Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G] zdechł...:/
Autor Wiadomość
Prosty
[Usunięty]

  Wysłany: 11-09-2007, 01:54   [1G] zdechł...:/

więc tak... pare dni temu zdechł mi pomiar ilości paliwa. tankowałem wedle wyliczeń z licznika i przeliczeń spalania ale... heh dziś skończyło mi się paliwo. zgasł na trasie. Tzn dziwnie to wyglądało gdyż gasł przy niskich obrotach po czym odpalał jechał znów na dobrej mocy kawałek i znów gasł aż sałkowicie skonczyla sie moc (silnik chodził ale po nacisnieciu gazu nic sie nie działo). zostawiłem sięc misia na poboczu podskoczyłem na stacje z butlą i przytankowałem 2L by nim te 500m na stacje sie doczłapać. nie dało to efektów. włączyłem silnik chodził 2-3s i gasł. podczas tego rozruchu nawet wcisniecie gazu nie dawalo zadnych efektów. tak jak bym wogole go nie używał. wiec z tąd pytanie... co może być przyczyną ?
jak to na miejscu zreperować bądź co mogło paść ?
z góry dziękuje za odpowiedź...
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 13:20   

stary zatankuj auto do pełna i będzie po problemie.

Jeżeli nie pomoże zatarłeś pompę paliwa i do wymiany. Pompa jest smarowana benzyną i jak wyjeździłeś ją na maksa i tak kręciłeś auto długo jak piszesz to pewnie jest po niej. :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-09-2007, 14:22   

Filtr paliwa do wymiany na 100% - pamiętaj, że Twój misio trochę postał, więc syfilisu w zbiorniku było dużo..... a czarny scenariusz nakreślił Dominik ;)

[ Dodano: 11-09-2007, 14:24 ]
PS. widać Misio nie jest w 100% idiotoodporny
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 11-09-2007, 14:33   

Tylko przy wymianie filtra pamietaj by mocno dokrecic przewody paliwowe :mrgreen:

kiedys widzialem jak sie zapalil samochod po mymianie filtra paliwa jeszcze byl na placu w warsztacie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 14:52   

maleOT a jak filterek paliwa jest zapchany to moze auto miec mula??????? I gdzie ten filtr jest hehe
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 16:36   

Nie może a musi zamulać, w lancu filtr jest schowany pod dużą czarną puszką , czyli filtrem od oparów, dobrze dokręć przewody i wykonaj próbę szczelności, bo może być kiepsko:(
 
 
kris1976
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 17:24   

filterek jest na sciance grodziowej za akumulatorem :)
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 11-09-2007, 19:36   

no faktycznie dwa litry to moze dno baku zakryly,
ale przecież nie ma wskaznika i tankowal z wyliczen km, wiec miejcie litosc kazdemu moze sie zdażyc oby raz.
pozdro
_________________
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-09-2007, 21:00   

Tak się kończy jazda na wskazania kompa - zawsze powtarzam że to tylko przewidywania pi razy drzwi i jak wskazówka spada w pobliże zera to nawet jak do rezerwy daleko tankowac i tyle. Zamiast jeździć na oparach zalać do pełna i dolewać na full jak tylko spadnie o 1/4 baku. I nie będzie problemów. :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 21:41   

Każdy leje tyle paliwa ile może, i nie uważam aby przez to ktoś był burakiem lub nie!
Jednak każdy z nas umie chyba liczyć i wie ile mniej więcej może kosztować eksploatacja danego autka, także panowie, mierzmy siły na zamiary:)
Co powiecie na to, że ludzie montują gaz do silnika 4G13, bo szukają oszczędności :shock: oczywiście pozornych, ale też nie można nazwać ich burakami, każdy robi co lubi, nawet jeśli nie ma to racjonalnego wytłumaczenia.

[ Dodano: 11-09-2007, 21:44 ]
ps, a ja się cieszę ciszą w pracy zawieszenia:), wymieniłem końcówki 555 i jest malina, normalnie inna jazda.
 
 
Prosty
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 22:31   

heh idąc za waszymi radami zalałem misia ile dąło baniakiem rade (10L) odpaliłem, pochodził chwile dławiąc się i zaskoczył... zrobiłem od tej chwili ok 50KM i wszystko gra...
jutro tylko na naprawe licznika trza podskoczyć by więcej taka sytuacja nie miała miejsca no i przy okazji filtr paliwa wymienić.
dzięki wszystkim za porade:)

Bartku... ten samochód jest jednak w 100% idioto odporny:P
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-09-2007, 22:38   

Prosty, możliwe więc, że chodził na zasyfionych resztkach z dna zbiornika.
Pomyśl o jego przepłukaniu i całego układu przed wymianą filtra.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 13-09-2007, 01:39   

I po tych zabiegach uzyj jakiegos srodka do oczysczenia ukladu paliwowego np.STP chyba tak to sie pisze :mrgreen: :wink:
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 14:26   

Tomasz82 napisał/a:
np.STP chyba tak to sie pisze


lepszy jest Xeramic do czyszczenia układu paliwowego - dostępny prawie na każdym Orlenie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.