max .prędkość 4x4 na czarnym |
Autor |
Wiadomość |
FABIO [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2007, 13:51 max .prędkość 4x4 na czarnym
|
|
|
czy to prawda ze elka moze jechac na suchym z 4x4 tylko do 100/h a hilux do 60/h tez moze?w nowym pajero ktory ma podobno nowszy naped mozna do 100/h |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-10-2007, 16:16
|
|
|
Wypowiem sie tylko co do L200. To nie prawda. Mozna nowa "elka" jezdzic do 167 km/h z zapietym przodem (4H). Taka jest maksymalna katalogowa predkosc podawana przez producenta. Zmiany napedow dokonujemy tylko do 100 km/h (2H <-> 4H).
Nowe L200 i Pajero IV ma technologicznie identyczny naped (Super Select). |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Boryz [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2007, 12:16
|
|
|
No chyba że chodzi o EasySelect w Elce. Ta skrzynia jest przeniesiona z poprzedniego modelu (podobne działenie jak w Hilux czy D22)
W przypadku EasySelect nie polecał bym przekraczać 100 km/h |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-10-2007, 14:43
|
|
|
Boryz napisał/a: | W przypadku EasySelect nie polecał bym przekraczać 100 km/h |
Zgodnie z informacją producenta (instrukcja obsługi) do prędkości 100km/h można bezpiecznie dołączyć przedni napęd w "elkach" do 2005r ze skrzynią EasySelekt. w tej samej instrukcji pisze również, że w pozycji 4H można jeździć z prędkością tą samą, co 2H tzn. w tabeli jazdy z ekonomiczną prędkością jest podane, że taką prędkością maksymalną-ekonomiczną dla piątego biegu jest 135km/h dla 2H i 4H. Jedynym ograniczeniem jest, jak napisałem na początku, prędkość z jaką możemy dopiąć przód, a potem już się kręci |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-10-2007, 22:18
|
|
|
Gene napisał/a: | Wypowiem sie tylko co do L200. To nie prawda. Mozna nowa "elka" jezdzic do 167 km/h z zapietym przodem (4H). Taka jest maksymalna katalogowa predkosc podawana przez producenta. Zmiany napedow dokonujemy tylko do 100 km/h (2H <-> 4H).
Nowe L200 i Pajero IV ma technologicznie identyczny naped (Super Select). |
172 (chip) a tak naprawde około 190.
co do jazdy na twardym czarnym 4H wszystkim oprócz L200 (wersje A94 i A95): słowa dealera nissana dotyczące Navary: nie wolno, bo grozi to uszkodzeniem układu przeniesienia napędu (bez podawania minimalnej lub maksymalnej prędkości...), z resztą polecam radiową reklamę L200... to jest to co mi się podoba...
hehe dzisiaj miałem zabawę jak w Gdańsku spadł śnieg... ale se chłopaki na letniakach ślizgawki urządzali... błogosłwieni ci co mają bryki z napedem SS...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Boryz [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 13:23
|
|
|
miczon napisał/a: | Zgodnie z informacją producenta (instrukcja obsługi) do prędkości 100km/h można bezpiecznie dołączyć przedni napęd w "elkach" do 2005r ze skrzynią EasySelekt. w tej samej instrukcji pisze również, że w pozycji 4H można jeździć z prędkością tą samą, co 2H tzn. w tabeli jazdy z ekonomiczną prędkością jest podane, że taką prędkością maksymalną-ekonomiczną dla piątego biegu jest 135km/h dla 2H i 4H. Jedynym ograniczeniem jest, jak napisałem na początku, prędkość z jaką możemy dopiąć przód, a potem już się kręci |
Polecam lekturę: http://www.newl200-access.../easyselect.asp
Faktucznie nie piszą o max. prędkości jazdy - ale: However 4H should not be used on dry, high-grip road surfaces. This is because the mode does not permit the front and rear axles to rotate at different speeds, thereby causing transmission 'wind-up' which will place severe strain on the tyres and transmission, as well as generating pronounced driveline noise and vibration.
No chyba że po lesie ponad 135 km/h |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 08:55
|
|
|
Hop hop jakie auto ma FABIO. Nie robcie juz wody z mozgu czlowiekowi. Nowka sztuka Eleczka.
Kibloo napisał/a: | 172 (chip) a tak naprawde około 190. |
gratuluje |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
nsx [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 10:34
|
|
|
Kibloo napisał/a: | 172 (chip) a tak naprawde około 190. |
190 tez mi sie udało - ale to wynik z budzika -racja KIBLOO???. A prędkość rzeczywista GPS - to 180-182 km/h
Dominges NSX |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 10:40
|
|
|
rajdowcy? |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
nsx [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 11:55
|
|
|
...tam zaraz rajdowcy...
Każdy właściciel jakiego by nie było autka chce sprawdzić ile pociągnie...
Przyznaj szczerze Ty też próbowałeś
A całkiem serio to nie jest auto zbudowane do dużych prędkości. Diesel nie lubi RPM powyżej 3000 ,a do tego głośno jak cholera.. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 12:02
|
|
|
...no i ciekawe jak sie Wam wskazowka temperatury zachowywala. Zarty zartami ale chyba zmagania nie w tym kierunku poszly. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Januszl200
Forumowicz Januszl200
Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 132 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-10-2007, 12:31
|
|
|
Czasami wystarczy raz przegrzać motor i po uszczelniaczach. No ale jak to są wozy służbowe, to "usprawiedliwiam" |
|
|
|
 |
nsx [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 13:03
|
|
|
Szanuje swojego Miska i nie mam zamiaru go katowac. Sluzbowych to chyba nie ma, raczej wlasne firmowe , no chyba ze w Polsce juz jest tak dobrze ze szefowie kupuja pracownikom nowe L200 z salonu...
Prawdą jest natomiast ze silnik Diesla , szczególnie wyżyłowany nie wybacza błędów tak jak benzynowy szcególnie max. obciążenia na wysokich RPM.
Dominges NSX |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-10-2007, 14:39
|
|
|
Boryz napisał/a: | No chyba że po lesie ponad 135 km/h |
Możesz też po asfalcie, pod warunkiem, że nie będziesz skręcać |
_________________
 |
|
|
|
 |
Boryz [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 20:05
|
|
|
No dobra twój diabeł starszy.
Ja tam w swoim D22 to 80 km/h nie przekraczam.
L200 które odbieram w listopadzie to już zupełnie inna bajka - i muszę przyznać
że ten napęd to konkretny argument na zakup tego auta |
|
|
|
 |
|