Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Pierścienie
Autor Wiadomość
MB
[Usunięty]

  Wysłany: 23-08-2007, 00:22   [1G 90-94] Pierścienie

Witam Forumowicze…
Mam Problem a mianowicie poszukuje Kompletu pierścieni do Elipsa 1G z 1993roku.
I tu właśnie nasuwa się moje pytanie, jakie będą najlepsze i przyjmą się bez problemu?
Czy ktoś z was remontując swój silnik mógłby się wypowiedzieć, jakie pierścienie założył a mianowicie, jaka firm cena ile już na nich przejechał i jak jest z olejem?
Interesuje mnie ten temat, bo każdy ma swoje zdanie twierdząc, że JC są do bani i nie zawsze się przyjmują czasem po remoncie auto bierze dużo oleju i lepiej założyć oryginały Mitsubishi, ale z tego, co mi wiadomo cena waha się w granicach 1300zł… :roll:

A jakie jest wasze zdanie na ten temat??

Z góry dzięki za zainteresowanie i odpowiedzi…
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-08-2007, 08:00   

- Hastings (o zgrozo sprzedawany przez JC - ale JCty są tylko dystrybutorem)
- Riken (Hipol)
- Oryginały Hyundai (Marek Malik - 042 215 44 02 - powyższe również możesz u niego zamówić)

Cen Ci nie podam, bo jestem skażony rabatami, a detalicznych nie pamiętam

NIE polecam pierścieni JC, CTI (w 4g1x spisują się rewelacyjnie, w 4g63 porażka)

Branie oleju po wymianie pierścieni zależy przede wszystkim od stopnia zużycia bloku silnika - ostatnia 63 jaką składałem na Hastingsach przy owalizacji 0.02-0.03 mm bierze obecnie ok. 0.1-0.15l/1000 km. Wcześniej złożyłem go na CTi - przez pierwsze 1500 km nie brał prawie wcale, ale później porażka - ok. 1l/1000 km - aż dmuchnęło uszczelkę spod głowicy (Reitza - też nie polecam....uszczelka TYLKO oryginał - u Marka nie kosztuje fortuny (ok. 100 zł więcej niż podróbki)....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 23-08-2007, 14:57   

ja mam orginalne czesci na spzredaz, lacznie z uszczelkami jesli bylbys zainteresowany. wszystkie czesci Mitsubishi.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-08-2007, 15:29   

a pierscienie Goetze???
a uszczelka KP?

pytania kieruje do Bartka - dlaczego ich nie wymienil
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-08-2007, 16:24   

Krzyzak napisał/a:
a pierscienie Goetze


Nie kupisz NIGDZIE do 4g63

Cytat:
a uszczelka KP


straciłem zaufanie do wszelkich podróbek
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
MB
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2007, 09:05   

kiepuczi napisał/a:
ja mam orginalne czesci na spzredaz, lacznie z uszczelkami jesli bylbys zainteresowany. wszystkie czesci Mitsubishi.


Świetnie, potrzebuje pierścienie do Eclipse 1g z 1993roku 2.0 16v
Co możesz mi zaproponować i w jakich pieniądzach ?
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-08-2007, 00:03   

CTI założone do bloku 4G61 z przebiegiem 250 kkm (owalizacja nie mierzona - oczywiście progów brak) sprawowały się tak (przebieg / pomiar kompresji na garach - na zimnym silniku):

100 km 1000 km 2300 km 6000 km 23000 km
12 12,5 12,5 12,2 11
12 11 11,5 12 10
11 12 12,5 12,5 11
12 12 12,5 12,5 12


Zużycie oleju na 1000 km: IMPONUJĄCE 0,7 L
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2007, 23:33   

podobno zuzycie oleju w eclipsach to dzien powszedni????

Maja jakas norme zuzycia czy to prawda????
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2007, 23:55   

aurii napisał/a:
podobno zuzycie oleju w eclipsach to dzien powszedni????
a kto Ci takich glupot nagadal :twisted: ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-09-2007, 07:58   

Poprostu większość Eclipsów jeżdżących po naszych drogach ma zabite silniki......więc spożycie oleju to norma.....

Zdrowe 4g63 DOHC bierze rzędu 0.1-0.2l oleju na 1000 km oczywiście przy założeniu jazdy na benzynie i "normalnej" jazdy, nie non-stop ponad 5000 rpm
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2007, 08:31   

Moje zdrowe (po kapitalce z przygodami zrobionej przez Bartka) bierze ok. 0.1-0.2 oleju na 1000 km. Full syntetic Catrol EDGE 10w-60. Na dotarciu jak jeździłem mają 2 pedały (sprzęgło i hamulec, oborty nie więcej niż 3000) nie wziął ani grama.

Z pierścieniami mieliśmy wielkie przygody. Mój silnik zżarł CTI w ciągu 6000 km. Brał ok 1 litra na 1000 km. Owalizacja zgodnie z manualem. Wszystko ok. Jednak nie było tych pierścieni.

Powiem tak - silniki 4G63 DOHC to bardzo porządne jednostki. Ale pierścienie to zakładać trzeba albo oryginalne albo HESTINGSA (takie mam teraz i jest super)

I wierzcie mi, że jakbym jeździł spokojnie do 3,5 tysiąca nie wziąłby grama oleju. Ale bardzo dużo jeźdzę w trasie i żadko jadę tak wolno. Raczej >4000 obotów na blacie. I lekkie zużycie się wtedy pojawia. Silniki japoński chyba tak muszą mieć. Bo w zakresie bardzo wysokich obrotów lubią wziąść oliwkę. :D
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2007, 09:56   

cy_cek napisał/a:

Silniki japoński chyba tak muszą mieć. Bo w zakresie bardzo wysokich obrotów lubią wziąść oliwkę. :D


to chyba tylko silniki w eclips 2.0l i 150 KM smiech na sali heheheheeh Sa to wogole denne jednostki jak kupywalem myslalem ze bedzie lepiej i ze z da sie z tym cos zrobic A tu jak widac lipa !!!

Powiem tak mialem civic 1.4 na dwoch gaznikach miała 90 km katowalem ja nieziemsko i nie wziela nigdy ani grama oleju!!!, potem byl crx 1.6 standardzik D16A9 przy katowaniu tez nie brał ojeju zaczol brac jak juz mu panewka sie przekrecila heheh
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2007, 12:12   

aurii, wiesz jakos mi sie wierzyc nie chce ma kilku znajomych co smigaja furami roznych marek i zawsze jest tak samo. spokojna jazda = oleju nie bierze deptanie ,wysokie obroty= zawsze trzeba dolac mniej lub wiecej bo to juz od kondycji silnika zalezy ale cos tam zawsze ucieknie.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-09-2007, 13:50   

[quote="aurii"]
cy_cek napisał/a:

Sa to wogole denne jednostki jak kupywalem myslalem ze bedzie lepiej i ze z da sie z tym cos zrobic A tu jak widac lipa !!!


(...) gdyby były lipne - jak twierdzisz - to nie utrzymałyby się przez dekadę i nie wstawiali by ich do wyczynowego Lancera.

Natomiast zgadzam się z Tobą, że silniki Hondy to dopracowane wiertarki - niewątpliwie wpływ na to miały doświadczenia zdobyte w F1 w latach 80-tych.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-09-2007, 14:10   

e-gen napisał/a:
przez dekadę


Ciekawa dekada: 1982-2007
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.