Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
12-10-2007, 14:45
eclipse pali na 2 gary
Autor Wiadomość
wojtax
[Usunięty]

  Wysłany: 11-09-2007, 21:39   eclipse pali na 2 gary

cze wszystkim potrzebuje waszej porady poniewaz tydz temu kupilem mitsu eclipse 2.0 dohc turbo auto jezdzilo pieknie kilka dni i nagle zaczelo chodzic na 2 gary .i najprosciej jest wjechac do warsztatu podpiac auto do kompa i wiadomo oco chodzi lecz moj problem na dzien dziszejszy jest jedynie materialny poniewaz splukalem sie na to wlasnie auto i niestac mnie narazie na warsztaty .silnik jest ok w 100% cewka zaplonow tez poniewaz wziolem od drugiego sprawnego auta i podpiolem zeby sprawdzic czy to cewka ale nadal niema iskry na 2 swiecach czyli uznalem ze to nie cewka .pomozcie bo bede zawiedziony marka mitsubischi moze to jakies rozdzielacze itp please help new user japan cars
 
 
wojtasek5
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 22:00   

ciekawe czemu zacząłes od cewki a nie od świec i przewodów???????????
 
 
wojtax
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 22:17   

wojtasek5 napisał/a:
ciekawe czemu zacząłes od cewki a nie od świec i przewodów ???????????
zaczolem od cewki poniewaz nie prosil bym o tak blachy powod jak swiece i kable te od razu sprawdzilem znam sie troche na autach i to jest cos bardziej dla zawansowanych poprostu wszystko co moglem sprawdzic i przeczyscic uczynilem
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-09-2007, 22:42   

Możliwe przyczyny (w kolejności od najbardziej prawdopodobnej):
- (jeżeli to 1g) komputer wtrysku
- "moduł" zapłonowy, czyli tranzystor mocy sterujący cewkami
- czujnik położenia wałka rozrządu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 17:59   

wydaje mi się iż komp na 1000%. Wyślij go do Bartka, napewno naprawi pod warunkiem że nie poszedł procesor. Ale jak jest iskra to musi być raczej cały tylko elektrolit z kondensatorów zżarł jakąś ścieżkę ;)
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 23:10   

czy wersja z kompem i przepalonymi ścieżkami tez jest bolączką w 2G 420A ?
 
 
mlodygst
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 23:00   

Ja mialem to samo - cewki kable swiece tranzystor i komp dobry a pali tylko na 2 gary. po tygodniu okazalo sie ze sa 2 czujniki - polozenia walu i walka rozrzadu i ten drugi sie sypnal. nawet jak w boshu podpieli pod kompa to nie znalazlo poprawnie i kosztowalo mnie to kupe kasy :/
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2007, 10:10   

mlodygst, mam nadzieję że poopowiadasz o tym również 8 listopada ;)
 
 
mlodygst
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2007, 22:28   

alez oczywiscie gdzie i o której??
 
 
Cizes
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 17:45   

mlodygst, ty masz 420A? ile dałeś za czujnik? gdzie go kupiłeś? tez mam lipe i tez niewiem z czym... Prawdopodobnie to ten czujnik padł...
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 22-10-2007, 18:00   

ja mam takie czujnik
 
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 22:35   

mlodygst napisał/a:
alez oczywiscie gdzie i o której??

http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17293
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 17:06   

mlodygst jak sam nick mowi ma GST czyli 4g63t
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 08:43   

GOLDI, a'propos młodego, przypomniał mi się cytat z filmu PSY.
"Nazywam sie major Bień i mam stopień majora" :mrgreen:
 
 
mlodygst
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2007, 17:02   

hehe właśnie jestem młody gst i jestem młody jeżdżę GST :P a za czujnik dałem 400 chyba w japaneze gorzej i drożej bylo dojść do tego... ale to nie ten silnik wiec czujnik tez...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.