 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymieniac bebechy w aparacie zaplonowym? czy kupic uzwany? |
Autor |
Wiadomość |
Julius [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 18:52 Wymieniac bebechy w aparacie zaplonowym? czy kupic uzwany?
|
|
|
Witam,mam problem,nie mam iskry na siwecach,autkiem jezdze juz kilka lat sprawowalo sie dobrze,az tu nagle zgaslo,do aparatu prad dochodzi ale z niego nie wychodzi,spr go elektryk,mogl pasc modul,czujnik polozenia walu itd.oplaca sie to wymieniac,czy lepiej kupic uzywany aparat?
Nie ma w poblizu konkretnych elektrykow ktorzy by mi to sprawdzili na kompie.Zreszta wiadomo jak to wygalda jesli nie potrafia to mowia,ze nie maja oprogramowanie lub wymyslaja inne bzdury!!
[/b] |
Ostatnio zmieniony przez Julius 13-09-2007, 20:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-09-2007, 18:59
|
|
|
W tych samochodach częściej pada ECU niż czujnik polożenia wał¨..... jak zachowuje się kontrolka Check Engine?? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-09-2007, 19:17
|
|
|
Bartek, ale to zdaje sie jeszcze gaznikowiec (4G13 od '92 ma wtrysk) |
|
|
|
 |
Julius [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 19:21
|
|
|
No tak autko jest na gazniku,ale ECU sprawdze,moze fakycznie cos tam siadlo?!
Wielkie dzieki Bartek! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-09-2007, 19:31
|
|
|
Nie.... "ECU" w gaźnikowcu ma niewiele do powiedzenia...... zmyliło mnie 12V.....wydawało mi się, że tylko 1.5 były 12V.....
aparat zapłonowy masz na przedłużeniu wałka rozrządu, czy obok kolektora ssącego? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-09-2007, 19:49
|
|
|
12v mialy na przedluzeniu walka
a 1.3 byly i 8 i 12v (w tej budzie)
czyli aparat z wbudowana cewka - jej padaczki sie zdarzaly
generalnie latwiej wymienic zepsuta czesc, bo wtedy zakladasz nowa czesc a nie stary aparat, ktory moze skonczyc zywot jak poprzedni |
|
|
|
 |
Julius [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 20:50
|
|
|
Tak jak Krzyzak pisze na przedluzeniu walka,musze poinformowac mojego "szpec elektryka" bo moze czasmi wykombinowac cos innego,tylko cewka nie wiem ile kosztuje?czy to sie bedzie oplacac?Bo jesli wybule nie wiadomo ile,a bedzie to cos jeszcze innego w aparacie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-09-2007, 21:06
|
|
|
przedwczoraj kolega wymienial cewke w aparacie od silnika 4G93 - ja tylko zdalnie go instruowalem aby mial jako takie pojecie i zeby mechaniory z niego nie zdarli (poczatkowo chcieli 1500 zl za caly aparat)
zaplacil za wymiane cewki 250 zl (czesc + robocizna) |
|
|
|
 |
|
|