Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
max .prędkość 4x4 na czarnym
Autor Wiadomość
FABIO
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2007, 13:51   max .prędkość 4x4 na czarnym

czy to prawda ze elka moze jechac na suchym z 4x4 tylko do 100/h a hilux do 60/h tez moze?w nowym pajero ktory ma podobno nowszy naped mozna do 100/h
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-10-2007, 16:16   

Wypowiem sie tylko co do L200. To nie prawda. Mozna nowa "elka" jezdzic do 167 km/h z zapietym przodem (4H). Taka jest maksymalna katalogowa predkosc podawana przez producenta. Zmiany napedow dokonujemy tylko do 100 km/h (2H <-> 4H).
Nowe L200 i Pajero IV ma technologicznie identyczny naped (Super Select).
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Boryz
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 12:16   

No chyba że chodzi o EasySelect w Elce. Ta skrzynia jest przeniesiona z poprzedniego modelu (podobne działenie jak w Hilux czy D22)
W przypadku EasySelect nie polecał bym przekraczać 100 km/h
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-10-2007, 14:43   

Boryz napisał/a:
W przypadku EasySelect nie polecał bym przekraczać 100 km/h

Zgodnie z informacją producenta (instrukcja obsługi) do prędkości 100km/h można bezpiecznie dołączyć przedni napęd w "elkach" do 2005r ze skrzynią EasySelekt. w tej samej instrukcji pisze również, że w pozycji 4H można jeździć z prędkością tą samą, co 2H tzn. w tabeli jazdy z ekonomiczną prędkością jest podane, że taką prędkością maksymalną-ekonomiczną dla piątego biegu jest 135km/h dla 2H i 4H. Jedynym ograniczeniem jest, jak napisałem na początku, prędkość z jaką możemy dopiąć przód, a potem już się kręci :D
_________________

 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-10-2007, 22:18   

Gene napisał/a:
Wypowiem sie tylko co do L200. To nie prawda. Mozna nowa "elka" jezdzic do 167 km/h z zapietym przodem (4H). Taka jest maksymalna katalogowa predkosc podawana przez producenta. Zmiany napedow dokonujemy tylko do 100 km/h (2H <-> 4H).
Nowe L200 i Pajero IV ma technologicznie identyczny naped (Super Select).


172 (chip) :mrgreen: a tak naprawde około 190.

co do jazdy na twardym czarnym 4H wszystkim oprócz L200 (wersje A94 i A95): słowa dealera nissana dotyczące Navary: nie wolno, bo grozi to uszkodzeniem układu przeniesienia napędu (bez podawania minimalnej lub maksymalnej prędkości...), z resztą polecam radiową reklamę L200... to jest to co mi się podoba...

hehe dzisiaj miałem zabawę jak w Gdańsku spadł śnieg... ale se chłopaki na letniakach ślizgawki urządzali... błogosłwieni ci co mają bryki z napedem SS... :mrgreen:

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Boryz
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2007, 13:23   

miczon napisał/a:
Zgodnie z informacją producenta (instrukcja obsługi) do prędkości 100km/h można bezpiecznie dołączyć przedni napęd w "elkach" do 2005r ze skrzynią EasySelekt. w tej samej instrukcji pisze również, że w pozycji 4H można jeździć z prędkością tą samą, co 2H tzn. w tabeli jazdy z ekonomiczną prędkością jest podane, że taką prędkością maksymalną-ekonomiczną dla piątego biegu jest 135km/h dla 2H i 4H. Jedynym ograniczeniem jest, jak napisałem na początku, prędkość z jaką możemy dopiąć przód, a potem już się kręci :D


Polecam lekturę: http://www.newl200-access.../easyselect.asp

Faktucznie nie piszą o max. prędkości jazdy - ale: However 4H should not be used on dry, high-grip road surfaces. This is because the mode does not permit the front and rear axles to rotate at different speeds, thereby causing transmission 'wind-up' which will place severe strain on the tyres and transmission, as well as generating pronounced driveline noise and vibration.

No chyba że po lesie ponad 135 km/h :D
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2007, 08:55   

Hop hop jakie auto ma FABIO. Nie robcie juz wody z mozgu czlowiekowi. Nowka sztuka Eleczka.
Kibloo napisał/a:
172 (chip) :mrgreen: a tak naprawde około 190.

gratuluje :?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 10:34   

Kibloo napisał/a:
172 (chip) a tak naprawde około 190.

190 :wink: tez mi sie udało - ale to wynik z budzika -racja KIBLOO???. A prędkość rzeczywista GPS - to 180-182 km/h
Dominges NSX
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2007, 10:40   

rajdowcy? :D
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 11:55   

...tam zaraz rajdowcy...
Każdy właściciel jakiego by nie było autka chce sprawdzić ile pociągnie... :mrgreen:
Przyznaj szczerze Ty też próbowałeś :?:
A całkiem serio to nie jest auto zbudowane do dużych prędkości. Diesel nie lubi RPM powyżej 3000 ,a do tego głośno jak cholera..
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2007, 12:02   

...no i ciekawe jak sie Wam wskazowka temperatury zachowywala. Zarty zartami ale chyba zmagania nie w tym kierunku poszly.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-10-2007, 12:31   

Czasami wystarczy raz przegrzać motor i po uszczelniaczach. :arrow: :shock: No ale jak to są wozy służbowe, to "usprawiedliwiam"
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 13:03   

Szanuje swojego Miska i nie mam zamiaru go katowac. Sluzbowych to chyba nie ma, raczej wlasne firmowe , no chyba ze w Polsce juz jest tak dobrze ze szefowie kupuja pracownikom nowe L200 z salonu...
Prawdą jest natomiast ze silnik Diesla , szczególnie wyżyłowany nie wybacza błędów tak jak benzynowy szcególnie max. obciążenia na wysokich RPM.
Dominges NSX
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-10-2007, 14:39   

Boryz napisał/a:
No chyba że po lesie ponad 135 km/h

Możesz też po asfalcie, pod warunkiem, że nie będziesz skręcać :wink:
_________________

 
 
Boryz
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 20:05   

No dobra twój diabeł starszy.
Ja tam w swoim D22 to 80 km/h nie przekraczam.
L200 które odbieram w listopadzie to już zupełnie inna bajka - i muszę przyznać
że ten napęd to konkretny argument na zakup tego auta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.