Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:33 |
[MSS ALL] HAMULCE Tarcze |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2005, 15:36
|
|
|
U mnie felga standard w mojej wersji 14'' tarcza 265 mm na ori przebieg 312000km. Wymienione dlatego że akurat gdy zabrałem się za samochód i wymiany tarcze miały ta grubość którą uznaje się za dolną granicę "uzytkowalności" i przy 3 hamowaniu z 200km/h nagle popłynąłem. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2005, 23:23
|
|
|
jeśli mitsubishi montuje od 15 lat te same tarcze w samochodach to czego się dziwić? technika idzie do przodu a mitsu stoi w miejscu.
z ciekawości sprawdziłem - tarcze w space starze są IDENTYCZNE do tarczy z galantów E33 produkowanych po 90 roku.
dla mnie to obciach.
pełna lista zastosowania tarcz użytych po raz pierwszy w galantach E33 1990+:
CARISMA (DA_)
1.8
1.8 GDI
1.8 16V GDI
1.8 16V
1.9 TD
1.9 DI-D
1.9 DI-D
CARISMA sedan (DA_)
CELESTE (A7_)
1.6 ST (A73)
2.0 GSR (A78)
GALANT IV (E3_A)
1.8 (E32A)
2.0 (E33A)
2.0 GTI 16V (E33A)
2.0 GTI 16V (E33A)
1.8 Turbo-D (E34A)
GALANT IV sedan (E3_A)
1.8 (E32A)
2.0 (E33A)
2.0 GTi 16V (E33A)
2.0 GTi 16V 4x4
1.8 Turbo-D (E34A)
GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A)
1.8 (E52A)
1.8 GLSI (E52A)
2.0 GLSI (E55A)
2.0 V6-24 (E54A)
2.0 GLSTD (E57A)
GALANT V sedan (E5_A, E7_A, E8_A)
1.8 (E52A)
1.8 GLSI (E52A)
2.0 GLSI (E55A)
2.0 GLSI 4x4 (E75A)
2.0 V6-24 (E54A)
2.0 GLSTD (E57A)
GALANT VI (EA_)
2.0 (EA2A)
2.5 V6 24V (EA5A)
2.0 TDI (EA6A)
GALANT VI kombi (EA_)
2.0 (EA2W)
2.5 V6 24V (EA5W)
2.0 TDI (EA6W)
LANCER V Station Wagon (CB_W, CD_W)
1.6 GLXi 16V 4WD (CD4W)
SANTAMO
2.0 16V
2.0 16V 4x4
SAPPORO III (E16A)
2.4 (E16A)
SPACE WAGON (N3_W, N4_W)
1.8 (N31W)
1.8 4x4 (N41W)
2.0 GLXi (N33W)
2.0 GLXi 4x4 (N43W)
1.8 TD (N35W)
2.0 TD GLX (N38W)
SPACE RUNNER (N1_W, N2_W)
1.8 (N11W)
1.8 4x4 (N21W)
1.8 (N11W)
1.8 4x4 (N21W)
SPACE STAR (DG0)
1.3 16V
1.3 16V
1.6 16V
1.8 GDI
1.8 GDI
1.9 DI-D
1.9 DI-D |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2005, 11:21
|
|
|
shovel napisał/a: | jeśli mitsubishi montuje od 15 lat te same tarcze w samochodach to czego się dziwić? technika idzie do przodu a mitsu stoi w miejscu. |
Myslę Dorian że nie masz racji. Tarcze może i mają identyczne wymiary ale czy są z tego samego materiału? Czy techniki choćby odlewania nie poszły do przodu?
Uważam że nie masz racji jeszcze z jednego powodu. Mój samochód waży 1145kg. Ma w miarę mocny silnik. Był kupiony z przebiegiem ok 100000km. Tarcze wymagały wymiany przy przebiegu 312000km. Nawet zakładając że tarcze były zmienione przez poprzedniego właściciela (a nie wyglądały na świerzynki) to i tak wytrzymały ponad 200000km w samochodzie użytkowanym przez kierowcę z wcale nielekką nogą.
Nie sądzę żeby wyznacznikiem było to co piszesz że te tarcze są starej konstrukcji. Ciekawi mnie to czy inne firmy nie robią tak samo Bo z tego co napisałeś można by tk wywnioskować.
Sprawdź i wtedy dalej pogadamy. Sprawdź tez proszę z łaski swojej kto dostarcza hamulce na pierwszy montaż dl Mitsubishi.
Prosze o konkretną odpowiedź a nie porcję wodolejstwa i ogólników. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 15-12-2005, 11:41
|
|
|
Tarcza może wytrzymać spore przebiegi pod warunkiem, że klocki były odpowiednio miękkie i to one się zużywały a nie tarcze .
