 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Zapłon |
Autor |
Wiadomość |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 20:26 [ALL] Zapłon
|
|
|
Witam Wszystkich serdecznie!!!
Mam dziś do Was takie pytanie a mianowicie jak jest dokładnie z ustawieniem zapłonu. Generalnie chodzi mi o to, iż podczas ustawiania zapłonu w moim CAO masuję złącze, ustawiam zapłon na 5 stopni odłączam kabelek od złącza do ustawiania zapłonu. Potem odpalam silnik i gdy sprawdzam ustawienie zapłonu bez masowania złącza, nie ruszając aparatu, po prostu sprawdzam, zapłon jest ustawiony prawie na 10 ( jedną kreskę przed 10 na podziałce, 7 stopni o ile się nie mylę). Czy to jest normalna rzecz, czy to jakaś usterka?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 21-10-2007, 20:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 01:14
|
|
|
Wszystko robisz prawidłowo i również autko reaguje prawidłowo.
Weź pod uwagę że po to masuje się złącze, aby "odciąć" ECU od regulowania zapłonem.
Poświeć lampą gdy ktoś ciśnie na gaz - wszystko ładnie widać . Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 11:29
|
|
|
Wielkie dzięki już jaśniej bo już zacząłem się martwić |
|
|
|
 |
modesto [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2008, 14:06
|
|
|
chcialem ustalwic wolne obroty i mam maly problem, gdzie znajduje sie złącza ustawiania zapłonu ? szukalem tego troche i nic, ktos moglby mnie naprowadzic ? |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-06-2008, 12:49
|
|
|
Myślę, że odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz w manualu.**
A podglądowe zdjęcie wyglądu tej wtyczki możesz znaleźć na
stronie Krzyżaka w dziale ->> Dane naprawczo-regulacyjne ->> Wolne obroty 4G13/4G9x ->> 3 fotka.
Z tego co pamiętam to w starszych coltach złącze to znajdowało się za trąbą słonia, umieszczone mniej więcej na tej samej wysokości i przyczepione do ściany grodziowej silnika.*
*piszę z pamięci, poprawcie mnie jeśli się mylę
**sorki, że tak pobieżnie, ale w pracy jestem : ) |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
|
|