Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymieniac bebechy w aparacie zaplonowym? czy kupic uzwany?
Autor Wiadomość
Julius
[Usunięty]

  Wysłany: 13-09-2007, 18:52   Wymieniac bebechy w aparacie zaplonowym? czy kupic uzwany?

Witam,mam problem,nie mam iskry na siwecach,autkiem jezdze juz kilka lat sprawowalo sie dobrze,az tu nagle zgaslo,do aparatu prad dochodzi ale z niego nie wychodzi,spr go elektryk,mogl pasc modul,czujnik polozenia walu itd.oplaca sie to wymieniac,czy lepiej kupic uzywany aparat?

Nie ma w poblizu konkretnych elektrykow ktorzy by mi to sprawdzili na kompie.Zreszta wiadomo jak to wygalda jesli nie potrafia to mowia,ze nie maja oprogramowanie lub wymyslaja inne bzdury!!


[/b]
Ostatnio zmieniony przez Julius 13-09-2007, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-09-2007, 18:59   

W tych samochodach częściej pada ECU niż czujnik polożenia wał¨..... jak zachowuje się kontrolka Check Engine??
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-09-2007, 19:17   

Bartek, ale to zdaje sie jeszcze gaznikowiec :) (4G13 od '92 ma wtrysk)
 
 
Julius
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 19:21   

No tak autko jest na gazniku,ale ECU sprawdze,moze fakycznie cos tam siadlo?!
Wielkie dzieki Bartek!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-09-2007, 19:31   

Nie.... "ECU" w gaźnikowcu ma niewiele do powiedzenia...... zmyliło mnie 12V.....wydawało mi się, że tylko 1.5 były 12V.....

aparat zapłonowy masz na przedłużeniu wałka rozrządu, czy obok kolektora ssącego?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-09-2007, 19:49   

12v mialy na przedluzeniu walka
a 1.3 byly i 8 i 12v (w tej budzie)

czyli aparat z wbudowana cewka - jej padaczki sie zdarzaly

generalnie latwiej wymienic zepsuta czesc, bo wtedy zakladasz nowa czesc a nie stary aparat, ktory moze skonczyc zywot jak poprzedni
 
 
Julius
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 20:50   

Tak jak Krzyzak pisze na przedluzeniu walka,musze poinformowac mojego "szpec elektryka" :lol: bo moze czasmi wykombinowac cos innego,tylko cewka nie wiem ile kosztuje?czy to sie bedzie oplacac?Bo jesli wybule nie wiadomo ile,a bedzie to cos jeszcze innego w aparacie :?: :(
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-09-2007, 21:06   

przedwczoraj kolega wymienial cewke w aparacie od silnika 4G93 - ja tylko zdalnie go instruowalem aby mial jako takie pojecie i zeby mechaniory z niego nie zdarli (poczatkowo chcieli 1500 zl za caly aparat)
zaplacil za wymiane cewki 250 zl (czesc + robocizna)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.