Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-02-2007, 00:55
mitsubishi L300 2.0Benzyna 89rok silnik strzela w gaźnik
Autor Wiadomość
megacar
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 20:11   mitsubishi L300 2.0Benzyna 89rok silnik strzela w gaźnik

auto ciężko pali jak już zapali to strzela naprzemian w gażnik i kolektor wydechowy nie ma wolnych obrotów świece nowe,przewody nowe,kopułka+palec nowe rozrząd ustawiony ,zapłon na przyśpieszonym chodzi lepiej na opóżnionym wali w gaznik lub wydech ,iskra jest dość słaba ,ciśnienie na cylindrach 1-11,2-11,3-9,4-8
tracę cierpliwość do tego wozu interesują mnie każde podpowiedzi może ktoś miał już taki przypadek
gażnika na razie nie rozbierałem przepustnica się otwiera podciśnienia wszystkie są podczepione
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-12-2006, 22:14   L300 2.0 benzyna

Witam. Z tego co opisane to wydaje się,że jest problem z zaworami . Radze zrobić pomiar ciśnienia na 3i4-tym cylindrze po wlaniu oleju silnikowego na tłoki jak ciśnienie się nie zmieni to na sto procent zawory do naprawy.
 
 
megacar
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2006, 09:52   

mitam
autko jeżdziło na gazie więc mogło wypalić zawory?
dziś sprawdzę ciśnienie i dam znać
pozdrawiam
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 07-12-2006, 12:39   

to nie niekoniecznie dzieki lpg tak sie robi czasami--jezeli po probie z olejem sprez ci wzrosnie znacznie to pierscienie - lub gladzie tloka sa winne . Wymontuj glowice dotrzyj zawory bo moze to byc kwestja nagaru na glowicy sprawdz luzy trzpieni zaworow wymien uszczelniacz. Jak zdejmiesz glowice to bedziesz widzial cylindry -gladziei ich stan wg w/zamieszczonego opisu mozesz miec niedomykajace na wskutek nagaru zawory.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
megacar
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 23:26   

więc po wlaniu oleju ciśnienie tylko nieznacznie wzrosło czyli szykuje się zdejmowanie głowicy ;(
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 12:26   

Na kanałach ssących 3 i 4 cylindra idą wężyki podciśnienia serwa i jeszcze czegoś tam. (przynajmniej tak jest w Galancie). Być może jakieś niewielkie lewe powietrze przez nie szło i te cylindry mogły mieć uboższą mieszankę. Co nie zmienia faktu że główkę trzeba zdjąć - różnica w cisnieniu 3 atmosfery przy dopuszczalnej różnicy 1.
Niedomykanie się zaworów od nagaru raczej nie wchodzi w grę w przypadku jazdy na LPG.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 09-12-2006, 21:04   

Jak zdejmie to zobaczy -kwestja moze byc blacha takie tam nieprzyleganie troche pasty ciernej i dotrze sprawdzi luziki na trzpieniach zaworow, czy sie nie blokuja w gniazdach --- wiec do roboty
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-12-2006, 21:21   

Megacar sprawdziłeś cewkę i elektrozawór w gaźniku ?

Pozdrowienia
 
 
megacar
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2006, 21:24   

więc zdjąłem głowicę na 3 i 4 cylindrze zawory mają wżery i puszczają ciśnienie dotarliśmy je jak tylko można było w poniedziałek założę głowicę i się okaże czy coś pomogło ;)
BUBU cewkę wymieniłem a elektrozaworu nie sprawdzałem jak to sprawdzić?
pozdrawiam
 
 
Sopoth
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 21:32   

Hejka jestem ciekaw jak poszła naprawa i czy docieranko zaworków coś dało? Mam misia L300 89' na LPG i już jestem po problemach.Jak by co to dajcie znać!
 
 
gumis65
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 13:48   

Witam, do tamtego czwartku jezdzilem l300 z gazem (niestety raczylo sie spalic ,zwarcie instalki)i tez strzelalo w gaznik ,ale po roznych kombiacjach okazalo sie ze to wina gazu roznej jakosci,wiec po prostu uwazelem gdzie tankuje.A tak poza tym jezeli masz zamotowany gaz to mikser napina ta rure idaca od filtra powietrza do gaznika i czasmi zsuwa sie obudowa (przykrecilem ja an blachowkretach i spokoj mialem ).Poza tym mialem przypadek ,ze jadac trasa zaczol strzelac szarpac na gazie i nie chcial isc na nim ,a na benzynie szedl.Po przegrzebaniu calej intalki gazowej i 4 dniach rozgryzania tematu ,okazalo sie ,ze po prostu winny byl kondensator .Najgorsze ,ze dawal iskre i na benzynie szedl ok ,ale do gazu konieczna jest mocniejsza iskra i wlasnie mailem podobne objawy jak Ty,wiec wymien profilaktycznie kondenstor ,moze pomoze.Pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.