[1G 90-94] silniczek krokowy |
Autor |
Wiadomość |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 08:31 [1G 90-94] silniczek krokowy
|
|
|
witam mam pytanko odnosnie silniczka krokowego.czy jak go roalacze przy cieplym silniku to powinna byc jakas roznica czy cos sie dzieje czy raczej nie. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-08-2007, 10:16
|
|
|
Raczej nie, silniczek najlepiej sprawdzić na zimnym silniku (po chłodnej nocy). Przy odpalaniu auta powinny być widoczne podniesienie obrotów (w czasie lata do około 1500rpm). Drugim sposobem, jest włączenie ogrzewania tylnej szyby, przy pracującym silniku na wolnych obrotach, powinno być zauważalny spadek przy włączeniu ogrzewania o jakieś 100rpm i zaraz później powinny powrócić do stanu poprzedniego, wyłączenie ogrzewania spowoduje zjawisko odwrotne. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 17:40
|
|
|
witam
jak myślicie opłaca się kupić ten krokowiec z allegro to jest numer aukcji 218978105 czy lepiej kupić nowy a wogóle jaka jest cena nowego do eclipsa gs 2.0 92' |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-08-2007, 17:59
|
|
|
Myśle że skontaktuj się z Kiepuczim, kupisz taniej i pewny |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 23:43
|
|
|
a jezeli jak ja rano odpalam silnik i obroty mi nie podskakuja do tych 1500 tys to silniczek krokowy moze byc padniety???
Jak wlaczam tylnia szybe to obroty spadaja ale po doslownie sekundzie wracaja na odpowiednia wielkosc:)
I teraz nie wiem czy krokowy jest padniety czy to moze inna przyczyna ze nie mam ssania ;( |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 09:56
|
|
|
beben1982 napisał/a: | witam
jak myślicie opłaca się kupić ten krokowiec z allegro to jest numer aukcji 218978105 czy lepiej kupić nowy a wogóle jaka jest cena nowego do eclipsa gs 2.0 92' |
Jeżeli masz stary silniczek krokowy możesz go sam sprawdzić. Między wszystkimi pinami (jest ich 6) powinno być ok. 30 om. Naprawić może ci ko kolega BARTEK z forum. Silniczek z tej aukcji to straszna drożyzna. Nie powinien więcej kosztować niż 150 zł. Taka jest standardowa cena. 250 zł to już przeginka.
aurii napisał/a: | I teraz nie wiem czy krokowy jest padniety czy to moze inna przyczyna ze nie mam ssania ;( |
Aurii w weekend będę w Olsztynie to możemy to sprawdzić i ustawić auto na kompie. Mogło ci jedno uzwojenie paść i nie będzie np. ssania lub będzie falował. Obroty po odpaleniu u mnie na kilka sekund wskakują na 2200 i spadają od razu do 1000. Po zagrzaniu 850 i nic więcej. Tak jak nakazuje service manual. 850 oczywiście na kompie, bo obrotomierz obarczony jest błędem. Ale tyle samo pokazuje. Ssania możesz nie mieć jak komp nie widzi prawidłowej temperatury lub jak silniczek padł. Wszystko do zdiagnozowania w krótką chwilę. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 15:57
|
|
|
No i doszlem czemu ssania nie ma!!!! w silniczku krokowym nie ma oporu miedzy 3 i 4 oraz 5-6 zworkem !!!!!!!!!!!!!!
No i lipa!!!!!! Czytałem ze mozna sie pobawic w naprawe silniczka krokowego wie ktos co i jak ???? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:24
|
|
|
Da się naprawić..... ale najpierw trzeba kilka popsuć..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:55
|
|
|
no to ładne mi pocieszenie heheh
A mozesz napisac miej wiecej co i jak z ta naprawa??? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:59
|
|
|
Reanimacja cewek polega na reanimacji ich podłączeń do styków. Problemem jest tylko taki mały szczegół, że wszystko jest ślicznie zatopione w żywicy |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 17:18
|
|
|
czyli rozumiem ze dostanie sie do tych stykow jest praktycznie niemozliwe hehehe
A tak na oko ile zajmuje reanimacja krokowego dzien dwa .... a moze wiecej???
Ps mnie tylko zastanawia jeden fakt ze kontolka CHECK ENGINE sie nie pali !!! obroty nie faluja tylko jak rano odpalam to obroty podskacza i spadaja do 1000 a potem spadaja do 850 a czasmi odrazu spadaja do 850 ;( |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 17:39
|
|
|
aurii napisał/a: | Ps mnie tylko zastanawia jeden fakt ze kontolka CHECK ENGINE sie nie pali !!! obroty nie faluja tylko jak rano odpalam to obroty podskacza i spadaja do 1000 a potem spadaja do 850 a czasmi odrazu spadaja do 850 ;( |
U mnie poprzedni silniczek krokowy miał w środku pełno rdzy. Stracił szczelność i wkradała się wilgoć do środka. Z Bartkiem rozbieraliśmy go w imadle, bo nie dało się go rozebrać. Silniczek po rozkreceniu pięknie leciutko się rozkłada. A u mnie żadną siłą się tego nie udało zrobić. Pamiętasz Bartku jak go próbowaliśmy rozebrać.
I check engine nie palił mi się wogóle. Ale miałem w zapasie silniczek, który był idealny i do dnia dzisiejszego służy mi bardzo dobrze.
Bartek może naprawić Ci silniczek (jak tylko ma czas) lub kupić. Kosztuje ok. 150 zł używamy dobry. Nie patrz na alledrogo jak niektóre osobniki wystawiają takie urządzonko za 300 zł. Są to prawdziwi zdziercy. Polecam kontakt z Tomasz82, może mieć ale z tego co pamiętam mówił że wszystkie sprzedał. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 18:04
|
|
|
acha to takie buty Dzieki za info co i gdzie ale narazie sam powalcze, bo lubie wyzwania ))
Puki co nie przeszkadza mi fakt ze ssania nie ma hehe Jak bede mial czas to wezme sie do roboty a narazie lac i jezdzic hehe |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:35
|
|
|
ja mam z 10 silniczkow jeszcze na sprzedaz |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:37
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | ja mam z 10 silniczkow jeszcze na sprzedaz |
A ile się cenisz za silniczek? |
|
|
|
 |
|