 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dyfry w Pajero I |
Autor |
Wiadomość |
acinski [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2007, 12:56 Dyfry w Pajero I
|
|
|
Szukam i szukam i z tego co sobie z niemieckiej instrukcji potłumaczyłem wynikałoby, że na osi przy stracie przyczepności jednego koła drugie powinno trochę ciągnąć, coś na kształt LSd o ile dobrze pamiętam skrót. Czy coś takiego występuje w jedynkach czy to moje lamerskie tłumaczenie? Inna sprawa, że opisują tu starą jak świat metodę dohamowywania ręcznym celem przyblokowania koła tracącego przyczepność a to wskazywałoby na brak sprzęgła, Jak to jest w istocie? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-09-2007, 08:22
|
|
|
Z tylu jest LSD. Nie masz centralnego to masz z tylu mechanimz roznicowy o podwyzszonym tarciu. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
acinski [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2007, 09:30
|
|
|
O widzisz. DziÄki serdeczne za pomoc. Jak rozumiem z przodu klasyczny mechanizm róşnicowy. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-09-2007, 10:06
|
|
|
Z przodu jest przeciez niezalezne zawieszenie, wahacz i drazek skretny. Nie ma sztywnego mostu.
[ Dodano: 17-09-2007, 10:28 ]
Tu jest wszystko rozpisane i to po angielsku. Aaa, w I generacji zapinalo sie jeszcze sprzegielka w piastach.
Pozdrawiam
[ Dodano: 17-09-2007, 10:41 ]
a to tyl, jesli Ci to pomoze:
 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|
|