Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] dym z rury jak z ciagnka !!????:(
Autor Wiadomość
Mateo567
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2007, 16:19   [CA4A 1.6] dym z rury jak z ciagnka !!????:(

jak w temacie przed chwila jade doszlo do ok 5 tys obrotow i zmulilo go tzn szarpnelo i spadek mocy kopci na siwo ale strasznie kopci :( kur... tak mi teraz bylo auto potrzebne :/ co to moze byc ??? cos powaznego ??? dodam ze chwile mial ostrej jazdy dosc i raz na postoju podkrecilem go do odcinki i tyle w sumie :/ czekam na odp !! pozdroo

[ Dodano: 08-09-2007, 16:20 ]
a wlasnie jeszcze jedno teraz niby sie kreci ok ale 2 razy tylko sprobowalem i wskazoka ladnie szla do gory na obrotomierzu ale ten dymmm ??? jak z kamaza ....

[ Dodano: 08-09-2007, 19:20 ]
no dzieki za odpowiedzi ale juz wiem co jest :P nie ma plynu w chlodnicy tzn w zbiorniczku czyli poszla uszczelka pod glowica prawdopodobnie :( pozdr
 
 
Gabek_82
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 07:05   

no sam sobie odpowiedziales na pytanie... teraz cie troche skrobnie wymiana...

[ Dodano: 20-09-2007, 07:06 ]
pozdrawiam Mielec - w ta sobote jade tam do ziomka na wesele :)
 
 
Mateo567
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 08:29   

no troche skrobnelo ale juz smiga :) dzieki za pozdrowienia
 
 
fendiik
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2007, 07:56   

Mam pytanko.
1. Ile kosztuje mniej wiecej wymiana uszczelki pod glowica?
2. Jesli ubywa plynu ze zbiorniczka jakie to są ilosci? Np czy po przejechaniu 100km widac roznice?
3. Jak na 100% zdiagnozowac czy uszczelka jest do wymiany - u mnie kopci z rury wydechowej para wodna, z tego co widze zauwazalnie mocniej niz w innych samochodach.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-10-2007, 13:12   

fendiik napisał/a:
Mam pytanko. Jak na 100% zdiagnozowac czy uszczelka jest do wymiany - u mnie kopci z rury wydechowej para wodna, z tego co widze zauwazalnie mocniej niz w innych samochodach.

Odkręć korek na chłodnicy (na zimnym silniku) i zobacz czy nie ma bąbli powietrza po przygazowaniu. Poza tym jak auto zapala zimne? Długo kręci? Czy silnik nie "kuleje"? Czy wolne obroty nie wariują?
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Wszystko jest OK.
Aha, masz LPG?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-10-2007, 13:16   

Hugo napisał/a:
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Wszystko jest OK.


Pocieszyles Hugo, bo i ja sie zaczynalem o to martwic, ale oprocz pary nie bylo zadnych nieprawidlowosci. Czyli wsio gra ;)

Z drugiej strony para w zimny dzien zupelnie normalne w kazdym aucie.
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-10-2007, 14:08   

pawela napisał/a:
Z drugiej strony para w zimny dzien zupelnie normalne w kazdym aucie.
Oczywiście, że tak.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2007, 15:30   

Hugo napisał/a:
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Należy się jeszcze przyjrzeć kształtowi rury wydechowej. W wielu autach rura jest schowana pod zderzakiem i skierowana w dół. Spaliny rozchodzę sie zatem pod samochodem. W Coltach standardowo rura jest prosta i lekko wystaje poza obrys zderzaka. Efekt jest taki, że spaliny po prostu unoszą się za autem.
 
