Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Sprawdzenie poprawności ustawienia rozrządu? CZY
Autor Wiadomość
lachal
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 16:03   [E32A 1.8] Sprawdzenie poprawności ustawienia rozrządu? CZY

Jestem właścicielem Galanta od 2001 r. (mechanicznie niezaawansowanym, samochód do tej pory nie zmuszał mnie do zgłębienia tajników jego budowy). Ostatnio wymieniałem rozrząd i od tej pory samochód pracuje zupełnie inaczej (objawy pasują do źle ustawionego balansu na pompie oleju, tj. wibracje ok. 3000 o/min.). Oczywiście mechanik zarzeka się, że wszystko ustawił dobrze, tj. na znaki (o potrzebie sprawdzenia poprawności ustawienia balansu nie wiedział).
Teraz moje pytanie:
zdjąłem górną osłonę rozrządu, przetoczyłem samochód tak, aby znaki na kole wałka rozrządu się zgadzały i sprawdziłem śrubokrętem otwór diagnostyczny dla balansu pompy oleju (wszedł),
czy to znaczy, że rozrząd jest ustawiony dobrze i przyczyny wibracji należy szukać gdzie indziej?
Czy może wszystkie znaki w rozrządzie zgadzają się przy prawidłowym ustawieniu balansu raz na kilka obrotów wałka rozrządu?
Pomożecie?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-10-2007, 16:15   

Możliwe, że wałek balansowy przy pompie jest dobrze ustawiony, aczkolwiek niekoniecznie, bo np u mnie też wchodził (śrubokręt), ale znak był gdzie indziej. Możliwe również (co byłoby trudniejsze) że jest źle ustawiony drugi balans... Ale to musiałbyś rzucić okiem na znak przy nim. Chyba, że ktoś wie jak sprawdzić to inaczej ? :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-10-2007, 17:32   rozrząd

Zajrzy na strone Krzyżaka polecam tam wszystkiego sie dowiesz co jest nie tak :wink: http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.