Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
skaczące obroty i póżny zapłon
Autor Wiadomość
zln2
[Usunięty]

  Wysłany: 04-09-2007, 06:12   skaczące obroty i póżny zapłon

witam .A wiec jest sprawa tego typu:rano gdy chce zapalic silnik to udaje mi sie to za 4-6 razem.gdy juz uda sie odpalic to na gazie obroty faluja od 600-800 i lubi czesto gasnac na postojach ,musze mu pomagac pedalem gazu,natomiast na benzynie obroty faluja od 1300-2000.I co wy na to,bo ja juz naprawde nie mam sił.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 04-09-2007, 15:00   

Wyczysc przepustnice wyreguluj wolne obroty na benzynie i ustaw zaplon ze zmasowionym pinem ecu
sprawdz kable w/n
jezeli nadal wymien kondensatory w ecu
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
zln2
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 18:27   

nie wiem czy to jest jakis sens ale na wszelki wypadek zapytam,natomiast mam ponoć do wymiany sonde lambda czy to nie ma nic wspólnego?
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 19:22   

wojmi1 napisał/a:
Wyczyść przepustnice wyreguluj wolne obroty na benzynie i ustaw zapłon ze zmasowionym pinem ecu
sprawdź kable w/n
jeżeli nadal wymień kondensatory w ecu


Popieram j.w.

Silnik krokowy do sprawdzenia i czujnik temperatury.

Przez wadliwą sondę co najwyżej auto zacznie więcej palić lub katalizator uszkodzisz.
Pali się kontrolka CE ?

Pożycz gdzieś laptopa z RS232, ściągnij z forum program TMO i zrób sobie do niego kabelek.
Wszystko tak proste, że ktoś z lutownicą napewno se poradzi (tylko diodę trzeba wiedzieć jak wlutować) - w ten sposób sprawdzisz odczyty.

To będzie Ciebie kosztowało ze 3-4zł :)

A możesz wszystko wymienić za grube setki i nic nie pomoże :)
Ostatnio zmieniony przez Anazar 04-09-2007, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KGano
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 19:28   

zln2 napisał/a:
mam ponoć do wymiany sonde lambda czy to nie ma nic wspólnego?

Nie na zimnym silniku. Sonda zaczyna działać, gdy osiągnie odpowiednią temperaturę. A check engine się świeci?
 
 
zln2
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 20:42   

CE się świeci ,byłem u mechanika i on mi właśnie sprawdził i powiedzial ze mam sonde do wymiany.Pozatym to laptopa nie mam od kogo pożyczyć
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 21:37   

zln2 napisał/a:
nie wiem czy to jest jakis sens ale na wszelki wypadek zapytam,natomiast mam ponoć do wymiany sonde lambda czy to nie ma nic wspólnego?


Sonda nie ma nic wspólnego z wymienionymi przez Ciebie problemami.
Jak wyżej pisałem... chroni katalizator korygując trochę skład mieszanki.
Nie jest to raczej odczówalne. Co najwyżej w zużyciu paliwa :)
Czasem autko zaczyna więcej palić :)
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 17:53   

Podłączyć do laptopa lub palma trzeba. Sprawdzić błędy. Bo błąd sondy lambda wyskakuje gdy wogóle nie pracuje, leży i kwiczy jak auto nagrzane. Masz coś z kompem lub jakiś czujnik źle ustawiony. Może TPS? Trzeba odczytać błędy i działać dalej w celu usunięcia usterki. Błędy możesz odczystać na podstawie instrukcji usera Krzyżak. W jego podpisie masz jego strone www i tam znajdziesz w Danych regulacyjnych co i jak ... ;)

W Wawce mogę Ci to sprawdzić ... :)
 
 
zln2
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2007, 21:46   

minął juz ponad miesiaca ja nie mam zbyt wiele czasu na zajzenie do mego miska(praca).jednak od niedawno zaczelo dziac sie jeszcze gorzej,a wiec jadac na benzynie dzieje sie tak jakby silnik momentami nie dostawal paliwa i czuc lekkie szarpanie,a na gazie jeszce gorzej od czasu do czasu jadac sobie normalna jazda jest tak jakby wybuch(jedzie jedzie i BUUUCH)tak jakby coś z powietzem.Przeczyścilem przepustnice i wymienilem swiece.u co tu chodzi?!
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-10-2007, 20:56   

zln2 napisał/a:
adac sobie normalna jazda jest tak jakby wybuch(jedzie jedzie i BUUUCH)tak jakby coś z powietzem


Gaz strzela w dolot. Niestety jak nie zadbałeś na czas jak coś się zaczynało dziać z autem, to teraz te wybuchy gazu zabiły lub zabiją przepływomierz :?

[ Dodano: 14-10-2007, 19:57 ]
zln2 napisał/a:
Przeczyścilem przepustnice


trzeba jeszcze obroty wyregulować --> strona Krzyzaka

[ Dodano: 14-10-2007, 19:59 ]
zln2 napisał/a:
jadac na benzynie dzieje sie tak jakby silnik momentami nie dostawal paliwa i czuc lekkie szarpanie


Pewnie właśnie wina padniętego przepływomierza - zdejmij wtyczkę tą w puszce filtra powietrza i zobacz jak jedzie na benzynie.
 
 
zln2
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 15:34   

zdjolem ta wtyczke i dalej tak samo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.