 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] tłumik końcowy od GTi do GLXi |
Autor |
Wiadomość |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-09-2007, 11:44 [CA4A 1.6] tłumik końcowy od GTi do GLXi
|
|
|
Witam
Muszę za jakiś czas wymienić końcowy tłumik i chciałem zapytać czy można kupić tłumik od GTi taki z dwoma końcówkami do GLXi? będzie pasował? czy jest duża róznica w cenie? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 24-10-2007, 21:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:04
|
|
|
ja mysle zeby w zwykllym sportowym odciac koncowke, dospawac rurki od oryginalnego i na koniec dac owalna koncowke :] |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2007, 11:47
|
|
|
np tak:
Kupujesz dwie takie same końcówki i montujesz. Najlepiej zanieść do gości zajmujących się tłumikami juak nie masz takich zdolności |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2007, 11:52
|
|
|
ja np. chcialbym zeby go bylo slychac a nigdzie jeszcze nie spotkalem sie ze sportowym tlumikiem to colta a zwykly raczej nie podejdzie bo wahacz przeszkadza tak wiec jak sobie poradzic z tym fantem?? |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2007, 12:03
|
|
|
podejedzie spokojnie. Trochę modyfikacji, ewentualnie po skosie i będzie git. Sporo osób na forum tak właśnie ma zrobione. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-09-2007, 12:22
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | ja np. chcialbym zeby go bylo slychac a nigdzie jeszcze nie spotkalem sie ze sportowym tlumikiem to colta a zwykly raczej nie podejdzie bo wahacz przeszkadza tak wiec jak sobie poradzic z tym fantem?? | Żaden problem.
U mnie tłumik ma długość 38 cm, średnica puszki zewnętrzna 11 cm, średnica końcówki ok. 7,5 cm. Trzeba po prostu wspawać w ten tłumik rurę (ja mam 7 cm średnicy), która biegnie dokładnie tak jak oryginalny tłumik tylko nieco wyżej. Dzięki temu nie widać jej pod zderzakiem. Mniej więcej w połowie długości tłumika, który biegnie dokładnie pod podłużnicą, jest w niej nagwintowany otwór na śrubę 8 mm (popularna "trzynastka" lub "dwunastka" klucz). Dorabiasz uchwyt w kształcie litery L, dopasowujesz jakąś gumę od tłumika i przykręcasz uchwyt do podłużnicy i drugi koniec gumy do obejmy tłumika. I wszystko gra. Jeśli odpowiednio wspawasz rurę i porobisz jej łuki to tłumik nawet kiedy będzie mógł się "kiwać" to nie ma o co pukać . Mój akurat jest sztywno zawieszony. |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2007, 13:30
|
|
|
Hugo napisał/a: | U mnie tłumik ma długość 38 cm, średnica puszki zewnętrzna 11 cm, średnica końcówki ok. 7,5 cm. Trzeba po prostu wspawać w ten tłumik rurę (ja mam 7 cm średnicy), która biegnie dokładnie tak jak oryginalny tłumik tylko nieco wyżej. Dzięki temu nie widać jej pod zderzakiem. Mniej więcej w połowie długości tłumika, który biegnie dokładnie pod podłużnicą, jest w niej nagwintowany otwór na śrubę 8 mm (popularna "trzynastka" lub "dwunastka" klucz). Dorabiasz uchwyt w kształcie litery L, dopasowujesz jakąś gumę od tłumika i przykręcasz uchwyt do podłużnicy i drugi koniec gumy do obejmy tłumika. I wszystko gra. Jeśli odpowiednio wspawasz rurę i porobisz jej łuki to tłumik nawet kiedy będzie mógł się "kiwać" to nie ma o co pukać . Mój akurat jest sztywno zawieszony. |
ale mam de javue czy jak to się tam piszę |
|
|
|
 |
|
|