sportowy układ dolotowy |
Autor |
Wiadomość |
setko [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 20:45 sportowy układ dolotowy
|
|
|
Ciekaw jestem czy ma ktoś z was w sigmie...
sportowy układ dolotowy, bo jestem ciekaw jakie misia ma osiągi z
z takim dolotem. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 25-08-2006, 23:59
|
|
|
napewno sá to wyniki zauwazalne na stoprze elektronowym
chyba niedobre miejsce na takie pytanie, maglowane chyba bylo wszedzie o ukladach dolotowych i ich domniemanych i rzeczywistych walorach |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2006, 07:18 Re: sportowy układ dolotowy
|
|
|
setko napisał/a: | Ciekaw jestem czy ma ktoś z was w sigmie...
sportowy układ dolotowy, bo jestem ciekaw jakie misia ma osiągi z
z takim dolotem. |
Dolot z 3000GT powinien pasować - to w końcu te same silniki. Wypolerować (upierdliwe) i może bedzie lepiej.
Ale mała uwaga ode mnie - Mitsu rzadko wypuszczało niedopracowane doloty. Więcej można w nich popsuć "power rurą" niż poprawić. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kordiank2
Mitsumaniak MojTytułJestZaDługi
Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 704 Skąd: Boćki - podlaskie
|
Wysłany: 28-08-2006, 13:21
|
|
|
poza tym po zmianie dolotu dobrze byłoby jeszcze powalczyć trochę z jednostką sterującą... |
_________________ taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być
DZIEŁA na SZTUKI |
|
|
|
 |
setko [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2006, 13:54
|
|
|
kordiank2 napisał/a: | dobrze byłoby jeszcze powalczyć trochę z jednostką sterującą... |
zgadzam sie tyko tu już jest potrzebny dobry spec z chamownia a z pozatym to wydaje mi się...że 205 KM to już jest silnik podkręcony tak mocno iż zapas mocy jest niewielki. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 13-10-2007, 20:34
|
|
|
a ja się nie zgodzę bo w 3.0 czy to w 24 cz 12 zaworowej jednostce to jest jakieś 70 % mocy jaką fabryka zaoferowała.i tak 205 KM myślę że udałoby się wykręcić na 255 po założeniu polerowanego dolotu i wylotu , zmiana wałeczków rozrządu też by dużo dała bo zmienił by się moment obrotowy...można spolerować zaworki i gniazda zaworowe ,zmienić średnice otworów dolotowych,wylotowych no i komp. delikatna zmiana charakterystyki ... tylko czy warto? za taką kasę co to będzie kosztować to można obsadzic twinturbo od 3000gt i działac dalej wzmacniając całą konstrukcę...przecież w hondach 1.6 litra osiągnięto 160KM/silnik V-TI/bez turbo co jest ciekawe bo te silniki mało palą i sa w miarę zywotne...no ale to tylko moje zdanie.pozdro |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|