Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z BLOSEM ! ! !
Autor Wiadomość
Maki21
[Usunięty]

  Wysłany: 21-10-2007, 21:15   Problemy z BLOSEM ! ! !

mam problem,jest tak mam eclipsa 2.0 16v i na gazie na wyższych obrotach lubi mi go przydławić gdy wchodzi na obroty, czasami przy 5000 obr a potem idzie dobrze i pod koniec czyli około 7000 obr go dusi. Dławi go czasami przy 4000 obr a czasem przy 5000 obr. Co może być nie tak??? Przeczyściłem go, wyregulowałem i dalej to samo a na benzynce ok. Może miał ktoś podobny problem??? Dzięki!!
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2007, 22:19   

jak przepustnica smiga swobodnie po gwizdku i membrama blosa jest cała to sprawdź filterek gazu i reduktor.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-10-2007, 23:08   

Też bym obstawiał że reduktor nie wyrabia z wydajnością w zasilaniu gazem tego blosa.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 10:17   

Podepnij się woltomierzem cyfrowym lub wskaźnikiem diodowym pod sondę lambda i będziesz widział wyraźnie czy Ci gazu brakuje. Też obstawiam reduktor lub dopływ gazu. Sam niedawno ,,zwalczyłem" ten problem blosa przez wymianę reduktora na BRC AT90 140kW. Czy wcześniej z blosem auto chodziło dobrze, czy masz ten problem od chwili zamontowania blosa?
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 00:19   

Mozliwe ze gwizdek w blosie trzeba rozpilowac.
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 00:34   

Ja próbowalem rozpiłowywać w swoim i pomogło jak umarłemu kadzidło. Teraz mam wykrzywioną charakterystykę blosa.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 10:40   

Moze za duzo rozpilowales. Zazwyczaj to pomaga.
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 11:05   

Parownik nie wyrabiał, a że to był niby duży parownik do silników turbo to go nie podejrzewałem i rozpiłowywałem rowek. Tylko troszkę to pomogło, ale i tak przy każdym głębszym depnięciu w pedał robiła się uboga mieszanka. W pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że już fabryczna ,,powierzchnia" szczeliny jest zbliżona do powierzchni przekroju wewnątrz tej rurki i że dalsze rozpiłowywanie nie ma sensu. Zastanawiam się czy w ogóle miało sens? Potaczałem się spokojnie i szukałem dalej: rurka 8mm pod auto, inny filtr gazu, a ostatnio zmieniłem parownik. Wyszło na to że od parownika trzeba było zacząć. Jeśli ktoś chce sprawny Zavoli do silników turbo (tylko nie do Blosa) to właśnie wystawiam na allegro. :mrgreen:
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 20:33   

Troche z innej beczki .Nie macie problemu z odpalaniem na BLOSIE.Mam gaz 2gen kiedy zgasze auto i nie dlugo chce go ponownie odpalic zawsze musze dodac lekko gazu zeby odpalil inaczej zgasnie (nie wazne jaki czas odpalania ponownie)
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 22:34   

Żadnych! Pali z pół obrotu i obroty trzyma podwyzszone przez pare sek i wraca na jalowe dokladnie tak samo jak na benzynie. Sprawdź mieszanke i szczelność ukladu.
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 19:32   

No w moim przypadku to będzie ten parownik nie taki jak trzeba, a czy nie idzie go jakoś przerobić???
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 23:55   

niektórzy próbują zmieniac sprężynke dociskającą zaworek męmbramy, zmienia to jego harakterystyke, ale na jaką to tego nie wie nikt. Metodą prób i blędów mozna probowac ale uwazam to za druciarstwo.
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2007, 21:38   

Jak się trafi odpowiednią sprężynkę to już nie będzie druciarstwo. Np w oryginalnych zestawach naprawczych BRC są różne spręzynki odpowiednio do mocy parownika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.