 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[PININ] problem z elektryka w misku |
Autor |
Wiadomość |
c24rny [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2005, 22:19 [PININ] problem z elektryka w misku
|
|
|
mam taki problem w moim malym pajero pininie: przed tygodniem bylem w zakopcu i w niedziele jak wyjezdzalem to sie okazalo, ze mam spalone zarowki od przednich swiatel. Wymieniem i do dzisiaj wszystko bylo ok. Wyjechalem z Bielska do Krakowa i od razu za bielskiem zapalila mi sie kontrolka silnika. Zatrzymalem sie i sprawdzilem co jest grane, ale wszystko wygladlo ok. Wiec zresetowalem dziada na akumulatorze. Wsiadlem do miska i odpalilem. Przez nastepne 70 km jechal normalnie, ale jak wrzucalem na luz to spadal nagle z obrotow (przewaznie trzyma okolo 500 obrotow na minute) i dochodzil do 100 - 200 obrotow i zapalaly sie kontrolki akumulatora i oleju, po czym wracal na obroty i problem znikal dopiero na chwilowym postoju. W trakcie jazdy po wrzuceniu na luz wskaznik obrotomierza spadal do 100/200 obrotow po czym po kilku sekundach znowu na chwile wskakiwal na normalne obroty i znowu spadal z nich. Dopiero po chwili wszystko wracalo do normy. Po przyjechaniu do Krakowa wszystko juz wrocilo do normy. Autko postalo z 2 godziny i znowu musialem jechac cos zalatwic i odpalam a tu silnik pracuje normalnie, obroty sa w normie, ale swieci sie znowu kontrolka silnika. Co to moze byc? Alternator? Akumulator? Bezpieczniki (malo prawdopodobne), czy moze cos innego zwiazanego z elektryka?
ma ktos jakies pomysly? bo juz nie wiem co robic.... |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-12-2005, 22:28
|
|
|
Po zdjęciu klemy komputer znowu "uczył się" pracy silnika i wolnych obrotów - widać się nauczył.
Nie wiem jak w Pajero, ale w osobówkach można odczytać błędy diodą w złączu diagnostycznym.
www.mitsubishifan.webpark.pl |
|
|
|
 |
c24rny [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2005, 13:50
|
|
|
dzieki zaraz sprawdze co i jak...
[ Dodano: 11-12-2005, 23:23 ]
no to wychodzi na to, ze mam walniety regulator napiecia jeszcze nie mialem przyjemnosci go wymieniac, wiec mam pytanie: ile to to kosztuje? dzieki za info |
|
|
|
 |
Cutie [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 21:45
|
|
|
ja stawiam na sonde lambde ciekawe kto ma racje |
|
|
|
 |
c24rny [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 00:00
|
|
|
jakbym Ci nie powiedzial to bys sie w zyciu nie domyslila a fakt faktem sonda lambda przeszla do historii i czekam teraz na nowa... |
|
|
|
 |
Cutie [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 01:07
|
|
|
pffff pomyslalby kto |
|
|
|
 |
c24rny [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2005, 15:06
|
|
|
No to Misiek jest juz zrobiony Tym razem musze pochwalic ASO Miska w Bielsku Wymienili mi sonde na gwarancji za free, skasowali wszystkie bledy w kompie i sprawdzili mi autko czy nic powaznego sie nie dzieje i wszystko jest jak najbardziej w porzadku |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2009, 13:28
|
|
|
Elektronika w Pininie powala na kolana. Jeśli ktoś ma dobry namiar na elektronikę diagnostykę i elektrykę w rejonie i samym Krakowie do tego modelu proszę koniecznie zamieścić memo. Bywałem w kilku miejscach w Krakowie na diagnostyce i widziałem oczy speców wypełniane biegunką. Chodzi mi jedynie o diagnostykę która jest obeznana z modelem a nie ekipę z WTF na czole.
Z wyrazami wdzięczności na zaś - kłaniam się. |
|
|
|
 |
|
|