Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:47
Kąt wyprzedzenia zapłonu 1,5 4g15 (ponoc 12V)
Autor Wiadomość
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 10-12-2005, 20:08   Kąt wyprzedzenia zapłonu 1,5 4g15 (ponoc 12V)

Witam

Dziś z piotrkiem wybralismy sie na przejazdzke z diagnostyką mojego diamencika. Wszystko jest w jak największym porządku tylko jakoś dziwnie kąt wyprzedzenia zapłonu przyjmuje wartości o 18-20 stopni na postoju do około 50 w jezdzie. Czy to normalne? A może na tyle nienormalne, że silnik nie powinien palić więc pewnie czujnik się myli?


tutaj leżą wyniki analizy
http://witryna.fucio.pl/user120/published/2.tlg

a tutaj obrazek
http://witryna.fucio.pl/u...051210_2023.png

jeśli ktoś bylby tak uprzejmy i zajrzal...
jesli ktos sie orientuje jakie powinny byc wartosci kata...

...to dziekuje za odpowiedz :)

brodzky
Ostatnio zmieniony przez brodzky 10-12-2005, 20:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-12-2005, 20:26   

Na postoju 25st z tego co pamiętam było i Krzyżak który oglądał, mówił że wyprzedzenie OK, przy dodawaniu gazu wyprzedzenie rosło.
Przy okazji pytanie:
Czy można zamiast ustawiać kąt wyprzedzenia stroboskopem, po prostu zmasować złącze ustawiania zapłonu i odczytywać kąt z laptopa?
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 10-12-2005, 22:41   

Wydaje mi się, że 50o to sporo za dużo. Uczono mnie, że ok 10o ale znalazłem tez w necie wartości optymalne ok. 25o...

http://www.majer-tech.com.pl/ramki/spalanie11.htm
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 10-12-2005, 23:24   

to znalazłem:


(So wirds gemacht, Colt, Lancer 84-92 str. 75)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2005, 00:13   

To dane do ustawiania po zmasowaniu wtyczki. Silnik ma to gdzies w czasie pracy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 11-12-2005, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 11-12-2005, 11:37   

Czyli rozumiem ze poki silnik chodzi jak zegarek nie mam sie tym co przejmowac? :)

suuper :D

Autko to jednak okazja byla...
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-12-2005, 22:04   

Bez podlaczenia zlacza od zaplonu do masy, kat powinien miec tak 20-25 st (wolne obroty, silnik goracy). Oczywiscie jadac, to spox. 40, 50 itd. Po podlaczeniu wtyczki powinien miec te 5 st. +- 2 (na goracym silniku oczywiscie).
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2005, 09:35   

A w moim Colcie mam na luzie 7-8stopni, ale w czasie jazdy ponad 20 (dokladnie musze sprawdzic).. Inny silnik, ale.. Bez masowania wtyczki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.