[CA1A 1.3] Zegary z obrotomierzem do 1.3 12v 1993 r???? |
Autor |
Wiadomość |
marekoza
Mitsumaniak marekoza

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 46 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: 12-10-2007, 23:03 [CA1A 1.3] Zegary z obrotomierzem do 1.3 12v 1993 r????
|
|
|
Czesc. Własnie sprawilem sobie colcika oczywiscie czarnego z autka ogolnie jestem zadowolony ale doskwiera mi brak obrotomierza... mozna tak po prostu wstawic zegary od 1.6 ? bedzie to pasowalo? mam na mysli kostki, zaczepy i cala reszte ? z góry dzieki za odpowiedz |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 13-10-2007, 00:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2007, 23:07
|
|
|
siema wszystko pasuje takze podpinasz i masz.... mam nadzieje ze pomoglem... nastepnym razem poszukaj w szukajce bo duzo na ten temat jest pozdrawiam |
|
|
|
 |
marekoza
Mitsumaniak marekoza

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 46 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: 12-10-2007, 23:11
|
|
|
dzieki wielkie... przepraszam ze zasmiecilem forum ale jestem tu nowy i dopiero odnajduje zakamarki... zasluzyles na wielkie pomogl... dzieki jeszcze raz teraz bedzie duzo przyjemniej ze smigielkiem na zegarach |
_________________
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 20:45
|
|
|
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem źrebaka
Mam zamiar wymienić zegary na takie z obrotomierzem.Jeszcze nie kupilem,ale juz przymierzalem sie do wyjmowania starych.Wszystko idzie gładko do momentu kiedy chce wyjać zegary.Chocbym niewiem jak obracal nie moge ich wyjac z deski.Wy cos jeszcze odkrecaliscie?Nie chce polamac mocowań.Wszyscy pisza ze poszlo bez problemu,więc powiedzcie mi w którą strone przekrecic zeby wyjąć.Z góry dzięki. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 21:09
|
|
|
Najpierw trzeba wykręcić najpierw dwa wkręty krzyżowe u góry osłony i wyjąć tę osłonę. Potem kolejne cztery wkręty krzyżowe, mocujące zegary. Następnie wyjąć zegary. Montaż nowych w odwrotnej kolejności. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 21:14
|
|
|
To sie nie zrozumieliśmy.Skorzystałem w szukania i wiem jak odkręcić,ale jak juz mam luźne zegary to nie moge ich wytargać z deski |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 21:18
|
|
|
Musisz najpierw wyprostować kierownicę. Zegary musisz położyć "na plecy" i przełożyć przez kierownicę. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 21:37
|
|
|
No dobra i wtedy zaczynają sie schody.Przeszkadza osłonka od kolumny kierownicy,a raczej ta tulejka od predkosciomierza wystająca z tyłu zegarów nie pozwala mi ich wyjać.Dzieki za pomoc, bede walczyl jak kupie zegarki |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 21:57
|
|
|
adamovicius napisał/a: | No dobra i wtedy zaczynają sie schody.Przeszkadza osłonka od kolumny kierownicy,a raczej ta tulejka od predkosciomierza wystająca z tyłu zegarów nie pozwala mi ich wyjać.Dzieki za pomoc, bede walczyl jak kupie zegarki | Przecież kolumnę kierownicy możesz sobie obniżyć. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:03
|
|
|
Hehe o takiej bzdurze zapomnialem |
|
|
|
 |
|