Co do montarzu fabrycznego to do np. Cari dostarczał Lucas i Bosch . Nie wiem czemu ludzie nie uważają np. Boscha w póżniejszym użytkowaniu czy też ponownej wymianie tylko kombinują jakieś Brembo (które to uważam za syf w porównaniu do Boscha - wcześniej miałem Brembo te najtańsze -- syf - syf i kropa) |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
Ostatnio zmieniony przez luk_szc 15-12-2005, 11:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2005, 11:42
|
|
|
Łukasz wiesz na czym polega zagwozdka z tymi ori tarczami u mnie? Że jeździły na każdych klockach jakie w ręce Ojcu wpadły. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 15-12-2005, 11:46
|
|
|
Widocznie wpadały mu same miękkie |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2005, 12:03
|
|
|
Przez 8 lat??? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 15-12-2005, 12:14
|
|
|
Dał radę
Na montaż fabryczny są niestety inne graty ( lepsze jakościowo ) niż na rynek wtórny pomimo , że są robione nawet w tej samej fabryce . |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 14:51
|
|
|
luk_szc napisał/a: | Tarcza może wytrzymać spore przebiegi pod warunkiem, że klocki były odpowiednio miękkie i to one się zużywały a nie tarcze .
|
Taaaa, klocki są tak miękkie, że w ciągu 70 kkm idą 2 komplety. Na to 1 komplet tarcz...
luk_szc napisał/a: |
Co do montarzu fabrycznego to do np. Cari dostarczał Lucas i Bosch |
W MSS klocki originalne były Textara.
luk_szc napisał/a: |
. Nie wiem czemu ludzie nie uważają np. Boscha w póżniejszym użytkowaniu czy też ponownej wymianie tylko kombinują jakieś Brembo (które to uważam za syf w porównaniu do Boscha - wcześniej miałem Brembo te najtańsze -- syf - syf i kropa) |
A powiedz mi, gdzie mogę dostać Boscha czy cuś takiego do MSS... w ASO to proponują założyć jakieś koreańskie badziewie za 90 PLN sztuka. Poza tym wszyscy kręcą głowkami i jedynie Brembo udało mi isę we Wrocku wylukać... Do tej marki to jest tak, że łatwo dostac można części Japan Cars (zmilczmy tą kwestię) a za resztą to się trzeba nachodzić i natelefonować...
Pzdrw. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 17:17
|
|
|
z tego co mi wiadomo na rynek amerykański w tarcze zaopatrza mitsubishi NIPPARTS od około 20 lat. z braku danych nie wiem kto dostarcza na rynek europejski.
a z ciekawości, zadzwonię jutro do aso i zobaczę czy zaproponują mi dokładnie te same tarcze do gieteja i do space stara,. |
|
|
|
 |
Fido__ [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 17:27
|
|
|
Robert Bryl napisał/a: | A powiedz mi, gdzie mogę dostać Boscha czy cuś takiego do MSS... w ASO to proponują założyć jakieś koreańskie badziewie za 90 PLN sztuka. Poza tym wszyscy kręcą głowkami i jedynie Brembo udało mi isę we Wrocku wylukać... Do tej marki to jest tak, że łatwo dostac można części Japan Cars (zmilczmy tą kwestię) a za resztą to się trzeba nachodzić i natelefonować...
Pzdrw. |
Robert, oddałeś spejsa żonie?? |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 19:22
|
|
|
Fido__ napisał/a: |
Robert, oddałeś spejsa żonie?? |
A co Ty, nie chciała. Powiedziała że ma lepszy samochód i że się jej lepiej mniejszym jeździ. Tera u nas fszystko jest francuskie
(a faktycznie, wyposażenie ma chyba lepsze - o 2 boczne poduchy )
Pzdrw. |
|
|
|
 |
Jacolek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2006, 18:20
|
|
|
Robert!
a gdzie we Wrocku robiłeś swego MSS?? bo czeka mnie przegląd na 90tys. i jest kłopocik..... |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2006, 13:05
|
|
|
Jacolek napisał/a: | Robert!
a gdzie we Wrocku robiłeś swego MSS?? bo czeka mnie przegląd na 90tys. i jest kłopocik..... |
Rozumiem, że autoryzowanego nie kcesz
Ja robiłem w Automaxie na Długosza (Centrum Aut Japońskich, Długosza na samym szrutkim końcu w stronę przecieną do miasta ). IMO solidni i mają podstawowe pojęcie o tym co robią. Są oczywiście znacząco tańsi od ASO, natomiast aby byli najtańsi na rynku to zdecydowanie nie.
Pzdrw. |
|
|
|
 |
Jacolek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2006, 13:24
|
|
|
Dzięki wielkie! mam nadzieję, że mnie nie "ogolą" przy wymianie paska rozrządu... na wszelki wypadek do nich dryndnę i jeszcze na Okólną.... bo w ASV Lider skroili by mnie na pewniaka!
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|