Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Piszczący Misiek
Autor Wiadomość
Tommy
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2007, 11:38   [CJ1A 1.3] Piszczący Misiek

Moj Misiek zaczął piszczeć na zimno.
Budzi całą okolice dopóki się nie rozgrzeje.
czy to alternator czy pasek?
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 14-09-2007, 11:45   

Pasek alternatora sprobuj go podciagnac -- jak jest za luzny to piszczy po wilgotnej nocy :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
IGNS
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2007, 23:03   

Dokładnie zmień pasek alternatora. Zresztą jak tego miska, którego teraz masz oglądałem to też mu się zdarzyło zapiszczeć ;) w moim było nie inaczej - po zmianie paska spokój.

25zł i po problemie.
 
 
tomwasz 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 221
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2010, 19:54   

Nie chcę zakładać nowego wątku więc odświeżam. W Colcie mojej Mamy (rocznik 2000, poj. 1,6 oznaczony GLX) piszczy pasek alternatora/klimatyzacji. Jest naciągnięty, (teraz nawet za mocno ale nie pomogło) i piszczy przez jakieś 5-10 sekund od odpalenia silnika, nawet na ciepłym, dopiero co zgaszonym silniku. Po tych kilku sekundach objawy zanikają i wszystko działa jak należy. Czy ktoś się już spotkał z takim problemem? Gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuję z pomoc, pozdrawiam!
_________________
Archiwum:
- Galant EA2W '97
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-04-2010, 20:03   

tomwasz, wymiana paska była? Zacznij od tego. Poczytaj też http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 . Tutaj też coś było nie tak ze sprężarką tylko już nie pamiętam co.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.