srs |
Autor |
Wiadomość |
furman88 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:22 srs
|
|
|
ostatnio wyskoczył mi rowerzysta przed maske wiec odruchowo walnąłem w klakson a gdzy dojechałem do domu zobaczyłem że świeci mi sie kontrolka SRS.... słyszałem żeby usunąć takie coś wystarczy odłączyć akumulator... prawda to???? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:27
|
|
|
Nie...... Błąd wykasuje tylko ASO lub dobrze wyposażony autoelektryk. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:43
|
|
|
klemę "-" zawsze możesz odczepić na 30 sek (to nic nie kosztuje ) - jak nie podziała jechać na kompa |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
furman88 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2007, 09:04
|
|
|
a co to ECU bo ja nie obeznany zbytnio jestem a no właśnie i jak to coś sie programuje??? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-09-2007, 09:26
|
|
|
Poniżej instrukcja Romela w sprawie recetu i "uczenia" ECU
1. Zimny silnik.
2. Odłączasz kleme (-) masową od akumuatora
3. Czekasz 60s - może byc dłużej
4. W czasie rozłączonej klemy sprawdzasz czywszystkie odbiorniki masz wyłączone.. (światła, radio itd...)
5. Podłączasz klemę (pamiętaj o kluczykach żebys miał w ręce bo jak masz centralny to lubi sie zatrzasnąć po podłączeniu...)
6. Włączasz zapłon i czekasz aż zgaśnie CHECKENGINE...
7. Zapalasz silnik i NICZEGO NIE RUSZASZ - nawet kierownicą nie kręć bo jak masz wspomaganie to od czujnika obciążenia pompy wspomagania pójdzie sygnał i spartoli robotę.... i cały misterny plan w ......
8. No i teraz najgorsze - siedzisz/stoisz i czekasz bezczynnie nawet do 30min aż włączy sie wentylator...
9. Po włączeniu poczekaj aż sie wyłączy i jeszcze raz włączy...
10. Później rób co chcesz...11.
11. Po tym zabiegu pierwsze 100km zrób spokojnie po kapeluszniczemu - czyli bez kręcenia na obroty itd... musisz okazać troche cierpliwości i samozaparcia... powolutku i najszybciej 100km/h... |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
KGano [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2007, 13:46
|
|
|
furman88 napisał/a: | a co to ECU |
"ECU - Electronic Control Unit, czy jak kto woli - komputer (precyzyjniej: mikroprocesorowy kontroler wtrysku), to urządzenie, które na podstawie danych zebranych od różnych czujników, porozmieszczanych wokół całego silnika i nie tylko, ustala prawidłowy skład mieszanki, jaka ma być podana silnikowi"
(podaję za stroną www usera KRZYŻAKA ) |
|
|
|
 |
|