Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: witek.w-wa
07-12-2007, 01:48
Problemy z MIŚKIEM
Autor Wiadomość
jmalik
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2007, 23:36   

adres strony warsztatu z marlow (okolo 50 km na zachód od londynu), www.motorworx.net, tu znajdziesz większość potrzebnych informacji, numer tel do warsztatu 01628477925, szef ma na imię Danny, a co do spotkania mitsumaniaków w uk, z miłą chęcią wracam z urlopu 30 września więc można coś pomyśleć, pozdro
 
 
LordWolf 
Mitsumaniak


Auto: 3000 GT VR-4 Europa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 41
Skąd: Kraków
  Wysłany: 08-09-2007, 00:37   KOD P1400: MDP Sensor

KOD P1400: MDP SENSOR

MANIFOLD DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT MALFUNCTION

Awaria Obwodu Sensora Ciśnienia Kolektora Dolotowego

Możliwe przyczyny:
- awaria samego sensora
- awaria ECM (Engine Control Module)
- zwarcie na obwodzie sensora lub obwód całkowicie otwarty
- obluzowanie wtyczki (konektora) obwodu sensora

Mam nadzieję, że to pomoże :mrgreen:
Pozdro

[ Dodano: 08-09-2007, 00:50 ]
Proponuje zrobić test samego sensora żeby nie brnąć w sprawdzanie obwodów i ECM...

Procedura testowa:

Silnik powinien być dobrze rozgrzany... zgasić go.
przy ponownym uruchomieniu sprawdzić napięcie na sensorze:
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 4,5V lub więcej przez 4 sekundy lub
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 0,2V lub mniej przez 4 sekundy.

Można to sprawdzić samemu 8) lub w zaprzyjaźnionym warsztacie.

Pozdro
 
 
roob5
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2007, 10:06   

LordWolf napisał/a:
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 4,5V lub więcej przez 4 sekundy lub
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 0,2V lub mniej przez 4 sekundy


NIE rozumie dlaczego na wyjsciu powinny byc dwa rozne napiecia, ale sprawdze jak bede miał mozliwosc.
ps. widze ze niedaleko mamy do siebie, mam nadzieje ze w razie potrzeby dasz namiar na specjalistów. pozdrawiam
 
 
LordWolf 
Mitsumaniak


Auto: 3000 GT VR-4 Europa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 41
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-09-2007, 21:39   

roob5 napisał/a:
NIE rozumie dlaczego na wyjsciu powinny byc dwa rozne napiecia, ale sprawdze jak bede miał mozliwosc.


Taka jest procedura testowa 8)

Jak będziesz miał możliwość to zapraszam do Krakowa na spocik :mrgreen:
Najbliższy spot - 23.09.
Śledź forum małopolskie :wink:
Pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.