 
Mateo567
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2007, 15:39   

mnie wynioslo wszystko 480 zl ale do tego doszly jeszcze inne rzeczy takie jak np uszczelniacze zaworowe i takie pierdolki ktore nie do konca musialy byc zrobione ale zrobilem. pozdr :)
 
 
fendiik
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 08:58   

Silnik ogolnie jest ok,odpala za pierwszym razem, obroty nie wariuja. Co do babelkow to nie wiem, nie mialem czasu w weekend sprawdzic bo mialem maly wypad za miasto. LPG nie mam. Musze polookac co i jak z ta chlodnica i babelkami. Okaze sie. Dzieki za info :)
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 10-02-2008, 22:25   

Odświerze temat bo mam problem z bialym dymem wydobywajacym sie z rury wydechowej. Pojawil sie stosunkowo niedawno i mam wrazenie jakby z tygodnia na tydzien sie nasilal.
Otóż, odpalam silnik rano, chwila spokoju i zaczyna kopcic na bialo. Jest tego dymu dosyc duzo. Po rozgrzaniu kopcenie nie ustaje. Myslalem ze przyczyna moze byc stary olej ale po wymianie 2 dni temu oleju, wszystkich filtrow, przewodow i swiec, jest bez zmian. Plynu chlodniczego na razie nie bierze, spalanie w normie. Obroty tez. Jestem co dopiero po czyszczeniu przepustnicy i regulacji wolnych obrotow.
Jedynym niepokojacym objawem sa stukajace zawory/zawór. Czy to moze miec zwiazek z tym bialym dymem.
Mam LPG od 30 tys (do tej pory bez problemow z gazem)
To wszystkie sugestie jakie moge wam przedstawic. Prosze teraz o wasze opinie i rady.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-02-2008, 23:45   

PiotrekSL4 napisał/a:
Jedynym niepokojacym objawem sa stukajace zawory/zawór
PiotrekSL4 napisał/a:
Mam LPG od 30 tys
Na początek wyreguluj zawory. Na gazie trzeba to robić częściej. Niektórzy regulują co 15 000 km. O ile dobrze pamiętam Twoje auto nie spala oleju, więc nie masz się czym martwić. Mamy teraz temperatury rzędu 0 st. C-10 st. a w takich temp. białej pary (nie dymu) jest najwięcej.
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 11-02-2008, 19:28   

Hugo napisał/a:
Na początek wyreguluj zawory.


Tak włsnie pomyslalem ze od tego zaczne. Jednak nigdy tego nie robilem i boje sie zebym czegoś nie spierniczył. Swoja drogą Hugo, Ty juz pewnie to robiles wiec jakbys mial jakies wskazowki dla mnie to prosze o wiadomosc na PW. Na stronie Krzyzaka jest regulacja zaowrow z tym ze w silniku 8 zaworowym. Juz gdzies kiedys zaczepialem o ten temat, bede go musial odgrzebać.

Hugo napisał/a:
O ile dobrze pamiętam Twoje auto nie spala oleju


Dobra pamiec Hugo. :shock:
Wlasnie oleju nie bierze, na zimnym silniku po odkreceniu korka na chlodnicy nie babelkuje, plyu w zbiorniczku wyrownawczym jest tyle co zawsze. Zauwazylem tez ze po przelaczeniu na benzyne jakby kopcil troche mniej, ale to moze byc tylko zludzenie.

Wiec najpierw zaworki, a pozniej profilaktyczna wizyta u gazownika niech sprawdzi co moze byc nie tak.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-02-2008, 19:41   

PiotrekSL4 napisał/a:
Ty juz pewnie to robiles wiec jakbys mial jakies wskazowki dla mnie to prosze o wiadomosc
Nigdy nie robiłem tego sam więc nie będę się mądrował :wink: .
PiotrekSL4 napisał/a:
Zauwazylem tez ze po przelaczeniu na benzyne jakby kopcil troche mniej, ale to moze byc tylko zludzenie
Na LPG może faktycznie puszczać więcej pary (nie kopcić!).
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2008, 15:24   arpopo`s dymienia

Mam pytanko małe. Mój colt wciąga oprócz oleju, jeszcze płyn z chłodnicy. Obstawiam, że uszczelka pod głowicą do wymiany i uszczelniacze zaworów, ale mówicie, że jak na zimnym silniku lecą bąble spod korka przy chłodnicy to uszczelka walnieta. A co jesli wciąga płyn a bąble nie lecą ? Może to byc wina termostatu albo czegos innego niz uszczelka ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.