozumiem ze dostanie sie do tych stykow jest praktycznie niemozliwe hehehe

A tak na oko ile zajmuje reanimacja krokowego dzien dwa .... a moze wiecej???

Ps mnie tylko zastanawia jeden fakt ze kontolka CHECK ENGINE sie nie pali !!! obroty nie faluja tylko jak rano odpalam to obroty podskacza i spadaja do 1000 a potem spadaja do 850 a czasmi odrazu spadaja do 850 ;(
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 17:39   

aurii napisał/a:
Ps mnie tylko zastanawia jeden fakt ze kontolka CHECK ENGINE sie nie pali !!! obroty nie faluja tylko jak rano odpalam to obroty podskacza i spadaja do 1000 a potem spadaja do 850 a czasmi odrazu spadaja do 850 ;(


U mnie poprzedni silniczek krokowy miał w środku pełno rdzy. Stracił szczelność i wkradała się wilgoć do środka. Z Bartkiem rozbieraliśmy go w imadle, bo nie dało się go rozebrać. Silniczek po rozkreceniu pięknie leciutko się rozkłada. A u mnie żadną siłą się tego nie udało zrobić. Pamiętasz Bartku jak go próbowaliśmy rozebrać.

I check engine nie palił mi się wogóle. Ale miałem w zapasie silniczek, który był idealny i do dnia dzisiejszego służy mi bardzo dobrze.

Bartek może naprawić Ci silniczek (jak tylko ma czas) lub kupić. Kosztuje ok. 150 zł używamy dobry. Nie patrz na alledrogo jak niektóre osobniki wystawiają takie urządzonko za 300 zł. Są to prawdziwi zdziercy. Polecam kontakt z Tomasz82, może mieć ale z tego co pamiętam mówił że wszystkie sprzedał. :)
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 18:04   

acha to takie buty ;) Dzieki za info co i gdzie ale narazie sam powalcze, bo lubie wyzwania ;) ))
Puki co nie przeszkadza mi fakt ze ssania nie ma hehe Jak bede mial czas to wezme sie do roboty a narazie lac i jezdzic hehe
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 05-09-2007, 19:35   

ja mam z 10 silniczkow jeszcze na sprzedaz
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 19:37   

kiepuczi napisał/a:
ja mam z 10 silniczkow jeszcze na sprzedaz


A ile się cenisz za silniczek?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.