Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 10:23 |
CHECK ENGINE i spadek mocy |
Autor |
Wiadomość |
Zeb [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 17:08
|
|
|
Podłaczenie pod komp trwa pare minut i kosztuje taniej a mut zdiagnozuje czy rozrzad jest zle złorzony wiec zwyczajnie chca cie naciagnac na kase 120pln to nie 250pln wiec wnioski pozostawiam Tobie |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 14-10-2007, 15:44
|
|
|
witaj
kupilem galanta i mam ten sam problem wlancza sie kotrolka silnika i dostaje totalnej zamuły spadek mocy, ciekaw jestem jak sie twoja historia skończyła ja oddaje go jutro do mechanika na komputer. mieszkam w angli i tu za bardzo nie mam dobrych mechanikow polska ma leprzech i zastanawiam sie czy nie oddac na servis mitsubishi ale pewno duzo zaplace no nic zobaczymy .... moze mi ktos cos doradzi |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 14-10-2007, 15:50
|
|
|
To czy jest dobrze ustawiony "na znakach" mozesz sam sprawdzic. To nic trudnego jedynie trzeba zrzucic obudowe rozrzadu. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 16-10-2007, 18:32 galancik zrobiony
|
|
|
a wiec zdecydowałem sie na servis mistsubishi gdyz jestem zakochany w tym samochodzie i chce dla niego jak najlepiej po zatym sprawdzenie na ich oryginalnych komputerach i programach to naprawdę najlepszy sposób, zadzwoniłem okazało sie ze podpięcie pod kompa i sprawdzenie ogolnego stanu to tylko 38 funa czyli pol dnia mojej pracy....
sprawdzili na trasie razem zemną na kompie zresetowali system kolejny raz sprawdzili go na trasie ukazało sie coś ze rozdzadem, wykryto 5 błędów ale nie szczególnych sprawdzili kolejny raz stwierdzili ze system sie przestawił ustawili wszystko jak trzeba kolejny raz sprawdzili blad znikną i nie wlancza sie spadek mocy i wszystko jest dobrze... kazali mi sprawdzic i jak cos sie wlonczy to przyjechać będą spradzac dalej na koncu mi go umyli i pogratulowali pieknego modelu kocham angielska kultore jest o poziomyyyyy wysza niz nasza bawili sie moim samochodem pol dnia za 38 funa i potraktowali mnie jak prawdziwego klijeta ,,,wiec jade w nocy na przejaszczke do pracy na utostradzie wszystko wyjdzie.... jutro w nim wymieniam wszytsko wiecie olej filtry świece ap ropo drogie są platynowe muszą być. i mam nadzieje ze moj rekin bedzie mi sluzyl pozdrawiam. a mam pytanie ma rok 99 galant 2.0 czy ktos wie jak on pali w cyklu mieszanym miasto i trasa ????? pozdrawiam pablo |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-10-2007, 18:54
|
|
|
Szkoda tylko, że dopiero uczyli się na twoim aucie jak się rozrząd ustawia dobrze że choć z kulturą są OK choć z wiedzą już niespecjalnie |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 16-10-2007, 19:06
|
|
|
ja wiem? czy sie uczyli widziałem ze wiedzieli co robią szukali wszyskiego co mogło by to powodować.. moim zdaniem wiedzieli co robią ale tak naprawdę to tylko oni wiedzą
ja jestem ciekaw jak skonczyla sie historia pana RIP-a ??? |
|
|
|
 |
|