Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9TD] Problem leniwego turbo
Autor Wiadomość
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 13-10-2007, 18:44   [1.9TD] Problem leniwego turbo

Wygląda to tak że węże od IC w ogóle nie twardnieją tak jakby turbina nie dmuchała. Auto jest mulaste , przy próbie wyprzedzania na trasie (od 60km/h) spotkało mnie niemiłe rozczarowanie, autko w ogóle nie ciągnie do przodu , zdycha jak stary polonez. Jak prze redukuje na 3 bieg to tylko warczy ale nie idzie.
Na autostradzie sytyuacja trochę lepsza ale też bez większej rewelacji.

Teraz moje spostrzeżenia: Węże od IC nie twardnieją wraz z podnoszeniem obrotów silnika, WestGate też cały czas nieruchomy. jak ręką ciągłem za popychacz to potwornie ciężko się rusza i sprężynuje (moze tak ma być ale zapytam)

Co moze być przyczyną ? czy to zablokowany BOV ? moze westgate ?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2007, 19:40   

Witam i Pozdrawiam!
Twoje auto dusi sie tak jak by mu powietrza brakowalo? sprawdzales czy ci pali wiecej? nie dymi ci przy odpalaniu i przy jezdzie?
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 13-10-2007, 20:24   

Wróciłem w nocy z trasy ( 1000km) generalnie potwornie się muli. Ogromny stres jak przychodziło do wyprzedzania TIRów na trasie. Dymi na czarno ale tylko przy redukcji i gwałtownym wdepnięciu gazu do podłogi (myśle że to norma dla Diesla)
spalanie 5,7l/100km

[ Dodano: 15-10-2007, 20:08 ]
Problem rozwikłałem .
Dla tych ,którzy w przyszłości mieli by podobne problemy podaje rozwiązanie.
Membrana w zaworze EGR przepaliła się od spalin, przez co spaliny dostawały się cały czas do kolektora ssącego. Wystarczyło całkowicie wymontować EGR (po co to komu? :D ) dociąć blaszaną podkładkę między zawór a głowicę silnika i z powrotem przykręcić EGR :lol:
Przewód podciśnieniowy odpinamy od EGR i zaślepiamy np śróbką 5mm bo inaczej nie mieli byśmy hamulca. Po kłopocie , auto jak rakieta !
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.