 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:47 |
Kąt wyprzedzenia zapłonu 1,5 4g15 (ponoc 12V) |
Autor |
Wiadomość |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 10-12-2005, 20:08 Kąt wyprzedzenia zapłonu 1,5 4g15 (ponoc 12V)
|
|
|
Witam
Dziś z piotrkiem wybralismy sie na przejazdzke z diagnostyką mojego diamencika. Wszystko jest w jak największym porządku tylko jakoś dziwnie kąt wyprzedzenia zapłonu przyjmuje wartości o 18-20 stopni na postoju do około 50 w jezdzie. Czy to normalne? A może na tyle nienormalne, że silnik nie powinien palić więc pewnie czujnik się myli?
tutaj leżą wyniki analizy
http://witryna.fucio.pl/user120/published/2.tlg
a tutaj obrazek
http://witryna.fucio.pl/u...051210_2023.png
jeśli ktoś bylby tak uprzejmy i zajrzal...
jesli ktos sie orientuje jakie powinny byc wartosci kata...
...to dziekuje za odpowiedz
brodzky |
Ostatnio zmieniony przez brodzky 10-12-2005, 20:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-12-2005, 20:26
|
|
|
Na postoju 25st z tego co pamiętam było i Krzyżak który oglądał, mówił że wyprzedzenie OK, przy dodawaniu gazu wyprzedzenie rosło.
Przy okazji pytanie:
Czy można zamiast ustawiać kąt wyprzedzenia stroboskopem, po prostu zmasować złącze ustawiania zapłonu i odczytywać kąt z laptopa? |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 10-12-2005, 22:41
|
|
|
Wydaje mi się, że 50o to sporo za dużo. Uczono mnie, że ok 10o ale znalazłem tez w necie wartości optymalne ok. 25o...
http://www.majer-tech.com.pl/ramki/spalanie11.htm |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 10-12-2005, 23:24
|
|
|
to znalazłem:
(So wirds gemacht, Colt, Lancer 84-92 str. 75) |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2005, 00:13
|
|
|
To dane do ustawiania po zmasowaniu wtyczki. Silnik ma to gdzies w czasie pracy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 11-12-2005, 14:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 11-12-2005, 11:37
|
|
|
Czyli rozumiem ze poki silnik chodzi jak zegarek nie mam sie tym co przejmowac?
suuper
Autko to jednak okazja byla... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2005, 22:04
|
|
|
Bez podlaczenia zlacza od zaplonu do masy, kat powinien miec tak 20-25 st (wolne obroty, silnik goracy). Oczywiscie jadac, to spox. 40, 50 itd. Po podlaczeniu wtyczki powinien miec te 5 st. +- 2 (na goracym silniku oczywiscie). |
|
|
|
 |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 09:35
|
|
|
A w moim Colcie mam na luzie 7-8stopni, ale w czasie jazdy ponad 20 (dokladnie musze sprawdzic).. Inny silnik, ale.. Bez masowania wtyczki |
|
|
|
 |
|
|