 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zbyszekm2 13-03-2008, 07:30 |
pajero II 2.8 tdi silnik sie bardzo grzeje ? |
Autor |
Wiadomość |
grenia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2007, 11:08 pajero II 2.8 tdi silnik sie bardzo grzeje ?
|
|
|
witam wszystkich
niedawno stałem się szcześliwym wlascicielem pajero II 2.8tdi wersja long z 1995 auto bardzo ładne swietnie wyglada auto mialo wymieniony silnik z 2.5tdi na 2.8tdi ktory pochodzi z auta po dachowaniu( samochod podczas stromego podjazdu przewrocil sie na bok i przeturlal 2 razy) niepracowal od okolo roku w tej chwili zrobilem na tym silniku jakies 400km i zauwazylem ze sie bardzo grzeje dotychczas jezdzilem mercedesami i z taka temp pod maska sie niespotkalem po dokreceniu korka od chlodnicy normalnie wyrzuca plyn jak z gejzera czego to moze byc wina bo przypuszczam ze chyba termostat niepuszcza dzis auto zawioze do mechanika bo boje sie nim jezdzic zeby sie co niezepsulo
druga sprawa to praca silnika jak jest zimny slychac takie tykanie ale nie metalicze ktos mowil ze to sprawa regulatorow zaworow po nagrzaniu sie silnika te tykania ustepuja
prosilbym o jakies sugestie |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-10-2007, 11:24
|
|
|
No to ci współczuje, nie da się założyć silnika 2,8 do wersji od 2,5 wymaga to wymiany dużo elementów, chyba, że dorobili jakąś flanszę łączącą silnik ze skrzynia, ale i tak nie wróże nic dobrego.
Napisz czy masz wlot na masce?, i jak wygląda skrzynia biegów? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
grenia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2007, 13:49
|
|
|
w aucie jest zmieniony silnik skrznia biegow chlodnice i instalacja elektryczna wszystko przelozone z auta po dachu takze jakis ekstremanlnych modow w aucie niebylo
[ Dodano: 16-10-2007, 13:51 ]
aha i co do wlotow powietrza tez jest maska z wlotami przelozona bo ta bez wlotow sie niedomykala bo chlodnica jest wyzsza lub wyzej przykrecona |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-10-2007, 15:12
|
|
|
to pierwsze co sprawdż to wisko, czy jest dobre, bo być może ono ma winę, póżniej sprawdz jak silnik się nagrzeje czy węże do chłodnicy są ciepłe czy nie? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
grenia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2007, 19:55
|
|
|
wisko pracuje dobrze bylem u mechanika sprawdzil weze i dolny zimny czyli termostat ale prawdopodobnie poszla tez uszczelka pod glowica bo sie bombelki pokazuja w chlodnicy
[ Dodano: 30-11-2007, 19:19 ]
wypada napisac jak to sie skonczylo z moim 2.8td a wiec kiedy mechanik sciagnął głowice to zawiozlem ja do splanowania na miejscu okazalo sie ze glowica jest peknieta no to jeda z nia do mikolowa zeby pospawalli cena takiej porzyjemnosci to 660zl z tym ze ten przemily pan ktory przyjmuje te glowice niedodal ze dotego jeszcze doliczy 22% vat co zakrawa na beczelny zart po 5 dniach odbieram glowice zawawoze do zalowzenia mechanik zaklada a tu sie okazuje ze tłoki bija o zawory a w mikolowie powiedzieli mi ze glowica ma wysokosc fabryczna wiec za telefon i drugi raz do mikolowa po 3 dniach do odbioru przywoze ja mechanika zakladaja i pasuje auto opdala mozna powiedziec od szczala
jak ktos bedzie chcial wiedziec który zaklad w mikolowie odstawia taka maniane to z checia podziele sie to informacja dodam jeszcze tylko ze z takimi chamami przyjemnosci niemialem
silnik odpalil ale to niekoniec problemow
zaczela sie palic kontrolka poziomu oleju a olej jest w porzadku dodam ze kontrolka zapala sie gdy silnik sie nagrzeje |
|
|
|
 |
|
|